wat doen jullie eigenlijk voor werk? Ik zit in het onderwijs: geef tekenen en handvaardigheid! super leuk!
Welkom iedereen wordt al een gezellige drukte! &gefeliciteerd natuurlijk! Leuk om zulke knaltesten te zien, hoop dat die van mij ook eind van de week zo knalt! Vanmorgen lichte kruitvat test en een donkerdere densiteit! Wij wilden het eigenlijk vertellen op huwelijksjubileum feest van mijn ouders, lekker makkelijk heel de familie bij elkaar.. Maar wil eerst de eerste echo afwachten. Ik werk in een gesplitste juwelier in het trendgedeelte. Samen met collega dragen we zorg voor alles wat er bij komt kijken! Ontzettend leuk! Ga dat straks wel missen denk ik.. Ben benieuwd naar jullie verhalen!
Tip voor onopvallend n feestje doorkomen ... Neem n wijntje heb m vaak in je hand maar neem niet daadwerkelijk n slokje. Af en toe onopvallend n scheutje eruit kiepen in de keuken ofzo Ook handig voor degene die roken! Sigaret in je handen maar niet daadwerkelijk roken! Zo ben ik de feestjes enzo doorgekomen !
Leuk te horen wat iedereen doet idd. Ik ben operatie assistent. Veel lange nachten en weekenden. Maar dat hoeft zelfs vanaf nu al niet meer, omdat er juist in de weekenden veel met röntgen (bij botbreuken enz) wordt gewerkt. Mijn werkzaamheden worden komende maanden wel wat minder afwisselend, maar alles voor het goede doel. Gelukkig heb ik op feestjes de smoes om niet te drinken, door te zeggen dat ik oproepbaar ben of dienst de dag erna. En idd, mocht ik door de mand vallen dan is het maar zo. Wil alleen het liefst dit keer de echo afwachten.
haha goeie tips Anna, ik ben gelukkig al gestopt met roken! En drink sinds mn eerste zwangerschap ook niet zo veel meer. Dus ik denk dat het wel mee valt met opvallen!
Zo ben ik oud en nieuw doorgekomen, haha. Rook niet, dus daar geen last van. Maar veel biertjes over gegoten en leeg gegoten. Toen iedereen teut was, viel het al helemaal niet meer op
trouwens kukel!! Ik heb vanmorgen ook nog een test gedaan! En die lijkt er precies op! En nog voor de grap een ovu testje gedaan: kijken of die ook zou reageren.. hij geeft een licht streepje! grappig
Toch leuk om zo'n knaller te zien hè! Ik heb er nog 1 en een clear blue met week indicator. Die ga ik komend weekend nog gebruiken en dan ben ik ook klaar met testen. Wil alleen na die zwanger 1-2 graag een zwanger 2-3 of zelfs 3+ zien. Pure onzekerheid nu deze keer.
Leuk inderdaad om van iedereen te lezen wat voor werk je doet. Ik zelf werk 32 uur als financieel adviseur. Erg leuke functie om te doen. Ook afwisselend met de vele klanten die je spreekt. Vanmiddag een vrije middag. Alleen mijn kleine smurf ligt al ruim 2,5 uur te slapen. Mag van mij wel wakker worden. Kunnen we tenminste nog even naar buiten gaan.
Als je nu test met die clearblue zal je toch zeker wel zwanger 2-3 hebben? Ik heb die afgelopen zondag gedaan en toen stond er ook al zwanger 2-3. Weet dat bij iedereen het hcg op een eigen tempo aangemaakt wordt maar je bent toch al ruim 4 weken zwanger nu? Ik zou hem proberen!
de clear blue telt de daadwerkelijke weken als zwangerschapsweken. Bij 3+ ben je dus volgens ons telsysteem 5+ weken zwanger.. Dus als je 3+wilt zien staan zou ik nog ffies wachten! Houdt er iemand nog serieus rekening mee dat het een tweeling kan zijn? Ik zat daar vandaag zo eens over na te denken.. Vandaag ook de bevestiging van de VK gekregen voor de echo! Super spannend!! Ze gaan waarschijnlijk eerst via de buik proberen te kijken he? De vorige keer konden ze via mijn buik niks vinden: toen wist ik al dat het foute boel was. Ik heb nu zoiets: doe maar meteen inwendig :s maar dan zie je in ieder geval direct wat! Ik heb ook de gratis zwangerschaps agenda van WHY opgehaald bij de jumbo. Is wel grappig maar ik denk dat ik aan het 9 maandendagboek meer heb.
Een tweeling, dat kan natuurlijk ook! Maar daar ben ik eigenlijk niet mee bezig. Durf ook nog niks te kopen voordat ik de echo heb gehad. Wat is dat boek van de jumbo? Ik ken te veel mensen doe bij onze jumbo werken dus daar durf ik nog niet naar te vragen... Vanavond eigenlijk trainen, maar best misselijk (zonder overgeven) en duizelig, dus sla een keer over. Wat doen jullie aan sport? Ik handbal redelijk fanatiek. 2x 1,5 uur trainen en 1x wedstrijd. Gelukkig nog maar 1 wedstrijd. Is een harde sport met veel duwen, trekken en vallen. Denk dat ik de hele week nog aangeef dat ik niet zo fit ben, heb ik meteen een goede reden om de laatste wedstrijd niet veel te spelen. Vind dat toch wel eng, ookal zit frummel nog goed verstopt
hi ik mag me hier ook melden ik had een topic aangemaakt bij zw testen daarbij de test van vanmiddag als het goed is 22 nov uitgerekend cb gaf net alleen al 2-3 aan, miss ben ik dan toch verder? Geen idee... mr anyway mag ik er nog bij?
Er gaat toch zo'n fabeltje dat de kans groter is bij het overslaan van een generatie.. Dan zou ik inderdaad kans maken! Zou het niet erg vinden maar brengt ook de nodige risico's mee! Negenmaandendagboek? Eens even googlen lijkt me leuk om iets bij te houden
Welkom beebielove, gezellig! Ik doe aan zwemmen, maar wel samen met mijn moeder dus daar is het volgende dilemma.. Vanavond gelukkig een feestje maar vanaf nu 5 weken smoesjes verzinnen is ook zo lastig voor mijn gevoel is m'n buik opgezet en mijn moeder ziet altijd alles, zijn jullie bang dat iemand er op die manier achterkomt?
@beebielove: welkom en gefeliciteerd! Je mag uiteraard op de lijst: wil je de nodige info even doorgeven dan zet ik je dr op! @kukel: Why's online - home - zwangeragenda hier kan je de agenda aanvragen. Je hoeft hem niet perse bij de jumbo op te halen geloof ik. Nee ik koop ook nog niks hoor. Wacht inderdaad ook echt de echo af. Wil daarmee niet de boot in gaan. @ACH: ja ik heb een negenmaandendagboek besteld via BOL.com, morgen in huis.. ben benieuwd. Een leuke aanrader voor je man is het boekje: help ik heb mn vrouw zwanger gemaakt! super grappig en echt wel goed voor de man om te lezen wat een vrouw moet doorstaan (ik doe het met liefde)
oh ja. Ik sport ook vrij fanatiek. Speel volleybal: 2x 2 uur in de week trainen en wedstrijden. Ik heb eigenlijk nog niet zo heel veel klachten en inderdaad het seizoen is bij ons half april ook afgelopen dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om. Vind het soms wel griezelig om te duiken hoor.. maar het klopt.. het beebje is goed ingepakt!
Ja die info: Leeftijd eerste/tweede kindje, borstvoeding/flesvoeding, ziekenhuis/thuis bevallen! Nog even een ego berichtje: Ik word net gebeld door een nichtje: dat ze jet heel moeilijk vind om te vertellen maar dat ze vanmorgen een mooie echo hadden gemaakt en dat ze 8 weken zwanger is!! Heel erg leuk!! Van harte gefeliciteerd... Ik hang de telefoon op en barst in janken uit: voel me nu zo onzeker. Bij iedereen lijkt alles goed te gaan.. En ik ben nu zo bang voor die echo... Ik gun het echt iedereen maar het maakt me zo onzeker! Naja even janken lucht ook op, manlief is ook thuis dus ik kruip even een uurtje tegen hem aan op de bank en dam ga ik sporten! Ego uit!
hoi meiden, mag ik ook met jullie meekletsen? Heb vanmorgen mijn eerste positieve test gehad. 28 jaar, zwanger van eerste kindje, wil graag thuis bevallen en indien mogelijk borstvoeding geven. Mijn bevallingsdatum? Hou het voor nu op 22 november,heb een laat ei gehad.