16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ACH

ACH Niet meer actief

Wat fijn! Zit nu op mijn telefoon dus kan nu de lijst niet aanpassen..
    Bedoel je dan niet 21 november? Zie mijn banner en ik sta op 21 november.

2. Vlinder1309

Vlinder1309 Actief lid

7 jan 2012
    181
    1
    0
    Noord-brabant
    Super dat de echo goed is gegaan meis wat lijkt me het toch fijn als je eindelijk een hartje te zien krijgt zeg ik hoop donderdag bij ons ook hoor :)

3. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Wat fijn Anja! Opluchting is het he als je een kloppend hartje ziet! :)

4. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Jeuh!! Weer een mooi hartje! Geniet ervan Anja!
    Hier druk met bedenken van namen. Liggen gelukkig wel op 1 lijn.

5. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik wil ook een echooooooo. Haha!

6. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    gaaaaaaaap,ik heb echt het toppunt van moeheid bereikt vandaag?wil alleen maar slapen en slapen.

wel een mega chocoladepaashaas van vl gehad :D das wel lief!

kan ook niet wachten tot echo..
    beetje rare vraag maar hebben jullie ook kramp nadat je seks hebt gehad?

7. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had inderdaad wel buikpijn erna..

Ben de hele dag al op internet aan het zoeken naar babykamers en -accessoires. Zo leuk allemaal :)

8. ACH

ACH Niet meer actief

Wat een stilte!

Nu voel ik mijmoment 100% op het mome maar zou het jammer vinden als hier niemand meer gezellig kletst!
    Of jullie zijn allemaal aan het uitbuiken van alle lekkernijen..

Hier in iedergeval lekker gegeten, proefde alleen niet zoveel!

Lekker vroeg slapen en dan kijken of het morgen weer wat beter is!

Lekker he neuzen tussen de mooie spulletjes @firsttime

Slaap lekker allemaal!

9. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is hier erg stil!! zal de moeheid zijn bij iedereen.. ik lig alweer op bed.. morgen verplicht gezellig doen met vrienden over een markt.. zal ook wel weer vermoeiend zijn ben ik bang.. dus nu maar vast slapen.. :) ik heb ook al eens wat gesneupt op internet naar kamertjes enzo.. ik wil graag alles zelf maken aan lakentjes enzo.. dus dat word stofjes sneupen!! kan alles mooi bijpassend maken dan.. :) nu al zin in maar eerst maar eens een goede echo afwachten.. nog 10 dagen!!! al lekker aant aftellen hier.. en ik word zo heerlijk vrolijk van die goeie echo verhalen!! :):)

10. ACH

ACH Niet meer actief

@ydee
    Leuk dat je zelf veel gaat maken! Knap hoor!

Wordt wel vrolijk van alle positieve echo's maar ook onzeker!
    Hoop zo dat alles goed zit!

Gisteren een klein beetje ingelezen in de twee testen waar je voor kunt kiezen..
    Was er eigenlijk wel over uit om geen testen te doen als dat niet nodig is.
    Maar toen eens zitten denken aan afwijkingen in de familie.. Mijn tante is op jonge leeftijd overleden aan een aangeboren hartafwijking en diezelfde oma heeft ook een doodgeboren kindje gekregen.. Werd in die tijd nog geen onderzoek naar gedaan dus kan ik niks zinnigs over zeggen.

Mijn man heeft een tante met downsyndroom. Weliswaar van een andere vader als zijn moeder vandaan komt maar het heeft mij wel aan het denken gezet.

Hebben jullie hier al over nagedacht?

11. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Nee eerst maar eens zien hoe de intake gaat en daarna horen wanneer de echo is. Hoop nog steeds dat ik tijdens de intake een echo krijg maar de vrouw aan de telefoon zei van niet. Dus moet nog wat weekjes wachten. Eerst 2.5 week tot de intake en daarna horen wanneer de echo is. Zit nog steeds te denken of ik een pretecho wil rond de 7-8 weken maarja 2 weken daarna krijg ik ongeveer de echte echo al. Dus kan net zo goed wachten denk ik.

12. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @firsttime, misschien kan je zeggen dat je twijfelt over je cyclus en dat het ook zo twee weken kan schelen, dan maken ze misschien een echo om te kijken hoe ver je bent ;)

Ik voel me echt een slons. Ik voer echt geen reet uit. Had tegen vl gezegd dat ik op zou ruimen dit weekend en schoonmaken en ondertussen heb ik echt nog niks gedaan! Maar ik ben echt een stuk moeier dan bij mijn mk dus ik beschouw het als een goed teken ;)

13. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik heb ook moeite met opruimen hoor, ben ook gewoon zo moe!

14. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Hier alles wel goed wel veel misselijk en erg moe maar dat zag ik al meer voorbij komen, vooral in de trend van poetsen en opruimen komt mij erg bekend voor,

Ik vind het ook jammer dat hier minder gekletst word maar ik begrijp ook niet helemaal waarom er meerdere november plekken zijn want ja dat hoord toch op deze topic thuis, Marja,

Ik typ zelf ook niet veel maar lees wel paar keer per dag,

Nu lig ik al even in bed erg moe maar kan niet in slaap komen , Pff ,,

Vandaag trouwens bij mijn moeder gegeten , had ze biefstuk, Pfff ik maar vanalles er omheen verzonnen dat ik er gewoon geen zin in had, vond ik eigenlijk best sneu voor mijn moeder, maar ja over een paar weken zal ze het wel snappen,,

Nou ik ga weer pogin doen tot slapen

Xx

15. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames.. ik heb gister een hele domme actie gehad.. mn moeder had een arretjescake gemaakt.. dat is een soort cake met chocolade en koekjes naar die word niet in een oven gebakken en er zitten wel eieren in.. dus rouwe eieren.. ik ben gek op die cake dus mn moeder vroeg wil je daar ook stukje van? ik had noooit bij die rouwe eieren nagedacht dus heb um lekker opgepeuzeld!! heerlijk!! zecht mn man als we thuis komen: ik was te laat om je te waarschuwen maar dat mocht je helemaal niet hebben!!! denken jullie dat dit kwaad kan?? :(:(

16. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    @ydee ik wist niet dat die cake niet in de oven gaat, ik denk dat het niet echt kwaad kan voor een keertje :)

Vandaag 7 weken! Weer een weekje verder, over 9 dagen eindelijk de echo. Vermoeidheid is hier heel erg, rond 20.00 kan ik niet meer en ik lig steeds voor 22.00 op bed. Gisteravond hele erge buikkrampen bij baarmoeder gehad, ik kon er niet van slapen en ik maakte me gelijk zorgen, geen bloedverlies gelukkig :) ik denk een groeiende baarmoeder, hebben jullie dit ook gehad?

17. Diortje

Diortje Actief lid

7 mrt 2013
    197
    0
    0
    Rotterdam
    Iedereen een leuke eerste paasdag gehad?
    Wij hebben er niet veel aan gedaan.. Behalve een lekker ontbijtje.. Waar ik dus zo vol van zat dat ik er de hele nacht niet lekker van was.. En nu nog niet..
    Moet zo werken en vraag me af hoe ik dat ga doen.. Om me nu al ziek te melden.,:(:(

@ach moeilijk is dat he welke testen je zal doen.. Mijn vriend heeft ook een tante met downsyndroom al denken ze niet de erfelijke variant omdat zn oma tussen de 40a50 was toen ze haar kreeg..

Ik ga me donderdag volledig laten inlichten of het echt nodig is en of het kwaad kan..

18. ACH

ACH Niet meer actief

Wat lastig he dat eten? Ik heb gister ook een paar dingen opgezocht in google die mijn moeder zou gaan maken..

Vandaag nog lekker dagje samen vrij! Maar eens even lekker schoonmaken!

Wow, jullie zijn vandaag allebei al 7 weken! Klinkt al best ver he?

19. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jippie!! hier ook 7 weken.. :) laatste week is best snel gegaan.. :) fijne tweede paasdag voor iedereen!

20. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    HA dames!
    Wel fijn om zo veel bekende dingen te horen. Gisteren bij schoonouders gaan eten. Mijn schoonmoeder had super haar best gedaan, maar bij alles wat ik op mijn bordje kreeg ging ik twijfelen of ik dat wel mocht. Dus de helft aan mijn vriend gegeven. Dat zijn ze toch gewend omdat ik niet een hele grote avondeetster ben, dus dat viel niet zo op.

@ Ydee: Eet je een keer iets wat eigenlijk niet mag net als die eieren kan het voor 1 keer geen kwaad denk ik hoor. Zitten misschien 2 eieren in die hele taart en als je dan 1 plakje eet, valt de hoeveelheid wel mee, toch? Niet te druk maken.

Ook erg moe. Huis is wel schoon, maar de strijk ligt er nog.

Qua drukte hier. Ik lees ook wel iedere dag, maar heb ook niet altijd iets te melden en kan niet beloven 9 maanden lang iedere dag hier op te zitten. Ik denk dat dat voor meerdere geld. Iets minder kletsen is ook niet erg toch? Ik ga zeker niet naar een ander topic ofzo.

Deel Deze Pagina