Vraagje: wat heeft de viktor en Rolf wat anderen kinderwagens niet hebben? Gewoon benieuwd en probeer me er wat in te verdiepen
Ben ik weer... Heb gelijk een vraagje... Morgenochtend komt moeders voor moeders lans voor een kennismakingsgesprek. Ik wil wel graag meedoen, maar zit er niet op te wachten dat de hele buurt dit ziet. ( we hebben niet echt verstopplekken in de tuin) Hoe doen jullie dat????
Ik heb inderdaad ook trek in zoetigheid! Nu ook grrr. Ben 25 kilo afgevallen in 3 jaar dus hoop niet dat ik het er weer aan eet
Gefeliciteerd @rosa1981 Welkom! Ben daar heel nuchter in.. Vind dat echt heeeel veel geld voor een kinderwagen. Hetgeen wat ik er aanzie is het lederen hadvat. Maar smaak ik persoonlijk! Dus ben ik benieuwd.. Wat doet jullie deze wagen graag willen hebben? Oh even stukje tekst opgezocht over de wagen: De op maat gemaakte wagen is uitgebracht in een mono-colour cool grijs chassis, authentiek grijze autosportstof, leerachtige zonnekap en stuurbekleding, waarvan de duw- en draagbeugel met de hand zijn gestikt. Door de zogenaamde achterruit van de zonnekap kun je naar je kind kijken terwijl het van het uitzicht geniet. De achterwielen van My First Car zijn exclusief uitgerust met zilverkleurige velgen en het iconisch Viktor&Rolf embleem. Zowel de voetenzak als de achterkant van de wieg hebben een custom-made kentekenplaat met bb - ? -
@firsttime Vanmiddag ook last van. Mini twix, mars en milky way en schuimpjes en dropjes.. Hmm Proef toch vrij weinig door verkoudheid maar hoop dat het aankomen meevalt!
Ze hebben in samenwerking met Bugaboo een wagen ontworpen en vind het design gewoon heel mooi. Leren kap, velgen, kleine details! Ik ben een groot fashionliefhebber en dit soort dingen laten mijn hart sneller kloppen
Welkom rosa en gefeliciteerd! Ik doe ook sinds afgelopen week mee aan moeders voor moeders en je kunt aangeven dat er discreet moet worden omgegaan met de kratten. Ze doen er dan grote blanco plastic tassen omheen dus mensen zien niet wat erin zit.
Ik was vroeger al jip en Janneke fan, vind het nog steeds super! Denk dat ik daar iets mee ga doen in het kamertje of met spullen.
@Rosa...gefeliciteerd!!! Ik zal later de lijst wel even aanpassen Moeders voor moeders... je kunt er ook voor kiezen om zelf weg te brengen... dan heb je het helemaal zelf in de hand @Bugaboo V&R.... dat gaat me echt een brug te ver... Bugaboo is al een heel dure wagen maar je betaald danog eens veel extra voor een naam. Niet mijn dimg en daarbij vind ik 'm ook niet echt mooi. @kwalen... hier voel ik me wel goed. Af en toe flink gapen en ik voel mijn bm wel maar geen last van. Wel heb ik 's avonds veel trek en kan ik absoluut geen zin hebben in bepaalde dingen... gekookte groenten ed @Marjol... wat een verhaal. Je kunt ook kiezen voor eerst de combinatietest en naar aanleiding daarvan nog een tweede onderzoek laten doen. @snoepen... nee, juist niet. Hartig meer... paprika chips (maar nu wel even een milkshake van de mac ) Vandaag ook bij prenatal geweest..... voor poppenkleertjes voor dochterlief Pop heeft maat 44-50 en dan zijn mamamazzeldagen best leuk, Verder ben ik geen fan van prenatal voor kleding.
Qua kamer doen we gewoon wit denk ik. Beiden fan van de meubels van Bopita. Vandaag gezwicht voor 2 superleuke pakjes van Nijntje en 2 rompers: i love mama en i love papa. Mijn vriend wist me in de winkel echt van alles te vertellen over de apparaten en meubels enzo. Hij heeft zich goed ingelezen. Superleuk. Ik draag het kind en hij doet de praktische zaken
@Cygnet waar shop jij graag? Ik wil naar Babypark. Heb de smaak te pakken nu haha. Had eerst de angst dat het fout zou gaan maar ga nu van het beste uit. Anders heb ik straks spijt dat ik niet heb genoten van de eerste periode
Wij gaan voor heel neutraal kamertje en zeker geen figuurtje. Hebben we bij zoon en dochter trouwens ook niet gedaan. Zoon had een oranje kamer en later blauw-groen en dochter Pip behang met roze en veel wit.
Kleine winkeltjes em internet... we hebben trouwens de babykamer wel bij prenatal vandaan hoor... gaan we nu weer gebruiken voor baby 3 Bopita is super spul... ik vond het wat te prijzig voor een babykamer (wij veranderen de kamer met 2 jaar) maar heel mooi en we hebben wel het juniorbed er van. Superspul Wat leuk dat je vriend zo actief is! Heel gezellig. Manlief begint nu hier af en toe met dingen als "hoe gaan we "Tres" noemen?", "wanneer gaan we het vertellen?" etc
Leuk dat iedereen zo'n eigen idee heeft voor de kinderkamer. Ik ben zelf ook erg fan van Nijntje (eigenlijk vooral van Snuffie, de hond van Nijntje, heb deze uiteraard dan ook al in huis: Snuffie) Maar ben toch bang dat je zo'n 13 in dozijn kamertje gaat krijgen als je daar alles van neemt.... Gelukkig inspiratie genoeg om op te doen in het "show je babykamer"-topic en nog tijd genoeg om rond te gaan kijken.
Leuk ding en Snuffie is ook favoriet bij mij. Wij hebben wel alle boekjes (Appel en ei zijn mijn favorieten)... De nijntje lampen zijn zoooo leuk Wij zijn meer van de unieke, retro kamers
Het grappige is dat ik dat 13 in een dozijn juist mooi vind! Wit, strak, netjes, wat leuke accessoires! Ik ga zeker eens in dat topic over de kinderkamers kijken!
Ho ho ho. Woezel en pip vind ik leuk. Maar thema kamer. N o o i t.. Wil een neutrale kamer, wij vinden allebei grijs en bruintinten heel mooi. Het kindje krijgt er de eerste jaren toch niks van mee. Ik ben een echte zeeuw en vind 1500 euro voor een kamertje dan ook echt heel veel geld. Denk dat het bij ons een Ikea kamertje word en dan lekker zelf opfleuren. De kwaliteit is goed anders mochten ze het niet verkopen. Oh geweldig babykleertjes voor de pop @cygnet2! Dat lijkt mij zo leuk aan een meisje!