16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Haha, leuk al die meningen en smaken. Iedereen moet lekker doen waar je jezelf goed bij voelt.
    Ik heb nog steeds geen kleertjes durven kopen. Komt denk ik pas na de volgende echo over 2,5 week. Heb dan nog meer zekerheid. Daarna ga ik los!!

2. ACH

ACH Niet meer actief

Maar goed ook.

Zou wat wezen als iedereen er hetzelfde bij loopt!

3. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ja zeker! Leuk om alle verschillen te horen. En te zien in de verschillende topics! Zoveel leuke inspiratie overal!

4. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik denk dat wij ook voor strakke witte meubeltjes gaan en dan voor een meisje lichtroze en grijs en voor een jongetje donkerblauw en grijs. De Nijntje spulletjes vind ik ook heel leuk. Afgelopen zaterdag heb ik een spuugdoekje, een pyjamaatje en een muziekdoosje van Nijntje gekocht bij de Bijenkorf. Verder probeer ik nu niks meer te kopen voordat we de eerste echo hebben gehad. Vind het toch wel erg spannend allemaal...

Wij hadden het vanavond nog even over namen. Voor een jongetje zijn we er al helemaal uit maar voor een meisje vinden we het een stuk lastiger. We twijfelen nu een beetje over de naam die we als eerste in gedachten hadden. Kan echt niet wachten totdat ik weet wat het wordt!

5. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Haha moeilijk he? Wij weten het voor een meisje al maar voor een jongen niet.

6. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ja, zeker weten! Moet zeggen dat ik wel een heel sterk voorgevoel heb dat het een jongen wordt dus dan zouden we het probleem niet hebben. ;) Vriendlief denkt daar trouwens anders over. Hij heeft vannacht nog gedroomd dat het een meisje werd. Over een paar weken zullen we zien wie er gelijk had. :)

7. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Ja namen is wel lastig he! Over de meisjesnaam zijn we het eens. Over de jongensnaam nog niet echt, m'n man moet nogal wennen aan de naam die ik mooi vind voor een jongen.

8. ACH

ACH Niet meer actief

Vind dat zo knap dat jullie daar al zo ver mee zijn met namen! Bij ons veranderd dat iedere keer nog.

Denk dat ik er pas serieus over na ga denken als we weten wat het wordt..

9. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Wij zitten soms gewoon te fantaseren! Zijn er ook nog niet precies over uit hoor :) heb sowieso geen gevoel over wat het wordt. Zie het wel :)

10. ACH

ACH Niet meer actief

Ah wat zou ik dat graag willen weten..
    Zou er bijna van naar het pendetopic gaan!

Hebben sommige al wel een gevoel?

11. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Nee, geen idee wat het gaat worden. En wil het ook absoluut nog niet weten tot het geboren is.
    Ik duik m'n bed weer in. Weer 4 lange werkdagen en zelfs alle avonden al vol gepland, bah... Slaap lekker allemaal

12. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    O Kukel dat is helemaal spannend! Ik wil het absoluut weten. Geen idee waarom maar dat gevoel is zo sterk!

@pendels: ik geloof daar niet in dus dat zou voor mij niks uitmaken haha. Mijn moeder heeft het altijd goed als ze iets voorspelt. Ze weet nog niet dat ik zwanger ben maar roept al sinds vorig jaar dat ik een jongetje krijg als het zover is. Ze heeft altijd gelijk haha. Wie weet. Eerst maar eens de eerste echo afwachten of het allemaal goed is. Daarna maakt het me niet uit wat het wordt!

13. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb een rustige week voor de boeg. Werk thuis en heb alleen woensdag een afsoraak. En woensdag en vrijdag een etentje. Dat wordt lastig mijn mond houden maar we doen ons best
    Welterusten meiden!

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wat het wordt? Geen idee.. ook bij de andere twee helemaal geen voorgevoelens gehad... we horen het wel na de vwp of vt

15. ACH

ACH Niet meer actief

Geloof ook niet in penseel hoor was sarcastisch bedoeld!

Hier snel slapen en dromen!

16. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    He dames! Ik ben ook vrij afwezig geweest, de hele dag pasen gevierd, paaslunch bij vrienden, paasmarkt en gourmetten met kennissen :) ook hebben we het blijde baby nieuws al aan mijn ouders verteld omdat ik het dolgraag al met mn moeder vooral wilde delen :) helemaal happy natuurlijk zo bijzonder!!

Qua symptomen vooral moe, gevoelige boobs en voel mn baarmoeder wel zitten en soms krampjes, ook obstipatie helaas.

Ja heel tof een v&r bugaboo maar die wordt binnen de kortste keren gejat als je een attractie bezoekt en de wagen even moet laten staan, ik werk in een attractie park en er wordn regelmatig bugaboos gejat dus ik ga voor een bugaboo van marktplaats ;)

Nog 9 nachtjes slapen tot de echo, spannend! Slaap lekker dames!

17. Heli

Heli Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog een teken van leven ;)
    Drukke dagen achter de rug en echt last van vermoeidheid. Probeer wel een beetje bij te lezen, maar niet altijd tijd om te reageren.

Spannend de echo's van deze week! Hoop voor iedereen een mooi kloppend hartje!!

@lise, gefeliciteerd nog met je verjaardag! (Hoop dat ik de juiste naam heb onthouden, anders sorry...)

Slaap lekker dames!

18. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had aan het begin zoiets van het wordt wer een.knul maar nu weet ik het niet meer haha. Deze zwangerschap is iets anders dan bij mijn zoon dus misschien dat ik daarom twijfel :) al zegt dat natuurlijk nix.

Nouja, nog ruim 7 maanden geduld en dan zullen we het weten :)

19. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    oh dat zou ik niet volhouden! ik wil het wel eerder weten hoor!
    ik lig ook in bed,drie drukke dagen op kantoor en t is weer weekend! en dan is t echt nog maar een paar nachtjes slapen :D

slaap lekker allemaal!

20. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hoihoi!

Nog even gauw een berichtje voor het slapen gaan.
    De bugaboo v&r is niet voor mij, doe mij maar de Joolz earth elephant grey. Heb manlief al kunnen overhalen :) hij had laatst nieuwe onderdelen besteld voor zijn auto. Ik zei als jij daar zoveel aan uit kan geven, dan wil ik een Joolz! :D

@babykamer wij hebben groen behang uitgekozen met schapen en ezeltjes echt super schattig. Verder gaan we voor de witte meubelen en ledikant met brede spijlen.

We willen dus niet weten wat het is :D
    Mijn gevoel zegt jongetje, voor zover dat nu al kan. Hoop op een meisje, is dan de eerste in de Fam. Uiteindelijk belangrijkste dat het kindje gezond is!

Hier nog helemaal niets voor de baby gekocht. Durf nog niet!
    Als ik 26 april goeie echo heb rijden we gelijk door!! Haha

Slaap lekker dames!
    X

Deel Deze Pagina