Doen waar je je zelf het beste bij voelt @souries! Probeer rustig te blijven! @Riantje1987 Leuk, veel plezier! Oh morgen! Sorry las te snel! Hmm lastig inderdaad voor je zus maar ze moet ook beetje blij voor jullie kunnen zijn! Het is ook niet dat het bij jullie zonder slag of stoot is gegaan!
Ik snap het wel hoor, raakte zelf ook een beetje in paniek. Maar na het gesprek met de vk en het topic dat ik heb aangemaakt met daarin alle lieve reacties, voelde ik me toch wat rustiger. Lees hier maar: http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/430468-bruine-afscheiding-begin-zwangerschap.html
Lise87, Marjol, Maike79 en SuusD heel veel plezier en succces bij de echo vandaag! @Souries: Balen... Kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt. Ik zou ook even de verloskundige bellen, hopelijk kan die je geruststellen! Ik zit hier zo duf als een konijn achter m'n computer. Koste me erg veel moeite om vanochtend uit bed te komen. Maar goed, tot nu toe mag ik eigenlijk niet klagen. Ik heb op de vermoeidheid na nog helemaal geen klachten.
uh niet echt, ze zit de hele week vol, met dubbele bezetting, volgens mij is dat de schuld van de lange winter....Als het erger wordt moet ik opnieuw bellen, dan kijkt ze of ze me ergens voor of na het spreekuur in kan plannen.
Hoi meiden!!! Ik wil me graag aan jullie toevoegen... Ben tot dusver op 30 november uitgerekend van ons 1e kindje!
Bedankt...zenuwen lopen op en ik mag pas om 16.30 uur. Mocht eerder, maar mijn man had vandaag een cursus en anders was het voor hem heel moeilijk om mee te kunnen. Gelukkig nu op het werk en heb ik wat afleiding.
@Juis: welkom! Duim voor je dat het allemaal heel erg goed gaat! Zie net je handtekening met je sterretjes
Cygnet2, dank je wel! Ik wil graag borstvoeding geven,maar het kan zijn dat ik na de bevalling direct aan de medicatie moet voor mijn hoofdpijn,dus dat blijft nog spannend. En ik ga bevallen in het ziekenhuis of een kraamhotel(daar lees ik veel goede dingen over)
hallo dames even een vraagje weten jullie waardat ik een goede lijst kan vinden met wat je tegenwoordig allemaal moet hebben en hoeveel van elke dank jullie
Dank je Firsttime! Het is helaas niet anders! Hoe k*t ook... Maar hoop dat m'n 3e zwangerschap scheepsrecht is Zie dat we op dezelfde dag zijn uitgeteld tot dusver! Leuk!!
Ja we lopen gelijk! Spannend hoor Weet je al wanneer je de echo krijgt? Ik heb 17 april de intake en moet dan een afspraak maken voor de eerste echo. Kan niet wachten, vind het spannend, leuk en eng tegelijk
Nog niet ik kaan vanaf 11:45 bellen (kijkt iedere 3 min op de klok ) Ik zal eerder een echo hebben ivm de 2 eerdere miskramen. Maar wacht af ben benieuwd! Snap je helemaal! Ik wil vooral die eerste 12 weken door komen... Ben blij als t eind mei is wil t nooit meer meemaken qat ik heb moeten doorstaan t afgelopen half jaar
Ik hoop ook echt van harte dat dat niet gebeurt. Maar drie keer is scheepsrecht! Hoop dat je er vertrouwen in hebt. Komt goed! Je zal inderdaad eerder de echo hebben dan. Hebben meer meiden in dit topic. Je was ook zo ver in je vorige zwangerschappen... Zo zie je maar dat het bij 11 weken ook nog fout kan gaan. Echt verschrikkelijk. Maar nu gaat het goed en klets je hier gezellig mee. Benieuwd wanneer je je afspraak hebt!
Vraagje: wat heeft de viktor en Rolf wat anderen kinderwagens niet hebben? Gewoon benieuwd en probeer me er wat in te verdiepen Een geldverslindend vermogen??? Ik gun iedereen van harte wat ze wil hebben maar al zouden we zwemmen in het geld dan zie ik er nog het nut niet van in, maar da's heel persoonlijk en zo hebben we uiteindelijk allemaal ons geheel eigen kindje met eigen spulletjes en kamer. Aangezien ik 40+ ben krijg ik alle onderzoeken aangeboden maar laat ze niet uitvoeren. Ik ken teveel verhalen van vrouwen die weken in spanning hebben gezeten of tot de bevalling met verdriet hebben rondgelopen over een kindje wat niet gezond zou zijn.... Kerngezond! Voor mij is er geen medische reden, die er voor anderen op het forum wel is,om die testen te laten doen. Gefeliciteerd en welkom aan de nieuwe dames, hoop dat je het hier naar je zin hebt. Heel benieuwd naar de controle en echo verhalen de komende tijd. Eindelijk april! Gisteren wakker geworden en vriend wakker geschud. Je moet naar de winkel voor me. 1 oog open. Ik moet echt slagroomtaart hebben. Nu! Verbaasd over zijn gezicht wrijven en mij onderzoekend aankijken. Ik meen het hoor, ga je nou of niet? ik zag de paniek op zijn gezicht Hi hi tja en toen toch maar verklapt dat het 1 april was Hoop alleen dat ik nu niet mijn kansen verspeelt heb als ik later echt ergens trek in krijg. Ik zit er als een plumpudding bij. Bij vlagen misselijk, eten gaat goed en zo moe en passief als maar zijn kan. En het kan me geen bal schelen, even geen schuldgevoel vandaag. Vriendlief is lang genoeg alleen geweest dus die kan koken, poetsen enzovoort en doet dat naast werk en klussen fluitend dus wie ben ik om zijn programma in de war te schoppen Ik zit lekker te zwangeren
Welkom @juis Gefeliciteerd! Hoop dat t wegblijft @souries! Oh spannend he wachten @Marion, wij nog 8 dagen wachten!
@mamemi; de victor en rolf wagen is alleen anders omdat victor en rolf de bekleding hebben ontworpen, verders is de wagen gewoon van bugaboo. je kan een spijkerbroek bij de c&a kopen en je kan naar de bijenkorf. ik hoef echt niet alles van merk te hebben, kinderkamer zal ik ook gewoon via marktplaats zoeken, maar die wagen is toch wel een fantastisch design en dat kan ik wel waarderen.
Haha @mamemi ik heb nog steeds echt zin in slagroomtaart! Kreeg hier ook al de opmerking dat ik niet zo helder uit mijn ogen keek!
@lis1989 Vind het wel een goede verglijking en zo zie je zo compenseert het weer he? Maargoed smaak is persoonlijk.. Vind hem ook wel mooi. Maar ik zou dan bang zijn dat hij vies word, haha! Of dat hij inderdaad gestolen word bij een zwembad of attractiepark.. Nog niks gehoord van de echodames? Hoop dat alles goed is!
@lis: hihi, wij verdedigen onze wagen maar iedereen moet het inderdaad zelf weten! Zo koopt de een alles op marktplaats en gaat de andere naar de Arena boulevard om alles poepie chic te kopen. We kunnen niet in iemands portemonnee kijken, gelukkig maar, en smaken verschillen. Vind dat juist zo leuk! Gisteren bij Prenatal ook alle verschillende mensen, zwanger of niet. Kinderwagens testen, kleertjes kopen, alleen kijken, met baby, zonder baby. Heerlijk vind ik het!