16 & pregnant

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miffy11, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvdW

MvdW Niet meer actief

Haha ja stom he? Ik dacht eerder ook altijd, klik gewoon Nederland aan, maar dacht nu ik probeer even die andere en ja hoor!

Veel kijkplezier :D

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Thanks :D Ben blij met dit kijkvoer, want er is niets op TV ;)

3. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    klinkt een beetje als Coldplay, maar ik heb geen idee, sorry

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik ben nu aflevering 1 van seizoen 2 aan het kijken, maar ik heb echt medelijden met het jongetje :( Hij is zo schattig, zo lief, en dan heeft zij helemaal geen zin om voor hem te zorgen!

5. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ja zielig is dat he? Ik vind het ook heel zielig voor Janelle's moeder hoor, daar heb ik ook echt medelijden mee.....
    Ik ben bij aflevering 2....verslavend! :D

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik ben bij 4 :D

Die gozer uit aflevering 2 GRRRRRRRRRRR...!!
    En die uit 3 die had ik echt niet heel gelaten :D

7. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ja die Josh uit aflevering 2.............wat een %$#*$&*!!!!

Had hem gelijk een schop onder zijn hol gegeven, oprotten mag ie!

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Nou in 3 of 4 zit een gast :x:x

Zat gewoon met dat meisje mee te huilen toen ik zijn berichtje las :(

9. MvdW

MvdW Niet meer actief

Oh nou ik weet dus wat ik de hele avond ga doen...je maakt me erg nieuwsgierg :D

10. MvdW

MvdW Niet meer actief

Jeetje wat heb ik last van zwangerschapshormonen......de tranen springen in mijn ogen wanneer de baby komt.......

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Whahaha ja ik ben dus ook vrij morgen en ga na gtst weer verder kijken :D

12. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik snap dat ze meiden willen waarschuwen, maar ik vind het ook lullig voor de tienermoeders die het wél goed doen!
    Nu scheren ze de boel over 1 kam...
    ;)

Maar oooowwww wat kan ik me irriteren aan die meiden uit de serie, zeg! Ze mogen blij zijn dat ik hun moeder niet ben. Een beetje 'fuck you' tegen je moeder zeggen!!?? :x:x:x
    Ondankbare krengen...en dat terwijl hun mams wel voor de kleine zorgt! Naast een fulltime baan! Pfff.

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

#53 Yukl, 14 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2010
    Ik heb gisteravond nog de tweede aflevering gezien, wat een eikel van een vriend had zij zeg (ik ben de namen alweer vergeten). Een beetje ruzie staan maken met d'r moeder terwijl ze aan het bevallen is!

Tot nu toe vind ik de jongen van de derde aflevering trouwens wel oke. Ja, hun relatie is niet goed te noemen, maar hoe hij haar steunde tijdens de bevalling vond ik wel erg lief (hij keek ontzettend geïnteresseerd naar de bevalling zelf haha :D Mijn man deed dat niet eens ;)). En ook hoe lief hij tegen zijn dochtertje doet. Ik vind haar ook wel volwassen overkomen.

14. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ik heb nu 4 afleveringen gekeken gisteren. Die 3e jongen vond ik op zich ook nog wel ok. Ik moet wel zeggen dat ik echt superveel last van mijn zwangerschapshormonen heb zeg, iedere keer als er een bevalling plaats vind, schiet ik vol haha.

Ik zit nu op mijn werk maar er is hier echt bijna niets te doen, dus misschien ga ik hier zo wel verder kijken hihi.

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik heb het ook iedere keer als ik een bevalling zie! Haha.

Ben nu de vierde aflevering aan het kijken.

16. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ik denk dat ik toch vanavond maar verder ga kijken. Hier op mijn werk is het toch niet zo handig, ik zit namelijk achter de receptie en aangezien de afleveringen niet ondertiteld zijn, moet het geluid wel wat harder, maar dat is ook weer zo ongepast.

Ach het weekend genoeg tijd hiervoor, dus nog niets verklappen hoor hihi ;)

17. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Heb net die ene aflevering weer gezien waarin Catlyn haar dochtertje af geeft voor adoptie, ik vind het zo ontzettend knap van hun dat ze doen, heb echt respect voor ze ...

Heb zitten janken als een speenvarken, jeetje wat moet dat moeilijk voor ze zijn geweest zeg ...

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

Pff die moeder van de vijfde aflevering. Dat gedram, vreselijk! Ik vind het echt heel sneu voor d'r.

Die jongen van aflevering vier was trouwens ook vreselijk. Dat smsje, hartverscheurend :(

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik heb m nu ook net helemaal af gekeken en inderdaad, wat een verhaal... Ik kon het ook niet droog houden. Ik vond het ook wel sneu voor hem, ik kan me zo goed voorstellen dat hij het er erg moeilijk mee had dat moment. Sterker nog, ik kan me zo ontzettend niet voorstellen dat ik mijn eigen zoontje had moeten afstaan. Lijkt me echt vreselijk moeilijk.

20. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Deel Deze Pagina