ik begreep dat buikspieroefeningen je buikwand kunnen verzwakken. zelf zou ik het risico niet lopen en het inderdaad kenbaar maken of tijdelijk een ander smoesje verzinnen
Jaa dat heb ik dus ook gelezen. Dat risico wil ik inderdaad niet lopen. Die buikspieren trainen we wel weer als de kleine spruit eruit is straks. En als alleen de trainer het weet, is het niet zo'n ramp denk ik. Smoesjes verzinnen ben ik zooo slecht in, haha.
haha ja ik zou ook gelijk in de lach schieten als ik een smoesje zou verzinnen. je trainer zal er heus discreet mee omgaan
Ik zou het ook gewoon vertellen aan je trainer inderdaad. Hier net moeders v moeders hier thuis gehad, en de streep is er nog steeds❤ nu nog een lange week aftellen tot de echo.
Wat krijgen jullie allemaal vroeg een echo! Heeft dat redenen? Ik zou het idd ook aangeven bij je trainer. Zou je buikspieren laten voor wat het is.
Bij ons omdat het een zwangerschap is via IVF/ICSI, deze echo is ook nog niet bij de verloskundige maar in de kliniek. Daarna, als alles goed lijkt, mag ik over naar de verloskundige
Ik heb de eerste afspraak op 18 juli. Stiekem wel jaloers hoor op iedereen die zo vroeg een echo krijgen!! Haha hopelijk gaat de tijd een beetje snel en is t snel 18 juli. Hier nog niet echt bijzondere kwaaltjes. Ja ik heb echt honger. En dan niet trek in snoepen maar echt brood, avondeten etc. Haha. Had ik bij Mn dochter ook dus is wel leuk om te herkennen! Bij haar ben ik alleen vanaf week 5 tot week 13 kots en kots misselijk geweest. Dus ik ben benieuwd....
@Meiske2015 bij mij vanwege mijn eerdere bbz. @Woezie, inderdaad leuk om te herkennen. ik heb helemaal geen kwaaltjes, bij mn dochters was ik nu al zwaar misselijk dus ben ook benieuwd.
Inderdaad leuk om kwaaltjes te herkennen. In hoeverre kwaaltjes leuk kunnen zijn Ik heb vooral zin in vette hap Pizza, hamburgers, patat hahaha. Niet best!
En doe je dat dan ook, die vette hap? Ik probeer hier namelijk wel zo veel mogelijk gezond te eten, maar ik heb de weegschaal naar boven verkast. Haha. Dat hoef ik niet meer te zien. Moet bij de verloskundige toch weer steeds op de weegschaal. Voor zover ik weet mag je gewoon tot 20 weken zwangerschap buikspieren trainen hoor. Ik doe ook gewoon nog power pilates en zolang dat gaat, ga ik er lekker mee door.
Sporten tijdens de zwangerschap Je mag buikspieren trainen tot dat je die gleuf voelt, zei mijn verloskundige.
Nee eet echt niet vaak vette hap. Al is het wel verleidelijk We eten standaard 1x per week iets ongezonds en verder eten we normaal. Vind ik wel belangrijk. Oke oke we eten het ook wel eens 2x per week hahaha
Dat artikel had ik nog niet gezien. Misschien is het nu inderdaad nog wat vroeg, want mijn buik is nu gewoon nog plat. Geen gleuf of wat dan ook. Voor de zekerheid ook maar even aan de vk vragen. Want je leest heel veel verschillende dingen op internet.
Ja nou ja, ik ga het nu sowieso nog echt niet aan de docent vertellen hoor. Pas met een week of 12 en dan vraag ik wel haar advies verder.
Ik kon het toch niet laten on nog 1 testje te doen. En blij dat hij 3+ aangeeft. Nou toch er echt aan geloven dat ik zwanger ben Maar toch nog hopen dat alles goed is 4 juli. Blijf nog steeds een beetje bang.