Uitgerekende datum: 17 Februari (4) Sniffie || 32 jaar || 2e kindje Kimm87 || 30 jaar || 3e kindje Harpa || ?? jaar || 3e kindje Minoux || 29 jaar || 1e kindje 18 Februari (2) Leeuw4 || ?? jaar || ? kindje Fawny || 29 jaar || 2e kindje 19 Februari (2) Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje 20 Februari (0) 21 februari (2) Morgenzon || 29 jaar || 6e kindje Jaly || 37 jaar || 1e kindje 22 Februari (1) Izie || 30 jaar || 1e kindje 23 Februari (0) 24 Februari (1) Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje 25 Februari (0) 26 Februari (2) Orchidee88 || ?? jaar || 2e kindje Woezie || ?? jaar || 2e kindje 27 Februari (0) 28 Februari (0) ♥ Totaal (14) ♥ Jongen (0) ♥ Meisje (0) ♥ Verrassing (0) ♥ Onbekend (0) ✰ Peach85 Afspraken: 21/06 || Kimm87 || Eerste echo 27/06 || Izie || Eerste echo 04/07 || Eddie86 || intake + eerste echo 06/07 || Orchidee88 || eerste echo 07/07 || Sniffie || Intake + eerste echo 10/07 || Fawny || Intake + eerste echo 13/07 || Meiske2015 || Intake + eerste echo 24/07 || Sniffie || Termijnecho
@Minoux, ik heb je erop gezet. Mocht je na de echo buiten de lijst vallen dan blijf je gewoon hier hoor!! Gezellig @Pitahaya, dochter gaat gewoon mee. Lijkt wat dat betreft op haar vader...kan lang opblijven haha. Gaat ze gewoon wat later naar bed 's middags en dan komt het wel goed.
Hoi dames, Ik durf me eindelijk ook te melden. Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje. Elke dag getest en ben nu zover dat ik het echt geloof. Testen lopen mooi op en de CB digital gaf gister 2-3 aan . Qua klachten vooral moe 's middags, gespannen borsten en een opgeblazen buik alsof ik 5 maanden heen ben Mijn cyclus is wat wisselend de afgelopen maanden, maar gemiddeld 28 dagen. Mijn uitgerekende datum zou dan op 25 februari komen. Zou iemand mij op de lijst willen zetten: Marlies, 39 jaar, 1e kindje?
Vervelend he die onzekerheid! Moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet zo heel veel last van heb.. tuurlijk het is spannend maar ik heb wel heel veel afleiding door mn dochtertje. Het enige wat ik heb is dat ik het nu al van de daken wil schreeuwen. Hahah! Ik heb de afspraak om 10:30, 18 juli. Wel een fijne tijd want is precies voor het middagslaapje van mn dochtertje. Kan ze ook gezellig mee. Oja om mijn gegevens in de lijst even bij te vullen: 22 jaar en 2de kindje. Kan iemand dat erbij zetten? En dan de afspraak op 18 juli. Heb een hele tijd niet op zwangerschapspagina gezeten dus voor mij is deze look nog helemaal nieuw Haha maar kunnen er ook nog besloten groepen gemaakt worden?? Is misschien wel prettig als er straks geen dames meer bij komen? En voor alle nieuwe: welkom en gefeliciteerd!!!
Uitgerekende datum: 17 Februari (4) Sniffie || 32 jaar || 2e kindje Kimm87 || 30 jaar || 3e kindje Harpa || ?? jaar || 3e kindje Minoux || 29 jaar || 1e kindje 18 Februari (2) Leeuw4 || ?? jaar || ? kindje Fawny || 29 jaar || 2e kindje 19 Februari (2) Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje 20 Februari (0) 21 februari (2) Morgenzon || 29 jaar || 6e kindje Jaly || 37 jaar || 1e kindje 22 Februari (1) Izie || 30 jaar || 1e kindje 23 Februari (0) 24 Februari (1) Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje 25 Februari (1) Marlies78 || 39 jaar || 1e kindje 26 Februari (2) Orchidee88 || ?? jaar || 2e kindje Woezie || 22 jaar || 2e kindje 27 Februari (0) 28 Februari (0) ♥ Totaal (15) ♥ Jongen (0) ♥ Meisje (0) ♥ Verrassing (0) ♥ Onbekend (0) ✰ Peach85 Afspraken: 21/06 || Kimm87 || Eerste echo 27/06 || Izie || Eerste echo 04/07 || Eddie86 || intake + eerste echo 06/07 || Orchidee88 || eerste echo 07/07 || Sniffie || Intake + eerste echo 10/07 || Fawny || Intake + eerste echo 13/07 || Meiske2015 || Intake + eerste echo 18/07 || Woezie || eerste echo 24/07 || Sniffie || Termijnecho
Welkom nieuwe dames! Edit: besloten groepen is dacht ik niet meer mogelijk. We kunnen eventueel een geheime fb groep aanmaken maar voor mij hoeft dat niet perse. Heb niks te verbergen
Ah oké jammer dat dat niet meer kan! Bij mn eerste hadden we wel een besloten groep gemaakt. Dat was best relaxt omdat je dan ook wel eens een fototje kon plaatsen (zou ik nu niet zo snel doen namelijk). Maar hier vind ik ook prima hoor!
Nog even m'n testjes erbij Ik moet wel echt stoppen nu, ik blijf maar testen uit onzekerheid of het goed blijft gaan, vorige eindigde bij 4w5d in een miskraam..... Kv 2v5 zijn van vrijdag, zondag en dinsdag. De cb is van maandag.
Prachtige testen! Nu stoppen inderdaad hoor! Hier gisteravond best wel buikpijn. Is dat normaal? Nu is het weer weg. Echt beetje nog steeds ongesteldheidsgevoel.
Ja dat is normaal. Je baarmoeder groeit, organen gaan plaats maken en je spieren worden beetje opgerekt. Wacht maar tot je dikker word en bandenpijn krijgt Daarnaast reageren je darmen ook op de hormonen wat ook buikpijn kan veroorzaken.
Ik heb al 1 week last van krampen. Hopelijk betekent het niks. En hoort er ook bij alleen maar goed toch dan weet je dat er iets groeit in je buik Ik ben nog steeds heel onzeker Maar ga er van uit dat het allemaal goed komt.
Ik heb zelf ook wat last van een opgeblazen gevoel, een soort menstruatie achtige krampen, gevoelige borsten, honger en snel moe.. Denk dat dit de goede tekenen zijn? Misselijk ben ik helemaal niet.. (Nog niet in ieder geval) Dat baart me soms wel zorgen, omdat ik ook heb gelezen dat misselijkheid een teken is dat je hormonen het goed doen..
Ik heb verder ook geen last van misselijkheid. Heel af en toe vlagen. Wel last van hoofdpijn en dus die krampen. Heb ook last van de borsten. Kan mij ook niet herinneren hoe dat 6 jaar terug was volgens mij was ik toen ook niet misselijk. Ben er eigenlijk blij mee dat ik niet misselijk ben. Zo kan ik gewoon mijn dagelijkse dingen nog doen
@Marlies78, gefeliciteerd en welkom! mooie testen . dat menstruatie achtige gevoel heb ik ook n beetje, zal er inderdaad bij horen. mn borsten staan op ontploffen verder heb ik nergens last van. om 13:45 heb ik de echo. mn jongste dochtertje gaat mee.
uiteraard laat ik iets weten heb mn dochtertje nog niet echt iets verteld, haar zus ook nog niet. maar moet haar onverwachts toch meenemen. weten jullie kindjes al dat ze een broertje of zusje krijgen?
Die van mij niet. Vorige keer hadden we het hem verteld maar toen dus die miskraam ik wacht de eerste echo af en als die goed is vertellen we het hem. Hij was ook heel erg verdrietig dat hij heen broertje of zusje kreeg. Daarom wachten we er even mee.
ik wacht er liever ook nog mee maar het is een behoorlijk nieuwsgierig meisje. weet zeker dat ik 100 vragen ga krijgen vanmiddag
Die van mij is ook heel nieuwschierig daarom gaat hij ook niet mee de eerste x Eerst maar kijken of alles goed is en dan kan ik hem de echo laten zien. En dan weet hij wel genoeg haha. Succes vanmiddag