Maar kuonah heeft niet op 6 juli haar eerste echo hoor, alleen de intake. Dus dat klopt niet op de lijst. Wow, wat een knaller zeg!!! Dan zou ik volgende week maandag met 5,2 ook zo'n knaller moeten hebben. Hihi. Super leuk! Nu wel stoppen hoor! Liep hij nu wel meteen door in zo'n knaller? Want bij mij duurt het elke keer zo lang en dat is zenuwslopend.
op de echo was alleen verdikt slijmvlies te zien, verder echt helemaal niks . zwangerschapstest gedaan die was positief. ben gelijk doorgestuurd naar de gyn. morgenmiddag heb ik daar een afspraak. hoop zo niet weer op een bbz .
Haha dankje voor de verbetering, 6 juli idd intake en afspraak maken voor een echo Wouw wat een knaller. Volgens de verloskundige, door de telefoon, ben ik vandaag precies 5 weken zwanger. Maar mijn test knalt echt niet zo, woe weet komt dat nog Dinsdag komt moeders voor moeders langs, ook een spannend momentje! Hebben jullie dat trouwens ook, dat bepaalde broeken die precies goed zaten nu al knellen? Heb het idee dat het mn darmen zijn waardoor mn buik zo opzet.. Maar lijk echt al heel wat weken zwanger echt niet normaal haha
Ik heb er nou nog 1 Morgenochtend doen. Ja streepje stond er al nog voordat ie helemaal was doorgelopen. En met 1 minuut knalde ie al Heb het lijstje aangepast! Sorry haha.
Wat houd dat in? Is dat niet normaal voor deze termijn? Moest je daar een test doen dan nog? Jemig... maar ze zagen dus ook niks in de eileiders? Hoop zo dat het goed zit meis. Schrik hiervan. Hoe laat moet je morgen heen?
Ah, dat geeft rust. Want dat was bij mij eerder namelijk niet. Vind dat echt niet grappig. Kreeg het er helemaal warm van. Bij vorige zwangerschap had ik het idee dat deze testen meer knalden.
Jeetje @Kimm87 Dat is even flink k*t! Maar je bent nog heel vroeg toch? Dan kan het nog best dat er niks te zien is of zit ik er helemaal naast?
Ik denk ook dat als ik jou testen zie, dat je minder ver bent dan 5 weken. Maar jij wist niet precies wanneer je eisprong was he? Zou je ook 4 weken kunnen zijn pas?
Ach nee dat meen je niet!! Wat de andere dames ook zeiden misschien ben je minder ver heen dan je dacht. Hoelaat moet je morgen bij de gyn zijn. Ik duim dat alles goed is en dag je gewoon minder ver heen bent dan je dacht.
Ik heb dit keer geen idee, omdat ik zo'n regelmatige cyclus heb deze maand niet met ovulatietesten gewerkt, dus het zou heel goed kunnen dat mijn eisprong later was.. Zullen we zien met de echo
ahh nee, wat klote! je bent inderdaad wel heel vroeg toch? misschien komt het later toch nog goed? ik ga in ieder geval voor je duimen!
Ik dacht dat het aan mij lag, maar ik heb voor mijn gevoel ook echt een opgeblazen pens! haha. Dat kan dus blijkbaar best zo vroeg. Ik ga denk ik morgenochtend nog een test doen voor de zekerheid. Al die verhalen over meerdere testen maken me onzeker.. Bij mij was er na 1 keer testen al best een dikke streep zichtbaar.. Benieuwd of ie morgen dan nog duidelijker is..
@Kimm87 Wat balen zeg, ik duim dat het toch goed zit! Wat betreft die opgeblazen pens, hier nog 1 Het lijkt wel of ik 5 maand heen ben, geen broek zit lekker......
Jaaaaa, hier ook!!! Echt een opgeblazen buik. Echt ook al een bolletje lijkt wel. Ik loop de hele dag met mijn knoop open.
Arghh stress is dit zeg, na een lekker dagje nu wat menstruatiepijntjes hoop toch zo dat het niks betekent behalve dat ik rustig aan moet doen.....Heb hier nog geen last van gehad tot nu, alleen m'n darmen die vreselijk opspelen. Hoop dat het de laatste zijn die dit veroorzaken....
Ik heb ook zo een last van mn darmen. Ze zijn echt opgeblazen dus mn buik ook.. geen strakke jurkjes dus. Hahah ik ben wel zooooo ongelofelijk moe vanaf 15:00 uur. Kak helemaal in op mn werk. Verschrikkelijk pfff hopelijk snel meer energie! Oja, 18 juli is bij mij ook gelijk de intake. Dus echo en intake. Alles bij elkaar