Door jullie wil ik ook nog een keer testen!!!!!!! Hahah. Ik heb nog 1 cb. Die doe ik volgende week wel dan. Dan zie ik hopelijk ook 2-3 maar goed hier heb ik ook zoiets van zolang ik niet ongesteld word is t goed... Haha
Ik voelde me niet anders, tot ik vandaag even examen diabetes moest doen om weer bevoegd te raken voor spuiten, nounou. Tranen rolden over mijn wangen omdat ik zo bang ben voor naalden, en we moesten bij elkaar bloedsuikerwaarde meten. Ik weet niet wat die mensen dachten, maar ik schaamde me kapot. Anderen prikken vind ik niet erg maar van een naald in mijn eigen lichaam word ik niet vrolijk, al helemaal niet als 'het voor niks is'.. Hoefde gelukkig niet geprikt te worden, de examinator liet zich lekker prikken. Terug naar huis op de fiets weer tranen om niks.. haha. Ik lach mezelf nu gewoon uit..
Ik merk toch wel echt dat ik vandaag niet helemaal mezelf ben hoor. Niet echt aanwezig, warrig, moe en emotioneel... leuk die hormonen!! Achja, hoort erbij!
Pfff, ik moet leren want heb examens zaterdag voor een cursus. Maar kan mij gewoon niet concentreren. Echt super irritant.
@Kimm87 , nu ben je daar waarschijnlijk. Enorm zenuwachtig... Of misschien lig je al in de stoel. Ik hoop zo dat jullie goed nieuws krijgen. Denk aan je hoor!
Dames, Hebben jullie ook wel eens dat gevoel.. Lichte paniek.. Omdat je denkt: "Shiiiit, het moet er straks ook weer uit! Hoe ga ik dat in hemelsnaam doen? HELP!"
Haha, nee, eerlijk gezegd niet. Ik heb het eerder gedaan en heb er nu weer vertrouwen in. Kijk er juist wel naar uit eigenlijk.
Haha oh wow, je kijkt er zelfs naar uit. Respect! Bij mij ontstaat er zo af en toe nog wel wat paniek.. Is pas mijn eerste keer.. Dus vind het soms nog wel een beetje eng allemaal hoor.
Probeer er nog even niet aan te denken. Straks ga je misschien ook een zwangerschapscursus doen, er meer over lezen en dan komt het wel. Hier opzich mooie eerste bevalling gehad en vond het wel meevallen allemaal. Zou het dit keer wel graag anders willen en hoop dat dat gaat lukken. Maar nee, echt, ik kijk er, op een manier, wel naar uit inderdaad. Ik vond het een enorm mooie ervaring.
Dat stelt me wel een beetje gerust. Het spookt gelukkig niet de hele dag door mijn hoofd, maar af en toe van die momenten. Ben wel heeel erg benieuwd hoe het kleintje eruit ziet en op wie hij/zij gaat lijken!
@Minoux aah nee dat gaat helemaal goedkomen! You can do it. Maar ja ik vond het de eerste keer ook super spannend hoor. Nu ook nog wel maar ik weet nu wel wat me ongeveer te wachten staat. Ongeveer haha elke bevalling is anders natuurljk
Ja, precies. Je weet niet hoe het nu gaat lopen. Vorige keer liet ik het een beetje over mij heen komen. Nu heb ik wel bepaalde eisen, haha. Al nagedacht over thuis/ziekenhuis bevalllen?
ah super lief! doet me goed. nog steeds niks te zien in mijn baarmoeder behalve verdikt slijmvlies maar ook niks geks bij mn eierstokken oid. heb bloed moeten prikken en wss zaterdag weer. krijg later vandaag de uitslag.
Nou ik kijk niet heel erg uit naar de bevalling hoor Maar het is me wel meegevallen vorige keer. Ben in 9 uur bevallen waarvan 1 uur persen. Had wel al met 7cm persweeën, heel irritant!! En nog echo tussendoor gehad omdat ze dachten dat ze een sterrenkijker was, maar dat was gelukkig niet zo. Maar alles zonder pijnstilling! Hoop ik nu ook weer op. Na de bevalling nog paar dagen gebleven omdat ze maandje te vroeg is geboren.
hier 2 succes verhalen. eerste binnen 4 uurtjes geboren. mn jongste was om 18:00 uur niet eens ingedaald, geen ontsluiting niks, om 19:00 uur ben ik bevallen . bij beide geen hechting, niet eens een schrammetje. enige tip die ik eigenlijk kan geven is rustig blijven.
Maar wat zeggen ze er dan verder over? Hadden ze op deze termijn al een vruchtje moeten zien eigenlijk? Zou het kunnen dat je iets minder ver bent? Je test geeft gewoon positief aan, dus hcg zul je dan wel aanmaken toch? Maar konden ze het verklaren?
@Kimm87 Vervelend nog even de onzekerheid Was de gyn wel tevreden qua wat er te zien was en de termijn waar je op zit?
ze zeiden dat met deze termijn er nog niks te zien hoeft te zijn. mijn ervaring zelf is (dit is al mijn 12e zwangerschap) dat je met deze termijn wel een vruchtzakje ziet. testen zijn positief ja (gisteren heeft de verloskundige nog getest). op hcg is nu geprikt, daar kan ze met deze termijn meer mee. afwachten dus.