@Toetje77, welkom! Ik wil je wel op de lijst zetten maar heb geen info van je Uitgerekende datum, leeftijd en hoeveelste kindje. @Peach85, wat verdrietig Heel erg veel sterkte. Ondanks dat het vroeg was komt het toch hard aan. Hopelijk mag je snel weer aanmelden op een andere lijst. Vervelend voor de meiden met kwaaltjes! Hopelijk blijven ze niet al te lang hangen. Wij hebben het gisteren aan de familie vertelt! Super leuk geweest Iedereen janken dus ik ook natuurlijk hahaha. Ben blij dat we het al gedaan hebben, viel toch wel een last van mijn schouders. Geen gedoe meer met buik verbergen. En straks toch lekker oppas voor de echo.
@Peach85 , veel sterkte meid! Hier ook gisteren aan schoonouders verteld. Zo leuk! Nu dit weekend aan mijn ouders. Vanmiddag komt moeders voor moeders dus heb nog een laatste test gedaan. Mooi toch?
@Peach85 heel veel sterkte! Ik wacht de eerste echo af en dan vertel ik het aan de meeste. Er zijn er al wel een paar die het weten 2 goede vriendinnen en mijn zus weet het verder nog niet.
Ja, ik wilde eerst ook wachten maar het voelde niet goed dat een paar goede vrienden het al weten en mijn ouders en schoonouders nog niet. Dus toch maar verteld.
De laatste lijst staat op bladzijde 15 zie ik... haha. Maar volgens mij heeft @Izie morgen haar echo toch?
Op wat voor manier hebben jullie het verteld? Ik heb het alleen mijn ouders nog verteld, hebben een koffertje met knuffeltje, rompertje en voorleesboekjes gekocht. Hier een briefje bij gedaan: lieve opa en oma, mag ik volgend jaar een keer bij jullie logeren? Liefs, jullie kleinkind. Vonden ze echt fantastisch! Aah net nog een test gedaan omdat moeders voor moeders zo komt hij is weer lekker duidelijk!
Dat denk ik ook. Maar ben tot woensdag nog met vakantie en wil pas testen als ik weer thuis ben. Ik had voor de vakantie al aardig donkere testen, maar wil voor het goede gevoel nog een echte knaller!
Dankjewel dat ik mee kan doen. Ik heb nog geen echo gehad, die krijg ik 7 juli. Maar als ik het goed heb is mijn uitgerekende datum 22-2-2018. Ik ben 39 jaar, bijna 40, en het is ons tweede kindje.
Wat leuk om een leeftijdsgenoot in het groepje te hebben! Ik vind het best spannend zwanger zijn op m'n 39e (is ook m'n eerste trouwens).