Haha, bij iedereen beginnen de kwaaltjes lekker te komen. Ik heb hier al last van nesteldrang, hahaha. Wil alles opruimen. Man word gek van mij. Wel erg vroeg he?
Kuit kramp heb ik gelukkig nog geen last van @Harpa wel last van gehad bij mijn eerste zwangerschap 6 jaar terug. Toen stond ik heel snel naast mijn bed om van de kramp af te komen haha Dat is zeker vroeg @Pitahaya haha Ik ga zo even met de hond lopen en dan ga ik naar bed toe hoop dat ik mij morgen beter voel. Gelukkig werk ik maar halve dagen
@Kimm87 jeetje wat heftig meid! Heel veel sterkte. Ik hoop dat je toch snel succesvol zwanger mag zijn! Knuffel
@Kimm87 Heel veel sterkte meid. Ik heb vandaag de eerste echo, ben doodsbang dat er niks zit, weet niet waarom maar m'n gevoel zegt nog steeds dat het niet zo kan zijn. Ellende
Wat een ontzettend verdrietig nieuws kim.. Ik leef met je mee.. Heel veel sterkte met de operatie en het herstel!
Hier ook een aantal kwaaltjes hoor.. Borsten en tepels super gevoelig, maar inderdaad de ene dag erger dan de andere dag. Verder af en toe een vleugje misselijkheid. Gelukkig trekt dat elke keer weer snel weg. En ik ben echt zoooo moe. Lag gister om 20:00 al te knikkebollen, maar heb het nog tot 22:00 volgehouden! Ik voel me echt een oma!
Laat je het weten als je de echo hebt gehad? Vertrouw maar op je lijf hoor... Hier enorme hoofdpijn al 2 dagen. Kan dat ook door de zwangerschap komen? Ben normaal nooit zo hoofdpijn gevoelig.
@Pitahaya Ja dat kan ook voor komen heb het in mijn eerste zwangerschap ook gehad. Hopelijk ben je er snel van af
@Kimm87 ah wat een rot nieuws! Heel veel sterkte is de operatie goed gegaan? Voor hoe ver je het goed kan noemen dan.. @Pitahaya ik heb ook soms hoofdpijn. Kan me dat niet zo herinneren van de 1ste maar had t al gehoord dat t wel een kwaaltje kan zijn. @Minoux die vermoeidheid herken ik!!!! Ik lag vorige week al om 20:00 erin.. en slaap vaak tussen de middag als Mn dochtertje ook slaapt. Ben gewoon zo moe dan!! Ik werk 3 dagen dus de andere 4 dagen kan ik wat meer slapen, Haha. T huishouden ligt ook een beetje op zn gat... nu maar even noet slapen en maar wat doen in huis. De was moest nodig opgevouwen worden en de badkamer moet ook echt geboend worden. @Izie succes!!!