16 t/m 28 februari 2018!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sniffie, 7 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kuonah

kuonah Actief lid

23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam
    Vandaag ging ik een dagje naar de sauna, schrik niet, alleen geslapen en in het zwembad gelegen en gegeten haha. Maar ik had ineens last van diarree:eek: dat zal wel een van de eerste kwaaltjes zijn naast vermoeidheid en emoties.. het was gelukkig na 1 toiletbezoek over, maar ik heb dat echt bjjna nooit..

2. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    De echo was goed!! Het hartje klopte zelfs al, zo bijzonder! Had de hoop echt op gegeven maar het kan toch, onwerkelijk maar zo mooi! Nu toch proberen te genieten en aftellen naar de volgende echo op 13 juli.

Wat betreft kwaaltjes, hier vooral moe en zere borsten. Als ik te lang niet eet wordt ik wat misselijk maar dat is ook direct over als ik weer wat gegeten heb.

Minoux, Marlies78 en kuonah vinden dit leuk.
  3. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Vervelend!
    Maar je mag niet naar de sauna in het eerste trimester van de zwangerschap ;)
    Dit word afgeraden ivm verhoogde kans op een miskraam. Na 12 weken is het geen probleem.

4. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Super bericht @Izie!!!

Izie vindt dit leuk.
  5. kuonah

kuonah Actief lid

23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam
    Ja klopt inderdaad, afspraak stond alleen al gepland. Geen enkele sauna ingeweest. Gelezen dat je wel gewoon kan zwemmen, dus de hele dag gezwommen, geslapen en gegeten :) niks gedaan wat slecht zou kunnen zijn :)

Meiske2015 en Woezie vinden dit leuk.
  6. kuonah

kuonah Actief lid

23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam
    Super fijn!:) nu echt gaan genieten

Izie vindt dit leuk.
  7. Eddie86

Eddie86 Actief lid

4 mei 2017
    183
    79
    28
    Vrouw
    Wat een goed bericht @Izie Nu lkkr genieten :)

Izie vindt dit leuk.
  8. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wat fijn te horen dat de echo goed was!

9. Woezie

Woezie Lid

21 nov 2016
    58
    24
    8
    NULL
    NULL
    @Izie wat fijn!!! Nu idd lekker proberen te genieten :)

10. Pitahaya

Hebben jullie ook in de avond soms beetje menstruatie achtig gevoel? Ik heb dat steeds savonds. Zo gek.

11. kuonah

kuonah Actief lid

23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam
    Ja een soort krampjes, heb ik ook.. Schijnt erbij te horen, komt doordat je baarmoeder aan het groeien is.

12. Woezie

Woezie Lid

21 nov 2016
    58
    24
    8
    NULL
    NULL
    @Pitahaya ik heb het ook. Vooral als ik ga liggen. Wel een 'geruststelling' dat meerdere het hebben en het erbij hoort.

Oja hier begint de nesteldrang ook al hoor.... was de vorige keer ook al zo vroeg. Gewoon dat ik er zelf gek van werd. Alles moest en zou zsm gedaan worden. We moeten hier de zolder gaan opknappen dus ik ben net al aan t ruimen geweest.... manlief zei al O nee he begint het nu al. Want dan ga ik hem ook achter zn broek aan zitten. Hahahahah die voelt hem al aankomen..

13. Marlies78

Marlies78 Actief lid

3 nov 2015
    180
    29
    28
    NULL
    Purmerend
    Heb ik ook, maar zijn met name m'n darmen. Krampjes, borrels en zo. Als ik op m'n rug lig op bed voel ik druk in m'n onderbuik, alsof er iets loopt te duwen :D

14. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Stuur een beetje nesteldrang deze kant op.
    Ik heb juist helemaal nergens zin in in huis haha.

Woezie en Minoux vinden dit leuk.
  15. Minoux

Minoux Lid

19 jun 2017
    50
    27
    18
    Vrouw
    Wat geweldig nieuws! Ik ben heel blij voor je!
    Nu lekker genieten en jezelf in de watten laten leggen! :D

Ik heb trouwens precies dezelfde kwaaltjes als jij hebt..

16. Pitahaya

Ik ben zo blij dat meerderen dat hebben, dat menstruatie-gevoel in de avond. Vind het wel gek dat ik het alleen in de avond heb. Begint zo rond half 9 ofzo. Dan ga ik lekker rustig op de bank liggen. Maar het groeien van die baarmoeder klinkt dan wel weer goed.

Jemig, sinds vandaag in eens zoooooooooooooo moe. Kon echt mijn bed niet uit komen. Pfff, hopelijk gaat dat straks wel beter. Langzaam aan beginnen de kwaaltjes te komen hoor.

En oooh, zo herkenbaar. Mijn man zegt ook al: Begint die nesteldrang nu al? Ik had vorige keer tijdens mijn zwangerschap een heel deel op de zolder gemaakt met van: Dit moet jij uitzoeken en opruimen. Maar dat heeft hij nooit gedaan. Nu kom ik elke dag met een doos naar beneden en die moet hij dan elke dag uitzoeken. Anders doet hij het niet. Hij word gek van mij en wil niks weggooien. Grrrr. Maar er gaat toch een hoop weg. Jeeeej. Heerlijk voelt dat!

Woezie, kuonah en Minoux vinden dit leuk.
  17. Eddie86

Eddie86 Actief lid

4 mei 2017
    183
    79
    28
    Vrouw
    Heb de krampjes bijna de hele dag door. En dat moe zijn komt mij ook bekent voor als ik thuis kom van het werk dan wil ik slapen maar dat kan dan weer niet. Dus ik lig in de avond op tijd in mijn bed. En nog kan ik in de ochtend mijn bed niet uit komen......

18. Minoux

Minoux Lid

19 jun 2017
    50
    27
    18
    Vrouw
    hahaha geweldig! gewoon dwingen, dan doen ze het wel! :p
    en anders kun je altijd nog het excuus gebruiken: "ja maar ik ben zwanger!" en vervolgens in huilen uitbarsten.. werkt gegarandeerd!

Woezie en Pitahaya vinden dit leuk.
  19. Pitahaya

Ik ben dan weer te eigenwijs om op tijd mijn bed in te gaan, haha. Vind opblijven dan toch ook wel weer leuk. Maar vanavond ga ik echt op tijd mijn bed in hoor. Pfff....

Woezie en Eddie86 vinden dit leuk.
  20. Minoux

Minoux Lid

19 jun 2017
    50
    27
    18
    Vrouw
    We wilden gisteravond gezellig een filmpje kijken.. Halverwege lag ik ook alweer te snurken op de bank, haha.

Woezie, Eddie86 en Pitahaya vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina