Vanaf 8 weken kan je baarmoeder boven je schaambot uitkomen maar aangezien het niet mijn eerste zwangerschap is kan het sneller gaan. Voel hem toch er al boven uit komen
Vanaf 8 weken is voor een eerste zwangerschap? En wanneer had je dat gevoel dan? Vanaf vandaag? Hier voel ik nog niks in ieder geval en is ook de 2e.
Eerst naar de wc gaan, op je rug liggen, in ademen en bij volledige uitademing zijn je spieren volledig ontspannen en kan je het voelen.
Ik werk via uitzendbureau bij een schoonmaak bedrijf. Mijn contract loopt tot november en eigenlijk zijn ze dan verplicht om mij in vaste dienst aan te nemen. Maar omdat ik nu zwanger ben en alles goed blijft lopen ben ik er bang voor dat ze mij niet aan nemen. Maar ja de tijd zal het leren he
Ik werk trouwens als consulente. Wil er verder niet over uit wijden waarin vanwege herkenbaarheid haha. Maar ik geef dus avondjes bij mensen thuis. Ben weer aan het werk voor het eerst sinds bijna 2 1/2 jaar dus is wel weer erg wennen maar heb het super naar m'n zin.
Nog 2 daagjes en dan mag ik naar de verloskundige. Ben heel zenuwachtig gewoon bang dat het fout zit ivm de vorige miskraam. Ik ben echt heel erg moe als ik uit bed kom kan ik na een half uur later wel weer naar bed gaan. En einde van de dag ben ik echt kapot. Ik voel nog niks zitten in mijn buik maar komt misschien omdat ik een wat dikkere buik heb
Uitgerekende datum: 17 Februari (3) Sniffie || 32 jaar || 2e kindje Harpa || ?? jaar || 3e kindje Minoux || 29 jaar || 1e kindje 18 Februari (2) Leeuw4 || ?? jaar || ? kindje Fawny || 29 jaar || 2e kindje 19 Februari (2) Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje 20 Februari (0) 21 februari (2) Morgenzon || 29 jaar || 6e kindje Jaly || 37 jaar || 1e kindje 22 Februari (2) Izie || 30 jaar || 1e kindje Toetje77 || 39 jaar || 2e kindje 23 Februari (1) Kuonah || 23 jaar || 1e kindje 24 Februari (1) Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje 25 Februari (1) Marlies78 || 39 jaar || 1e kindje 26 Februari (2) Orchidee88 || 29 jaar || 2e kindje Woezie || 22 jaar || 2e kindje 27 Februari (0) 28 Februari (0) ♥ Totaal (16) ♥ Jongen (0) ♥ Meisje (0) ♥ Verrassing (0) ♥ Onbekend (0) ✰ Peach85 ✰ Kimm87 Afspraken: 04/07 || Eddie86 || Intake + eerste echo 05/07 || Minoux || eerste echo 06/07 || Orchidee88 || Eerste echo 06/07 || Kuonah || Intake 07/07 || Sniffie || Intake + eerste echo 10/07 || Fawny || Intake + eerste echo 12/07 || Minoux || intake 13/07 || Meiske2015 || Intake + eerste echo 18/07 || Pitahaya || Eerste echo 18/07 || Woezie || Eerste echo 20/07 || Marlies78 || Intake en eerste echo 24/07 || Pitahaya || Intake 24/07 || Sniffie || Termijnecho
Ja heb dan ook gelijk mijn echo het is heel spannend ik hoop echt dat alles goed is. Morgen gelijk om 9 uur dus mooi op tijd zit ik ook niet de hele dag op hete kolen haha. Ik laat jullie weten hoe alles gegaan is
Ik had gelijk aan geven of het vroeg kan dus daar ben ik wel blij mee. En omdat mijn vriend nacht dienst heeft is het makkelijk om vroeg te gaan dan laat op de dag. Maar jouw vriend/ man kon toch niet eerder op de dag? Word een lange zit maar je weet waar je het voor doet toch
Nee is op het moment zo druk op z'n werk dat vrij nemen niet haalbaar is. Intake is een uur ongeveer dus dan moet ie 2 uur schrijven. Gaan ze nooit toelaten. Heb op de dag toch wat leuks gepland staan dus hopelijk gaat het snel voor mijn gevoel haha.
Ja dan snap ik dat je in de avond gaat. Laten we hopen dat de uren voorbij vliegen Dat wachten tot de dag zelf duurt het langst in ieder geval dat vond ik zo. Was de dagen aan het af strepen en morgen is het gewoon zo ver kan niet wachten
Hmm, nou, ik voel dat dus nog niet, die baarmoeder. Is dat zorgelijk? Is wel al 2e kindje. Maar durf ook niet zo hard te duwen. Ik ga het volgende week nog eens proberen of over een paar dagen. Hier de 18e ook de echo pas om 18.20 uur. Zo laat!! Ben heel benieuwd naar je echo morgen. Hoop gewoon dat het bij ons allemaal goed zit.
Nee joh is helemaal niet zorgelijk Het hoeft ook nog niet. Gaat bij de een gewoon sneller dan de ander en dan zegt niks over het verloop van de zwangerschap.
Ik heb de echo ook in de ochtend. Ik vind de dagen al voorbij kruipen.....Gelukkig deze en volgende week veel werken, dan gaat de tijd hopelijk wat sneller
wow wat een mooie buikjes! bij mij zie je echt nog nauwelijks iets hoor, dus een foto heeft weinig zin denk ik. Woensdagavond de echo! Ik werk trouwens in de marketing..