Tijdje niet gereageerd haha. Ik heb ook de 13e mijn eerste echo, staat er nog niet tussen zie ik. Ik vind het wel erg spannend allemaal, alles zo voor de eerste keer Ik werk in de gehandicaptenzorg en heb net de lerarenopleiding afgerond, dus probeer nog meer met het docentschap iets te gaan doen binnen de organisatie waar ik werk. Is wel heel erg leuk dat ik die 2 dingen kan combineren. Ik heb trouwens echt geen idee hoe ik dat allemaal kan voelen. Voel alleen maar een dikke darmenbuik haha. Maar weet ook niet waar ik naar moet zoeken haha
Hoi hoi, zou ik mee mogen kletsen? Zoals ik zelf kan berekenen ben ik waarschijnlijk 27 februari uitgerekend. Ik heb 20 juli mijn eerste echo
Uitgerekende datum: 17 Februari (3) Sniffie || 32 jaar || 2e kindje Harpa || ?? jaar || 3e kindje Minoux || 29 jaar || 1e kindje 18 Februari (2) Leeuw4 || ?? jaar || ? kindje Fawny || 29 jaar || 2e kindje 19 Februari (2) Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje 20 Februari (0) 21 februari (2) Morgenzon || 29 jaar || 6e kindje Jaly || 37 jaar || 1e kindje 22 Februari (2) Izie || 30 jaar || 1e kindje Toetje77 || 39 jaar || 2e kindje 23 Februari (1) Kuonah || 23 jaar || 1e kindje 24 Februari (1) Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje 25 Februari (1) Marlies78 || 39 jaar || 1e kindje 26 Februari (2) Orchidee88 || 29 jaar || 2e kindje Woezie || 22 jaar || 2e kindje 27 Februari (1) AnneLisa87 || ?? jaar || 2e kindje 28 Februari (0) ♥ Totaal (17) ♥ Jongen (0) ♥ Meisje (0) ♥ Verrassing (0) ♥ Onbekend (0) ✰ Peach85 ✰ Kimm87 Afspraken: 04/07 || Eddie86 || Intake + eerste echo 05/07 || Minoux || eerste echo 06/07 || Orchidee88 || Eerste echo 06/07 || Kuonah || Intake 07/07 || Sniffie || Intake + eerste echo 10/07 || Fawny || Intake + eerste echo 12/07 || Minoux || intake 13/07 || Meiske2015 || Intake + eerste echo 13/07 || Kuonah || eerste echo 18/07 || Pitahaya || Eerste echo 18/07 || Woezie || Eerste echo 20/07 || Marlies78 || Intake en eerste echo 20/07 || AnneLisa87 || eerste echo 24/07 || Pitahaya || Intake 24/07 || Sniffie || Termijnecho
Ik ben zo erg moe bah kan de hele dag wel slapen en dan ben ik ook nog verkouden pfff gaat niet helemaal zoals ik zou willen. Bij mijn vorige zwangerschap van 6 jaar terug nergens last van gehad. Ene zwangerschap is de ander niet zeggen ze toch
Dat heb ik ook vaak maar dan toch maar de keuken in gaan. Wij willen door de week sowieso niks zoals patat pizza pannenkoeken. Meestal altijd wel aardappels of rijst of pasta. En dan int weekend wel een dagje of pizza of wat anders wat makkelijk is.
Hier ook zo moe steeds....En de hele dag honger behalve als ik moet avondeten Ik dwing mezelf om ook dan goed en gezond te eten, maar is soms wel een opgaaf. Ben blij dat ik vanavond een avondje niets heb. Vriendlief zit tot vrijdag in Londen (helaas), dus ik heb het rijk alleen. Vandaag alleen wel ook giga-emo de hele dag, om niks schieten de tranen in m'n ogen
Oh, dat heb ik ook, dat giga emotionele. Blegh, vandaag is sowieso niet echt mijn dag geloof ik. Te weinig rust genomen denk ik. Ben echt kapot nu.
Lastig he die vermoeidheid. Vind het ook wel pittig met een peuter in huis nu. Gisteravond gewerkt, lag er 23.45 in en dan is het best heel vroeg als de wekker weer gaat om 06.30
Oh, wat heerlijk fijn dat je zo vroeg mag. Ik duim voor je. Laat je het weten? Hier vannacht gedroomd dat ik een miskraam kreeg. En nu ook minder symptomen. Maak mij dan toch weer best wel zorgen in eens.
Jippie! Alles was goed alleen een week verkeken ben nu 6.6 week zwanger. Heb gewoon later mijn ei sprong gehad. Eindelijk! Hartje deed het goed 110 bpm maar word toch door gestuurd naar de gyn volgende week dus weer een echo dit ivm suiker. Alles zag er goed uit ze kon niet met zekerheid zeggen maar zoals het er op de echo uitzag zag ze niet iets waar ik mij zorgen om hoef te maken ivm vorige miskraam. Ik ben zo blij!!!