16 t/m 28 februari 2018!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sniffie, 7 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ah, wat fijn om te horen zeg!!
    Wel jammer van dat ene weekje, haha.
    Maar super leuk. Ook jammer dat je naar de gynaecoloog moet voor eventuele suiker. Laten we hopen dat dat je bespaart gaat blijven.
    Nu lekker genieten en ontspannen.

Eddie86 vindt dit leuk.
  2. Eddie86

Eddie86 Actief lid

4 mei 2017
    183
    79
    28
    Vrouw
    Ik kan het nog steeds niet bevatten.

Ik ga mijn banner ook maar even aanpassen haha.

Kan het wel van de daken schreeuwen maar we houden het nog ff rustig.

Minoux en kuonah vinden dit leuk.
  3. kuonah

kuonah Actief lid

23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam
    Super fijn zeg!! Ben heel erg blij voor je :)

Eddie86 vindt dit leuk.
  4. Minoux

Minoux Lid

19 jun 2017
    50
    27
    18
    Vrouw
    Heel erg fijn @Eddie86! Ik ben blij voor je! En bij de gyn zal het vast ook allemaal goedkomen. Voor nu lekker genieten! :)

Hebben jullie het jullie ouders al verteld?
    Wij afgelopen weekend.. Janken als gekken! haha

Eddie86 vindt dit leuk.
  5. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Yess gefeliciteerd @Eddie86, wat een fijn nieuws!!

Eddie86 vindt dit leuk.
  6. kuonah

kuonah Actief lid

23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam
    Haha hier ook. Had een koffertje gekocht met een pyjama, knuffel en voorleesboeken erin en een briefje met: lieve opa en oma, mag ik volgend jaar blijven logeren? Lliefs jullie kleinkind.
    Ook huilen!! Zeker omdat mijn moeder zo erg hoopte het ooit mee te kunnen maken, ze is namelijk erg ziek.. dus extra speciaal :)

7. Eddie86

Eddie86 Actief lid

4 mei 2017
    183
    79
    28
    Vrouw
    Nee mijn moeder nog niet verteld ik wil toch eerst de zoveel weken voorbij zijn vorige x ook eerder verteld en toen ging het mis.

Heb nog wel mooi fotootje mee gekregen.

Nog zo klein

Bijgevoegde bestanden:

Woezie, Marlies78, Meiske2015 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Gefeliciteerd @Eddie86!!!
    Heel fijn dat alles goed was :)

Eddie86 vindt dit leuk.
  9. Marlies78

Marlies78 Actief lid

3 nov 2015
    180
    29
    28
    NULL
    Purmerend
    @Eddie86 Gefeliciteerd!! Superfijn dat alles goed is, zij het een weekje korter.

Wij hebben het alleen mijn beste vriendin en vriend verteld, moest wel ivm de vakantie. Kon geen alcohol drinken en normaal heb ik niet zoveel moeite met een wijntje meer zeg maar :p

We wachten de eerste echo af en daarna vertellen we het de kinderen eerst. Dan gaan we een weekje op vakantie en daarna vertellen we het aan de familie, dan ben ik over de 10 weken al. Ik weet alleen niet of ik me zo lang nog kan inhouden, en mijn buik showt zich ook al behoorlijk......Ik wil het het liefste van de daken schreeuwen :D

Minoux en Eddie86 vinden dit leuk.
  10. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hier hebben we het al veel mensen verteld. Mijn ouders, mijn schoonouders, een vriendin en 2 vriendengroepen. En ook de lerares van mijn sporten (even voor de zekerheid).... En... dat was het denk ik. Ik heb eens een miskraam gehad en toen stond ik huilend bij mijn moeder op de stoep terwijl ze niet eens wist dat ik zwanger was. Dus ik heb er juist nu niet zo veel moeite mee om te vertellen. Vind het juist fijn dat ze het weten, ook al mocht het eventueel fout gaan.
    Merkte wel aan mijn ouders dat ze het spannend vonden dat we het zo vroeg vertelden. Daardoor konden hun ook nog niet helemaal blij zijn. Maar vind het wel dat ze met mij naar de eerste echo toe leven. Vandaag precies over 2 weken! Wat duurt dat nog lang zeg.

Minoux vindt dit leuk.
  11. Minoux

Minoux Lid

19 jun 2017
    50
    27
    18
    Vrouw
    Mijn buik is nog prima te verbergen, dus ik kan het nog even geheim houden. Alleen de ouders en schoonouders weten het nu.
    Ik denk binnenkort toch ook maar de trainer van mijn groepsles, want het valt wel op dat ik er nu minder vaak bij ben (ben echt kapotttt)

Mijn echo is morgen al! Ik ben zooo benieuwd! Er zitten behoorlijk wat tweelingen bij zowel mijn familie als de familie van mijn vriend. Dus wie weet! Stiekem hoop ik maar op 1, want waar moet ik er in hemelsnaam 2 laten! haha ben niet zo groot.. :roflmao:

kuonah vindt dit leuk.
  12. Marlies78

Marlies78 Actief lid

3 nov 2015
    180
    29
    28
    NULL
    Purmerend
    Ik heb mijn vriend ook al ingelicht dat het er best ook 2 kunnen zijn, vanwege mijn leeftijd meer kans. Ben bang dat als het wel zo is, hij de eerste echo niet overleefd :D hij heeft al 3 kinderen namelijk dus wordt dan wel erg druk :p

Minoux vindt dit leuk.
  13. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Haha grappig al die tweelingen!
    Spannend hoor :)

Aan mijn kant van de fam zit het niet.
    Mijn man is wel tweeling maar mannen vererven geen tweelingen dus dat scheelt al.

@Minoux, hoe laat is jouw echo?

14. Minoux

Minoux Lid

19 jun 2017
    50
    27
    18
    Vrouw
    Dat heb ik ook vaker gehoord ja en het schijnt dat twee-eiig erfelijk is en een-eiig niet.
    Mijn echo is pas om 18:15, dus moet nog de heeele dag wachten.

15. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ja klopt.

Oh spannend hoor!
    Ja hele dag wachten is lastig inderdaad.
    Veel doen die dag dan vliegt het voorbij ;)

Minoux vindt dit leuk.
  16. Minoux

Minoux Lid

19 jun 2017
    50
    27
    18
    Vrouw
    Precies! Moet gewoon werken, dus dat scheelt!

17. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Geweldig!!

Eddie86 vindt dit leuk.
  18. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Ik heb hetzelfde. Toen ik mn 2 eerdere miskramen had was ik ook bij mn moeder. Nu de ouders ook al verteld, gewoon om de angst en onzekerheid te delen

19. Marlies78

Marlies78 Actief lid

3 nov 2015
    180
    29
    28
    NULL
    Purmerend
    Mijn vader heeft bij de '2e leg' een twee-eiige tweeling gekregen en mijn zus heeft ook een twee-eiige tweeling, Beide zijn echter hormoontrajecten geweest, dus weet niet in hoeverre ik het dan mee moet rekenen als zijnde erfelijk......

20. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Twee-eiig is erfelijk maar vererft altijd via de vrouw. Dus oma-moeder-dochter-kleindochter enz.
    Bij twee-eiig is er een dubbele eisprong geweest. Een man heeft op tweelingen geen invloed.

Je bedoeld met 2e leg bij een andere vrouw?

Deel Deze Pagina