Wat een prachtige echo en wat fijn dat alles goed was. Jeeeej. Meiden, ik ben hier zo onzeker. Nu weer bijna geen kwaaltjes en ik hoor jullie allemaal over allerlei kwaaltjes. Vandaag voelde ik mij eigenlijk gewoon zoals normaal, niet eens misselijk. Ben bang dat het niet goed zit hoor.
Super meid!! Ben blij voor je @Minoux Je laatste zin ook. Gelukkig maar 1 @Pitahaya, snap je onzekerheid hoor maar kwaaltjes zeggen helemaal niks over het verloop van een zwangerschap. Bij mijn dochter ook zo vaak het idee gehad helemaal niet meer zwanger te zijn en ze ligt nu toch echt lekker te slapen in der bedje. Nog ff doorbijten tot je eerste echo.
Ja, zo stom. Weet ik ook wel dat dat niks zegt. Maar toch. De echo is nog 13 dagen, duurt echt way to lang.
Gefeliciteerd @Minoux , wat een fijn nieuws!! Ik mag morgen om 20.50 pas @Pitahaya ik heb ook geen kwaaltjes hoor. Vorige zwangerschap ook niet gehad!!
Gefeliciteerd @Minoux wat een prachtige echo! @Pitahaya Die wisselende kwaaltjes heb ik ook. Gister was een rustige dag qua kwaaltjes en ging me ook al zorgen zitten maken. Nou mooi voor niets want vandaag zijn ze er weer volop! Ik moet ook nog 2 weken wachten op de eerste echo, het lijkt zo lang nog maar voor je het weet hebben ook wij een mooie echo in handen
Uitgerekende datum: 17 Februari (3) Sniffie || 32 jaar || 2e kindje Harpa || ?? jaar || 3e kindje Minoux || 29 jaar || 1e kindje 18 Februari (2) Leeuw4 || ?? jaar || ? kindje Fawny || 29 jaar || 2e kindje 19 Februari (2) Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje 20 Februari (0) 21 februari (2) Morgenzon || 29 jaar || 6e kindje Jaly || 37 jaar || 1e kindje 22 Februari (2) Izie || 30 jaar || 1e kindje Toetje77 || 39 jaar || 2e kindje 23 Februari (1) Kuonah || 23 jaar || 1e kindje 24 Februari (1) Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje 25 Februari (1) Marlies78 || 39 jaar || 1e kindje 26 Februari (2) Orchidee88 || 29 jaar || 2e kindje Woezie || 22 jaar || 2e kindje 27 Februari (1) AnneLisa87 || ?? jaar || 2e kindje 28 Februari (0) ♥ Totaal (17) ♥ Jongen (0) ♥ Meisje (0) ♥ Verrassing (0) ♥ Onbekend (0) ✰ Peach85 ✰ Kimm87 Afspraken: 06/07 || Orchidee88 || Eerste echo 06/07 || Kuonah || Intake 07/07 || Sniffie || Intake + eerste echo 10/07 || Fawny || Intake + eerste echo 12/07 || Minoux || intake 13/07 || Meiske2015 || Intake + eerste echo 13/07 || Kuonah || eerste echo 18/07 || Pitahaya || Eerste echo 18/07 || Woezie || Eerste echo 20/07 || Marlies78 || Intake en eerste echo 20/07 || AnneLisa87 || eerste echo 24/07 || Pitahaya || Intake 24/07 || Sniffie || Termijnecho
Goedemorgen dames! @Orchidee88 succes vanavond met de echo! Ik heb een vraagje voor de moeders onder ons: vanaf wanneer zou je een toename in gewicht moeten gaan zien? Voor mijn zwangerschap woog ik 56 kilo, na mijn vakantie onlangs was dit 57,5 geworden (maar ook een week echt niks gedaan en wel veel gegeten), maar nu is dit aan het afzakken naar 56,9. Nu ben ik sinds deze week wel druk met het werk, maar ik eet echt veel voor mijn doen en ook elke 2 uur, en ik wissel goed af qua brood, fruit etc. Ik maak me niet persé zorgen hoor, maar vraag me wel af wanneer ik een toename zou moeten gaan zien.
Maar dan ben je toch dus 900 gram aangekomen? Ik denk dat je gewoon goed moet eten en naar je honger-gevoel moet luisteren en dan kom je op een gegeven moment vanzelf wel aan. Of niet. sommige vrouwen komen nauwelijks aan door de zwangerschap. Ik zou mij er zeker nu nog niet zo druk om maken hoor. Ik was bij mijn zoontje 12,5 kilo aangekomen. Nu heb ik mij gewogen toen ik 4 weken zwanger was en ga mij nu over 2 weken ofzo wel weer een keer wegen. Wil er niet te vaak op staan. Ik hoop stiekem dat ik nu minder aankom dan bij mijn zoontje, maarja. Ik eet gewoon wat ik wil maar probeer wel gezond te eten. @Orchidee88 , vandaag je echo he? Hoe laat moet je? En @kuonah , vandaag je intake bij de verloskundige toch? Toch altijd weer leuk.
Succes vandaag @Orchidee88 en @kuonah! Ik ben eigenlijk niet zo bezig nog met de weegschaal, dus ik heb geen idee wat normaal is. Volgens mij ben ik nog niet heel veel aangekomen. Ik denk dat te veel op de weegschaal staan alleen maar onnodige stress veroorzaakt. Natuurlijk wel goed om het een klein beetje in toom proberen te houden. Mijn uitgerekende datum is nu volgens de verloskundige trouwens 18 februari. Misschien kan dat nog aangepast worden in het lijstje?
Uitgerekende datum: 17 Februari (2) Sniffie || 32 jaar || 2e kindje Harpa || ?? jaar || 3e kindje 18 Februari (3) Fawny || 29 jaar || 2e kindje Leeuw4 || ?? jaar || ? kindje Minoux || 29 jaar || 1e kindje 19 Februari (2) Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje 20 Februari (0) 21 februari (2) Morgenzon || 29 jaar || 6e kindje Jaly || 37 jaar || 1e kindje 22 Februari (2) Izie || 30 jaar || 1e kindje Toetje77 || 39 jaar || 2e kindje 23 Februari (1) Kuonah || 23 jaar || 1e kindje 24 Februari (1) Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje 25 Februari (1) Marlies78 || 39 jaar || 1e kindje 26 Februari (2) Orchidee88 || 29 jaar || 2e kindje Woezie || 22 jaar || 2e kindje 27 Februari (1) AnneLisa87 || ?? jaar || 2e kindje 28 Februari (0) ♥ Totaal (17) ♥ Jongen (0) ♥ Meisje (0) ♥ Verrassing (0) ♥ Onbekend (0) ✰ Peach85 ✰ Kimm87 Afspraken: 06/07 || Orchidee88 || Eerste echo 06/07 || Kuonah || Intake 07/07 || Sniffie || Intake + eerste echo 10/07 || Fawny || Intake + eerste echo 12/07 || Minoux || intake 13/07 || Meiske2015 || Intake + eerste echo 13/07 || Kuonah || eerste echo 18/07 || Pitahaya || Eerste echo 18/07 || Woezie || Eerste echo 20/07 || Marlies78 || Intake en eerste echo 20/07 || AnneLisa87 || eerste echo 24/07 || Pitahaya || Intake 24/07 || Sniffie || Termijnecho
Succes dames! Ben weinig aangekomen 6 jaar terug zou je er geen zorgen over maken komt miss kom je later in je zwangerschap wel veel aan Ik hoop net als 6 jaar terug weinig aan te komen.
Ik ben bij mijn dochter 17kg! aangekomen en ze was zelf amper 2kg haha. En daarna weer 16kg afgevallen. Ben nu begonnen op 55kg. Verder nog niet gewogen. Zal wel iets bij zijn gekomen aangezien mijn voorgevel ook al aardig gegroeid is haha. Ik maak me er verder niet druk om. Weeg me ook alleen maar bij de vk. Is heel wisselend wat iemand aankomt. Ene komt bijna niks aan en de ander dus 17kg
Ja, precies. Ik denk zolang je je niet loopt vol te schransen met allerlei ongezonde producten dat het wel mee zal vallen. Ik ben alleen bij mijn zoontje nooit die laatste 2 kilo's meer kwijt geraakt. Dat had net iets beter gestaan bij mij denk ik. Hoop niet nu weer 2 extra kilo's na de bevalling er aan te krijgen. Mja... dat zijn weer zorgen voor later.
Bedankt meiden! Ik moet om 20.50 . En ik ben ook nog eens vrij vandaag , lange dag zo haha. Wel spannend weer!! Ik ben bij de eerste 10 kg aangekomen maar ook met 35 weken bevallen, scheelde wat kilo s denk ik haha.
Oh ja, jemig. zo laat! Wel lekker dat het in de avond kan, maar inderdaad wel heeeeeel lang wachten. Maar ik ga voor je duimen!