Maar is dit dan al je termijnecho of niet? Iedereen heeft die zo vroeg. Hier pas met 11.6 weken maar vind dat niet heel erg want dan duurt het niet zo lang tot de 20 weken echo.
Ik heb de termijnecho pas met 11 weken hoor. Vind ik al vrij vroeg....Wel zin in! Sinds gisteren zwaar gevoel in mn buik en erg pijn in mijn rug. Ga me dan gelijk weer zorgen maken... Zucht. Was ik maar een kangoeroe
Klopt dit was mijn termijn echo alles zag er goed uit! Mag over 4 weken weer komen. Dus nu naar 23 augustus leven.
Komt mede door dat ik in het ziekenhuis loop dan krijg je meerdere echo's. Heb ik verder geen problemen nee haha
Nee, snap ik haha. Nou ja, hier dus gewoon standaard. Dus met 12 weken en dan pas met 20 weken weer. Dan weten we ook het geslacht. Wilde jij nou het geslacht weten?
Nee wij willen het niet weten. Of we moeten het zelf zien dat hij/zij met de benen wijd ligt maar als het even kan willen we wachten tot de bevalling. Bij de vorige wisten we het wel. Nu willen we het zelf ook als verrassing zien heeft ook wel weer wat vind ik.
Uitgerekende datum: 17 Februari (2) Sniffie || 32 jaar || 2e kindje Harpa || ?? jaar || 3e kindje 18 Februari (3) Fawny || 29 jaar || 2e kindje Leeuw4 || ?? jaar || ? kindje Minoux || 29 jaar || 1e kindje 19 Februari (1) Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje ♥ 20 Februari (0) 21 februari (2) Morgenzon || 29 jaar || 6e kindje Jaly || 37 jaar || 1e kindje 22 Februari (2) Izie || 30 jaar || 1e kindje Toetje77 || 39 jaar || 2e kindje 23 Februari (0) 24 Februari (2) Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje 25 Februari (2) Kuonah || 23 jaar || 1e kindje LolaJames || 39 jaar || 2e kindje 26 Februari (2) Orchidee88 || 29 jaar || 2e kindje Woezie || 22 jaar || 2e kindje 27 Februari (1) AnneLisa87 || ?? jaar || 2e kindje 28 Februari (0) ♥ Totaal (17) ♥ Jongen (0) ♥ Meisje (0) ♥ Verrassing (1) ♥ Onbekend (0) ✰ Peach85 ✰ Kimm87 ✰ Marlies78 Afspraken: 31/07 || Jaly || Termijnecho 31/07 || Kuonah || Termijnecho 04/08 || Meiske2015 || Termijnecho 07/08 || LolaJames || Termijnecho 11/08 || Pitahaya || Termijnecho
Wij willen het toch wel weten! Maar wel pas met de 20 weken echo. We gaan geen extra echo hiervoor doen. Dat hadden we bij mijn zoontje wel gedaan toen.
@Harpa , hoe gaat het met jou? Je was toen aan het bloeden en dacht dat het een miskraam zou zijn. Heeft het nog doorgezet? Hoe is het nu met je??
Jaaa. Zoals @Fawny ook, zij heeft voor het laatst iets gepost op 14 juni. Sowieso, op het hele forum. Dus vraag mij dan of ze nog wel terug gaat komen? Misschien als ik haar tag, dat ze het dan ziet...
Of ze krijgen geen meldingen meer. Vond het altijd wel leuk als er meer op de pagina gezet werd. Vind het wel leuk lezen hoe het met iedereen gaat.
@Leeuw4 , hoe is het met jou? Ook al je laatste post gepost op 20 juni en daarin schreef je dat je enorm onzeker was... Hoe is het nu met jou?