💛 Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016 💛 1 september Mtr1982, 33 jaar, 2e kindje 2 september 3 september 4 september 5 september 6 september 7 september 8 september 9 september 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen Afspraken ...:
💛 Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016 💛 [/B] 1 september (1) 💛 Mtr1982 - 33 jaar - 2e kindje 2 september 3 september 4 september 5 september 6 september 7 september 8 september 9 september 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Totaal: 1 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen Afspraken Januari: 14 - Mtr1982 (Intake VK)
Ik ben vrij vroeg met een positieve test op 10 DPO. Er was nog geen lijst voor deze data dus maar een mooie lijst aangemaakt. Hopelijk komen er snel zwangere dames bij!
💛 Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016 💛 [/B] 1 september (1) 💛 Mtr1982 - 33 jaar - 2e kindje 2 september 3 september Koningsgezin - 29 jaar - 3e kindje 4 september 5 september 6 september 7 september 8 september 9 september 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Totaal: 2 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen Afspraken Januari: 14 - Mtr1982 (Intake Vk)
Yeah ik mag mij melden. Ik denk 3 september te zijn uitgerekend. Getest op 10DPO met opgespaarde middagurine. Vanmorgen met ochtendurine op 11DPO. Zo blij, maar zo onwerkelijk. Mtr hoe voel je je?
Welkom koningsgezin en gefeliciteerd!! Spannend allemaal he? Ik voel op zich nog niet veel. Als er kracht op m'n buik komt, bijv. met niezen, krijg steekjes in mijn onderbuik. Mijn darmen zijn wel van slag 😐. Ik heb niet heel veel trek, maar dat komt ook door een goede verkoudheid. En hoe voel jij je?
Oops helemaal jou vergeten. Schrijf in nog een clubje mee. Balen van de verkoudheid, helaas heerst het. Klinkt al goed je klachten! Hier soms wat pijnlijke borsten, vlagen misselijk en soms steekjes bij druk op de buik. Verder weinig last. Fijne feestdagen! Hoop dat er nog meer zwangeren haarzelf melden.
Hoi Meiden, Ik wil ook graag meeschrijven als het mag . Ik heb het schema ingevuld, maar t is niet helemaal goed gegaan. Sorry. 22 december op 12 DPO positief getest 23e nog een keer en vanochtend weer, liep erg mooi op . T voelt nog zo onwerkelijk en ik vindt het zo spannend! Ik heb een beetje de zelfde klachten als jij Mtr. ook flink verkouden en veel hoesten en dan inderdaad steken in de buik en de darmen.
💛 Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016 💛 1 september (1) 💛 Mtr1982 - 33 jaar - 2e kindje 2 september Aanouk - 28 jaar - 1e kindje 3 september Koningsgezin - 29 jaar - 3e kindje 4 september 5 september 6 september 7 september 8 september 9 september 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Totaal: 2 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen Afspraken Januari: 14 - Mtr1982 (Intake Vk) 20 - Aanouk (Intake VK)
Welkom Aanouk! Spannend, eerste kindje! Heb het lijstje even aangepast. Je moet de quote aan het begin en aan het einde van de tekst weghalen.
Oh ja, Duhh!!! Soms is het zo makkelijk dat je het gewoon niet snapt . Ik zag trouwens wel nog 1 foutje staan. Ik had het aantal dames biet opgeteld. Dus die staat nog op 2 ipv 3. Hebben jullie al kwaaltjes?
Goede morgen, O ja dat moest nog verandert worden. Ik ben soms wat misselijk en gespannen borsten. Had wat steekjes in mijn buik bij het opstaan, maar die zijn verdwenen. En jij? Hebben jullie nog testen liggen? Wat doen jullie ermee? Opmaken of weg gooien? Ik heb er nog 1 liggen die ik morgen ga gebruiken. Daarna haal ik ze niet meer. Heb er dan 4 gedaan en dat is prima. 3 bewaar ik er. Vandaag is eigenlijk mijn NOD.
Welkom Aanouk! We zijn grensgevalletje tussen de lijsten 😁. Ik hou het alleen maar bij deze lijst. De laatste 2 dagen wat misselijk geweest, vanochtend niet 😐. Ik heb nog 3 testen liggen, maar ik test niet meer. Gisternacht een lichtere test gehad (door minder geconcentreerde urine), later in de ochtende weer een donkere test. Ik stop er maar mee, want ik maak mezelf alleen maar onzeker. Hoe gaat het bij jou Aanouk? Hebben jullie een gezelligr kerst?
�� Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016 �� 1 september (1) �� Mtr1982 - 33 jaar - 2e kindje 2 september Aanouk - 28 jaar - 1e kindje 3 september Koningsgezin - 29 jaar - 3e kindje Zilver - 29 jaar - 2e kindje 4 september 5 september 6 september 7 september 8 september 9 september 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Totaal: 4 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen Afspraken Januari: 14 - Mtr1982 (Intake Vk) 20 - Aanouk (Intake VK)
Goedemorgen dames! Ik kom hier ook meeschrijven, vanmorgen positief getest op NOD. Ik ben zo blij!! Maandag ga ik de vk bellen voor een afspraak. Fijne kerstdag allemaal!
Gefeliciteerd Zilver! Mooi kerstcadeautje ! Ik heb ook wat gevoeligere borsten en veel last van m'n onderrug echt van die menstruatiepijn, en ook steken in m'n lies. Maar dat komt voornamelijk omdat ik veel aan het hoesten ben, sommige dagen erg veel plassen. En moet zeggen dat ik veel moe ben en het ook erg warm heb. Maar ja dat zal aan mij liggen . Ik heb nog 2 testen liggen va k2v5. Ik heb op 12 DPO(dinsdag) al 3 verschillende testen gedaan omdat ik het niet geloofde, toen op 13 DPO (woensdag) weer 1 k2v5, die was inderdaad al donkerder dan de k2v5 van dinsdag en toen heb ik er gister nog 1 gedaan 1 dag na de officiƫle NOD en die streep was net zo donker als de controle streep. Ik denk dat ik er nu mee stop . Maar ik merk wel dat ik nog erg onzeker ben, vooral omdat de pijn in m'n rug zo aan menstruatiepijn doet denken dat ik elke keer als ik naar de wc ga kijk of er bloed in m'n broekje of bij het afvegen zit. Maar zolang er geen bloed zit denk ik is er niks aan de hand. Is het bij jullie al doorgedrongen? Bij mij nog niet echt, voelt een beetje onwerkelijk . Wij hebben een heerlijke kerst, jullie ook?
Dankje Anouk, jij ook gefeliciteerd natuurlijk! En Koningsgezin en Mtr1982 ook! Bij mij voelt het ook heel onwerkelijk. En die onzekerheid waar je over schrijft heb ik ook idd! Het is ook zo spannend! Ik denk dat ik pas na de eerste echo een beetje gerustgesteld ben.
Zag het idd Mtr, soms kunnen testen ook zorgen voor onzekerheid die wellicht niet nodig is. Je hebt dan al aardig wat testen versleten, of niet? En dan 'uitblijvende' symptomen kunnen ook voor die onzekerheid zorgen. Herkenbaar, hier vanmorgen ook geen symptomen. Heb dan ook vanmorgen lekker gebunkerd met eten, zonder misselijk te zijn. Ik geniet er dan ook van om even niet misselijk te zijn. Zilver, leuk, dezelfde dag als mij uitgerekend (voorlopig). Gefeliciteerd, mooi kerstcadeautje! Ik ga ook maandag bellen, ben benieuwd wanneer er tegenwoordig een echo gemaakt wordt. Lees nogal verschillende dingen. Aanouk, aardig zitten testen dus, haha. Bij jou is het dan idd ook al duidelijk. En weet je, je weet het pas zeker met een echo na een kloppend hartje. En dan nog, kan het niet goed aflopen (iets waar je niet vanuit wilt gaan natuurlijk). Die onzekerheid herken ik, zelfs met de derde. Ook ik kijk regelmatig in mijn broekje of ik bloed zie Al heb ik bij beide zwangerschappen gebloed tijdens begin van de zwangerschap en daar zijn toch echt 2 gezonde kinderen uit gekomen. Zolang er geen krampen zijn, zit het over het algemeen wel goed volgens mijn VK. Bij mij is het wel zo'n beetje geland. Gister al vertelt aan mijn schoonouders en zwager. Bij de andere 2 pas na de echo gedaan. Nu hadden wij zo iets van "we doen het nu. Gaat het fout, dan gaat het fout. Dan kunnen we het verdriet delen". En bij de andere meiden? Wij hebben ook een heerlijke kerst. Gister met schoonfamilie en zwager gevierd, lekker gegeten en gezelligheid. Vandaag met het gezinnetje. Om 11 uur pas ontbeten . Als middageten toastjes en vanmiddag lekkere kaasjes en dingetjes op tafel. Nog plannen voor vandaag?
Welkom Zilver en gefeliciteerd! Anouk jij ook nog gefeliciteerd! Helemaal vergeten in mijn voeige bericht . Ik heb vanochtend weer kunnen genieten van een kopje koffie. De afgelopen dagen hoefde ik die echt niet. De krampjes beginnen hier nu ook wat. Ik heb dat bij mijn dochter ook gehad. Bij die zwangerschap begonnen de kwaaltjes ook pas later. Ik moet me er maar in berusten. Gisteravond met mijn familie en schoonouders gegeten. Het kwam dus meteen goed uit om het hun te vertellen . Wij hebben inderdaad ook het idee dat als het mis gaat, je het kan delen. We willen het nu alleen nog mijn schoonzusje en zwager vertellen, maar die komen vandaag terug van vakantie. Vanavond eten bij mijn schoonouders. Het is maar goed dat we het verteld hebben, want mijn schoonmoeder heeft carpaccio als voorgerecht . Die moet ik helaas missen . Ik denk dat we allemaal pas een beetje gerust zijn na de eerste echo. Helaas ook te veel verhalen in onze omgeving dat het daarna alsnog mis gaat. Daar moeten we dan maar allemaal niet aan denken. Meiden we gaan gewoon proberen om op het randje van onze roze wolk te te gaan zitten en hopen dat we straks lekker in het midden van wolk mogen belanden.