Lief dat je het vraagt. Geen veranderingen, ook geen bloedverlies gehad verder gelukkig. Kan niet wachten tot we weten of alles inderdaad goed is.
Wat bijzonder thea23! De vermoeidheid is hier ook toegeslagen. Dat had ik de vorige keer ook heel erg, maar toen liep er geen kleintje in de rondte. Ben benieuwd hoe ik dat ga volhouden... Vanmiddag een cb gedaan, zwanger 1-2. Als cb het zegt dan voelt het wel gelijk een stuk echter
Wat bijzonder idd Thea. Kinderen voelen toch een stuk meer dan we denken De vermoeidheid slaat hier inderdaad ook toe. Slaap zoveel mogelijk met de kleine mee waar kan. En m'n buik borrelt echt als een gek. Hebben jullie dat ook? Ook groeit ie veeeeel sneller dan bij de eerste...
Ik heb ook echt een borrelbuik maar als ik eet zit ik snel vol. Verder ook ontzettend moe!! Spannend maandag een echo, kunnen we in ieder geval zien of het goed vast zit 😁
Wow, heb alweer een hoop gemist! Littlemunchkin, fijn dat het nu weer goed gaat, hopelijk een mooie echo straks! Thea, bijzonder zeg! Specialgift, die jeuk heb ik ook, volgens mij is dat net als krampjes dat de baarmoeder oprekt. Voelt wel apart . Hier een ziek zoontje de afgelopen dagen en helaas nu zelf ook te pakken . Ik moet veel hoesten en niezen en dat geeft weer druk op mn baarmoeder. Maak me wel een klein beetje zorgen of dat niet slecht is, maja, ik kan er nu niks aan doen .
Mag ik mij hier aanmelden? Hebben jullie een lijst met de zwangeren? Ik zal even terug lezen als ik hier nog mee kan kletsen. Ik weet sinds vandaag pas dat ik zwanger ben. Had een mooie digitale test Volgens mijn berekening ben ik 26 feb uitgerekend. Het is nog pril en ben nog best ansgtig. Krijg het niet uit mijn hoofd.
Thea, wauw bijzonder zeg! Littlemunchkin, fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad Hier ook echt superrrr moe. Heb vanmiddag ook lekker met dochterlief mee geslapen Ook begin ik wat misselijk te worden soms.
Me28: beterschap! Hier ook aardig moe, maar kan niet zeggen of dit door de ramadan komt of door het vasten. Verder helemaal geen last van kwaaltjes! Maar dat had ik bij de vorige zwangerschappen ook niet.
Oké gelezen haha... Dayna gecobdoleerd, zware dag gehad dus, lekker slapen. Thea heb je nomaal een plat buikje? Als dit zo opgezet is kun je het slecht verbergen denk ik haha Byzonder van je zoontje... Ik doe het rustig aan.....nog geen vk of iets. Heb eerder een mk gehad. Testen liepen sloom op, geen symptomen en bloeding later . Nu vind ik mijn zwangerschap test nog niet heel duidelijk, eigenlijk licht maar de clear blue zegt toch echt zwanger. Ga morgen nog ff langs der kruidvat. Dit is mijn derde kindje, maar heb bij beiden de uitgerekende datum nooit gered. Bij de laatste heb ik te lang door gelopen met vergiftiging. Na ja de verloskundige wimpelde me af. Dat gaat me geen derde keer gebeuren. Dus schrikkeldatum ga ik niet van uit haha
Welkom nieuwe dames! Ik heb de hele dag al krampen/steekjes en had net licht bloedverlies bij het afvegen..
Phoe wat een verhalen allemaal al! Doe mn best om alles te lezen en te reageren! De lijst wordt steeds langer Verloskundige gebeld, 13 juli intake.. Wat ik ff niet snap, ze dacht dat ik al 5 weken was terwijl ik zei max 4.. En bij de vorige had ik een echo met 8 weken, is dat nooit bij een tweede?
Inderdaad schrikken! Hopelijk blijft het hierbij! happy r: Vreemd, ik heb wel eerst een echo (8 juli) en de 20e pas intake. Bij mij is het ook de tweede. Is volgens mij wel standaard. Of zouden ze het in 1 afspraak gegoten hebben? Ik zag wat kwaaltjes voorbijkomen: - Vermoeidheid: Check, maar sinds geboorte van de eerste (2013) is dit chronisch volgens mij - Opgezette buik: Check, maar zelfde redenatie als hierboven haha Verder een weeïg gevoel in de maag, niet echt misselijk, ook niet echt een hongergevoel, meer een knagend gevoel. Bij de eerste ook gehad in het begin, dit ging naarmate de HCG steeg over in de welbekende misselijkheid. En die onzekerheid, sja, daar hebben we denk ik allemaal last van. De tijd zal het leren... Fijne avond allemaal!
Hai dames, Kan ik nog meekletsen? Ik ben begonnen met lezen... Maar nog niet bij ; ) Iedereen heel erg gefeliciteerd! Ik ben op vakantie (buitenland) en heb dinsdag een test gedaan, positief! Vndg nogmaals en hij is opgelopen. Ik kan het maar moeilijk geloven. Maar erg blij natuurlijk. Ons eerste kindje is van okt 2014. Toen had ik direct al veel meer symptonen/kwaaltjes. Daarom kan ik het goed geloven. Maar er staat toch echt op beide testen een plusje 32 jaar, tweede kindje en ik denk 24 feb uitgerekend. 7 juli de eerste echo
Een vroege echo is niet altijd standaard. Verschilt per praktijk. Hier doen ze alleen vroege echo's als j eerder een miskraam hebt gehad. Anders pas de eerste echo bij de 12 weken zo stom vind ik dat dat daar niet gewoon overal 1 lijn in is.