Wat jammer Fien, hopelijk heb je vrijdag een mooi 3D echo. Fijn dat je toch wat mooie plaatjes mee naar huis hebt gekregen littlemunchkin. Ikzelf twijfel nog heel erg of ik een pretecho ga laten doen. Vooral omdat het kindje zo druk is, ben ik bang dat ie totaal mislukt...
Hebben jullie al paketten aangevraagd? Iemand al wat leuks opgehaald? Ik heb een luiertas en een aantal wikkeldoeken en flanellakentjes besteld. Maar met aliexpress duurt t even..dus ik moet nog wat geduld hebben
♥ Zwanger ♥ 14 Feb Anan; 34 jaar, 2e kindje ♥ Nora Alexis; 26 jaar, 1e kindje ♥ 16 Feb Julia1979; 36 jaar, 4e kindje ♥ 17 Feb fien2808; 24 jaar, 1e kindje ♥ nelta; 29 jaar, 3e kindje ♥ Vosje88; 27 jaar, 1e kindje ♥ 18 Feb littlemunchkin; 27 jaar, 1e kindje ♥ rianne2985; 29 jaar, 1e kindje ♥ tevreden; 26 jaar, 2e kindje ♥ 20 Feb Mel28; 28 jaar, 2e kindje ♥ Memke83; 32 jaar, 3e kindje ♥ 21 Feb FaBoDeJa; 29 jaar, 5e kindje ♥ mae26; 27 jaar, 1e kindje♥ 23 Feb Me28; 30 jaar, 2e kindje ♥ newdawn; 35 jaar, 1e kindje ♥ 25 Feb debke83; 32 jaar, 3e kindje ♥ 26 Feb JChris; 1ste kindje ♥ 28 Feb Rica; .. jaar, 3e kindje ♥ Sabine1305; 27 jaar, 2e kindje ♥ Zusje84; 31 jaar, 1e kindje ♥ Meisje93, 22 jaar, 1e kindje♥ 29 Feb Caprice; 34 jaar, 1e kindje ♥ Maaiketjuh; 27 jaar, 3e kindje ♥ trotsema; 23 jaar, .e kindje ♥ ♥ Afspraken ♥ November 17 - zusje84 - controle vk 18 - Nelta - controle vk 18 - Sabine1305 - Centering Pregnancy vk 20 - fien2808 - pretecho 2de poging 21 - Sabine1305 - Pretecho 21 - JChris - Pretecho 23 - Sabine1305 - diëtist / glucose dagapp. 23 - Caprice - echo gyn 25 - fien2808 - uitgebreide 3 uurs suikertest December 3 - FaBoDeJa - controle vk 7 - fien2808 - echo 9 - Sabine1305 - Centering Pregnancy vk 12 - Rianne2985 - Pretecho 3D 23 - Sabine1305 - Centering Pregnancy vk Januari 4 - fien2808 - echo 19 - fien2808 - echo Februari 3 - Sabine1305 - Centering Pregnancy vk 4 - fien2808 - echo 15 - fien2808 - echo sterretjes Boommm - terug zwanger! nurrie09 Kimmie80 Koali - terug zwanger! Thea23 - terug zwanger!
Oei, hoe komt het dat ze zo tegendraads is? Peuterpuberteit? Hopelijk is dat snel over! Doe maar rustig aan met je bekken ook. Ja, ik geloof het dat je je nu moe voelt. Maar hé, je hebt toch een fijn weekend achter de rug. Nu proberen rusten, maar dan komt die week vrij erg goed uit ^^! Ohh wat leuk! Haha! Moet lachen bij het idee onze tegendraadse meid hebben we vooral erg veel zien drinken. Héél veel. Dat heeft ze zeker van d'r vader. (niet dat het een dronkenlap is hoor, integendeel, maar laten we zeggen dat hij zijn jeugd meer beleefd heeft dan ik ) Oh veel plezier Hier ook een heel beweeglijk kindje hoor, nouja, de ene dag buiten de andere. Op echo-dagen uiteraard niet . Als je een goed pretechobureau hebt, dan zullen ze je alleszins laten terugkomen of niet de volle pot laten betalen als het er niet uitziet zoals bij andere 3D echo's. Ik hoor dat toch van meerdere dames intussen . Trouwens, een druk kindje zal zich misschien sneller op een andere plaats/positie leggen, wat héél handig is: meerdere kansen! Dat was hier niet het geval, en daarom mogen we dus nog eens gaan. Specifieke pakketten niet echt wel is onze kinderwagen onderweg - we kunnen het vanaf morgen zelfs ophalen bij de post! Ik ben zo benieuwd! ... Niet dat we het nog niet gezien hebben, maar het blijft toch spannend
Ik wou dat ik het wist, dit doet ze al vanaf 10 maanden. Af en toe lijkt het weer even beter te gaan maar dan valt ze weer terug. Waarschijnlijk "irriteert" het me nu ook meer omdat ik ook gewoon een stuk moeier ben, niet altijd even lekker in me vel zit en vaak het gevoel heb er alleen voor te staan. Dus gaat vanzelf wel weer over Kleine meid is vanaf het begin af aan al heel huilerig, het is na een periode heel goed gegaan, dus ik weet dat het ook anders kan. Probeer rustig aan te doen, maar dat lukt helaas niet helemaal.
Gister is mijn vader opgenomen met een hartinfarct. Hij heeft een stand gekregen en is daarna vervoert naar een ziekenhuis dichter bij huis. Ik was pas kwart over negen thuis en heb heel de dag harde buiken gehad. Toen ik thuis kwam waren mijn bekken zo stijf en mijn banden deden pijn. Vandaag te horen gekregen dat er nog twee vernauwingen waren, hij kan kiezen of daar ook stands of bypass. Worden nog spannend dagen.
Trotsema: Heel veel sterkte, hopelijk knapt je vader snel op. Hopelijk nemen de harde buiken weer af.
Wat een naar bericht trotsema. Niet raar dat je de hele dag harde buiken had. Ik snap je stress en zorg! Ik had vandaag afspraak bij vk ipv gisteren (had hem verzet). Alles was weer goed. Hartje klopte mooi. Kon zelfs de kleppen horen! Baarmoeder was ook weer mooi gegroeid. Ik moet helaas weer bloed prikken 😣. Dit in verband met mijn rgesus C. Er bestaat een kans dat ik antistoffen aan ga naken. Dat moet over 2-5 weken weer worden getest. Is dat dan positief, dan moet ik iedere week bloed laten prikken. Zucht. Heb ik weer met mijn angst voor naalden! Krijg echt het idee dat men mij vanuit hogerhand op deze manier van mijn naaldenfobie af probeert te krijgen.... Vandaag naar de fysio geweest ivm bekken- en rugpijn. Heb oefeningen gekregen. Werkt dat niet, dan moet ik naar een bekkentherapeut.
Dankje allemaal! vervelend zusje. Ik heb sinds twee dagen dat ze s'avonds zo stijf zijn dat ze lijken vast geschroefd, lastig lopen en ook pijnlijk.
Sterkte Trotsema! Hier ook vanavond slecht nieuws gekregen, mijn broer is opgenomen op intensieve. Hij kreeg vorige nacht een hartstilstand en is in coma. Ik hoop heel hard dat hij er weer door komt.
Wat heftig zeg Caprice! Heel veel sterkte in deze onzekere & spannende tijd. Hopelijk knapt ie snel weer op!
Heftig Caprice, hopelijk komt je broer er snel uit. Sterkte! En Trotsema jij ook veel sterkte met je vader. @zusje misschien helpt het wel en ben je straks over je naaldenfobie heen Ook ik loop al een tijdje bij de fysio voor oefeningen voor bekken en rug. Moet zeggen dat als ik het rustig aan doe het het beste is. Als ik te lang loop of te lang stil zit dan heb ik het meeste last. Vanavond een pretecho gehad en wat was het leuk! Ze was erg druk met haar handjes in de mond te stoppen en ze zat wat aan de navelstreng te sabbelen haha. Gelukkig wel een paar foto's van het gezichtje kunnen krijgen.