16 t/m 29 Februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dayna, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Boomm gewoon bellen meid zowieso! Voor je gevoel. Had je nog weer getest?
    Als je buikpijn krijgt zeker belleb hoor, ze helpen je vast. Dus doe anders pieker je maar. Xx

2. abb

abb Lid

25 jul 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Mag ik mijn ook melden? IK ben 25 jaar, en rond 24 februari uitgerekend (eigen berekening nog geen definitieve).

Gezien me medische achtergrond mag ik woensdag 8 juli voor een echo, dan ben ik rond de 7 weken.

3. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boom, wat een onzekerheid zeg :( ik blijf voor je duimen. En inderdaad gewoon bellen, daar zijn ze voor.

4. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    En welkom alle nieuwe zwangeren :) Wat een gezellig clubje bij elkaar zo. Ik las iemand al wat schrijven over betaalbare zwangerschapskleding. Wie heeft er nog de gouden tip hiervoor?? :) Ben ook nog op zoek!

5. mel28

mel28 Actief lid

2 mrt 2015
    202
    0
    16
    NULL
    NULL
    Boom gewoon bellen hoor, als je denkt dat het niet goed zit gew doen daar zijn ze voor.
    Ik blijf ook voor je duimen.

6. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Hihi ja dat was ik :) is moeilijk om wat betaalbaars te vinden.
    Bij H&M heb je wel leuke dingen en ik heb een website gevonden met niet al te dure kleding: www. voordeligzwanger.nl, www .limango.nl
    Daarnaast kijk ik ook op marktplaats. Zo heb ik een leuk spijkerrokje weten te bemachtigen.

Zwangerschapskleding is voor zo'n kleine doelgroep in vergelijking met normale damesmode, dat het waarschijnlijk daarom zo duur is.

7. Abbii

Abbii Actief lid

12 feb 2015
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden!

Mag ik mij ook komen melden? Mijn eigen berekening zegt dat ik rond 17 februari uitgerekend zal zijn :) Mijn naam is Abbi, ik ben 21 jaar en zwanger van de eerste! Ik vind het echt onwijs spannend en heb werkelijk geen idee wat ik aan het doen ben haha!!

8. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ik heb de vorige keer via MP iemand in de buurt gezocht die al haar zwangerschapskleding wegdeed. Heb op haar slaapkamer alles mogen passen en ongeveer 8 stuks meegenomen. Kijk..zo schiet je lekker op :)

9. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Caprice is ook zwanger.. YAY!!!!!!

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Boommm: gewoon bellen als je het niet vertrouwd, hopelijk zit het allemaal goed.

@zwangerschapskleding: ik hoop zo lang mogelijk mijn eigen kleding te kunnen dragen, ben enorm van de jurkjes en meeste wat ik heb is stretch probeer dan ook zoveel mogelijk normale kleding te kopen wat ik naar de zwangerschap ook weer aan kan. Ik ben afgelopen jaar 25kilo afgevallen en hoop deze zwangerschap ook niet teveel aan te komen. Blijf in ieder geval gezond eten en sporten.

11. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Klinkt misschien een beetje raar, maar soms is duurdere kleding uiteindelijk goedkoper. Ik had bij mijn vorige zwangerschap shirts van queenmum met zo'n mooie kwaliteit dat ik ze met hele dikke buik kon dragen, maar ook na de zwangerschap. Er bleef geen buik in staan en zat met een 'normaal' figuur ook gewoon goed. Dat staat bij mij ook mooier dan van die wijde kleding of een paar maten groter dan normaal. En verder heb ik toen juist heel vroeg in de zwangerschap al kleren gekocht. Daardoor heb ik ze vrij lang aan kunnen houden en was het minder duur. Als ik niet zwanger zou zijn zou ik toch ook wat nieuwe kleren kopen, dus mag nu ook van mezelf :).
    Broeken van mamalicious zitten trouwens ook hele betaalbare bij. Ik vind 40 euro voor een broek tenminste niet duur :).

12. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ik ga geen zwangerschapakleding kopen..
    Mischien 1 of 2 broeken maar thats it ..

Zomer ( jurkjes/rokjes/legging/tuniekjes/vestjes)

Richting herfts ( hetzelfde inclusief truien en 2 zwangerschaps broeken)

heb geleerd door mijn vorrige 3 zwangerschappen dat dit prima werkt en bespaard me een hoop:)

13. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Bij de outlet van Miss Etam heb je ook hele leuke kleding voor heel weinig.

14. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Bij de lidl hebben ze soms ook zwangerschapskleding.

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Wat leuk voor caprice. Ze had de lijst zo goed bijgehouden!

16. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Oooh

Ik zweet me te pletter dat dat het gewoon eraf druppelt van mijn voorhoofd. Ben al vanaf 10.00 Uur aan de diarree.

Heb ik buikgriep of wat verkeerds gegeten...
    Of is het een slechte teken....

17. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    #237 Caprice, 19 jun 2015
    Laatst bewerkt: 19 jun 2015
    Hallo allemaal,

Ik ben Caprice en vanavond heb ik 1 dag voor NOD getest. ik had een super temperatuurkaartje dus ik was heel nieuwsgierig en ja hoor het zijn knallers. Volgens de apps ben ik uitgerekend voor 27 februari. Het is natuurlijk nog heel pril dus ik ben nog heel voorzichtig blij gezien ik mijn vorige beebje kwijt ben geraakt op 6,5 weken. maar ik ben wel super blij dat het weer zo snel gelukt is. zal zodadelijk mijn knallers hier ook uploaden. Ik kijk er naar uit om met julie liefde en leed te delen in de komende maanden.

Bijgevoegde bestanden:

18. happy r

happy r Lid

4 mrt 2015
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh joh.. Haha wat handig dat je dat weet! Bedankt!

19. Bubbelbad

Bubbelbad Lid

16 mei 2015
    14
    0
    0
    Hoi, ik doe ook graag mee in dit forum. Afgelopen woensdag getest met een knaller erachter gekomen dat ik zwanger ben. Moeilijk te geloven als er nig niets te zien/voelen is.

Ik ben 28, dit is mijn eerste kindje en ik verwacht dat mijn uitgerekende datum op 23 februari zal zijn. Nog niemand verteld (moeilijk!).

Heb wat darmklachten, die werken op volle toeren. Daarnaast s avonds wat gevoelige borsten, wat niet helpt bij het lekker in slaap komen. Vandaag afspraak gemaakt bij de verloskundige, 16 juli. Daar zie ik wel naar uit.

Ik kan mezelf soms wel een beetje gek maken , in zoverre dat ik dit nieuws moeilijk kan loslaten en beetje angst heb voor wat er allemaal nog gaat komen. Daarom snel vertellen zodat ik het ook gewoon kan bespreken.

Super spannende tijd voor iedereen, ben benieuwd naar jullie ervaringen!

20. Vosje88

Vosje88 Lid

8 jun 2015
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo gezellige drukte aan t worden hier 😃 welkom en gefeliciteerd nieuwe!!

Boommm 😳 meis toch...heb je al gebeld? Tegen mij zeiden ze toen dat t 50/50% was..ik zat helaas bij de verkeerde 😔 maar hoop jij niet!!!!!! Is t al geminderd? Of gestopt? Dikke kus!!

Specialgift beterschap!!

Thea bijzonder van je zoon!!

Verder hoop ik alles goed met iedereen? Fijn weekend! Ik ga werken nu...en totaal geen zin in!! Xx

Deel Deze Pagina