Ik hoop het ook inderdaad, we gaan het mee maken. En jij straks ook even lekker een kleine vakantie. Ook lekker van genieten
Van de meelezen ook een berichtje Nu heerlijk vakantie en straks nog 2 weken tot aan verlof! Begin er ook steeds meer klaar mee te raken. Zitten in een verbouwing van de badkamer, dus heerlijk paar weken thuis niet douchen... Zit niet meer lekker op de bank en ook op bed kan ik mijn draai niet vinden helaas.... Wel gek idee dat baby er met 5 weken zou kunnen zijn!!!
♥♥♥ Zwanger ♥♥♥ 14 Feb Anan; 34 jaar, 2e kindje ♥ 16 Feb Julia1979; 36 jaar, 4e kindje ♥ Dayna; 29 jaar, 2e kindje ♥ 17 Feb fien2808; 24 jaar, 1e kindje ♥ 18 Feb littlemunchkin; 27 jaar, 1e kindje ♥ rianne2985; 29 jaar, 1e kindje ♥ 20 Feb Mel28; 28 jaar, 2e kindje ♥ Memke83; 32 jaar, 3e kindje ♥ Tessa21; 22 jaar, 1ste kindje ♥ lablover; ? jaar, 1ste kindje ♥ 21 Feb FaBoDeJa; 29 jaar, 5e kindje ♥ mae26; 27 jaar, 1e kindje♥ 22 Feb Zwelgje1981; 34 jaar, 1ste kindje ♥ 23 Feb Me28; 30 jaar, 2e kindje ♥ newdawn; 35 jaar, 1e kindje ♥ 24 Feb Babbelboxje, 1ste kindje ♥ 26 Feb JChris; 1ste kindje ♥ 28 Feb Rica; .. jaar, 3e kindje ♥ Sabine1305; 27 jaar, 2e kindje ♥ Zusje84; 31 jaar, 1e kindje ♥ Meisje93, 22 jaar, 1e kindje♥ 29 Feb Caprice; 34 jaar, 1e kindje ♥ Maaiketjuh; 27 jaar, 3e kindje ♥ trotsema; 23 jaar, .e kindje ♥ ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ ... ♥ Afspraken ♥ December 23 - Sabine1305 - Centering Pregnancy vk 28 - Caprice - echo gyn 30 - zusje84 - afspraak kraamzorg Januari 4 - fien2808 - echo 19 - fien2808 - echo Februari 3 - Sabine1305 - Centering Pregnancy vk 4 - fien2808 - echo 15 - fien2808 - echo sterretjes Boommm - terug zwanger! nurrie09 Kimmie80 Koali - terug zwanger! Thea23 - terug zwanger!
Zal zéker lukken Echt even 10 dagen niet gaan werken. En daarna - aftellen maar! Ohnee, vervelend met die verbouwing. Maar achteraf zul je nog zo blij zijn . Zou het nog lang duren voordat ze ermee klaar zijn? Heel gek idee inderdaad, kan het me absoluut niet voorstellen! "Laatste maand is laatste dag", dat zou hier willen zeggen dat ze er zelfs al binnen een kleine 4 weken kan zijn.
Sorry dat ik er een hele tijd niet ben geweest. ik had het super druk Gisteren is de VK geweest voor de eerste keer. wij krijgen zo priveles over alle aspecten van de bevalling daarna werd mijn buik gemeten en naar het hartje geluisterd Volgende week maandag op (28 december ) volgende echo bij de gyneacoloog Mini is heel beweegelijk
Eerste week januari moet het klaar zijn... Ben nu al al klaar met het elders douchen terwijl dit pas dag 3 is hahaha....
Vandaag gekocht..voor de eerste dag! Na 3x iets unisex deze keer lekker voluit kunnen gaan. Ben dr blij mee. Weet dat we nog wel even hebben..maar zou balen als ze dr straks niet meer zijn.
hallo allemaal, Mag ik ook met jullie meepraten? Ik ben 26 jaar en zwanger van een jongetje, uitgerekend op 26 februari.
Zeker Fien, dan lekker gaan aftellen. Zojuist een aantal afspraken vooruit gepland met mijn vaste klantje die al het langst komt. Voor nu staat de laatste afspraak op vrijdag 19 februari, die zondag zijn we 39 weken zwanger. Dus het is wel een onder voorbehoudje Leuk setje Julia Laat mijn man het maar niet zien hihi, die is helemaal gek op nijntje. Wij hebben het eerste setje ook al in huis, het is zelfs al gewassen dus het kan zo de kast in Welkom abb.
ja met mini is alles prima. heb de laatste maand heel veel bezig geweest met de twee zoontjes van mijn net overleden broer. Die jongens zijn echt van de kaart en konden de extra aandacht wel gebruiken
♥♥♥ Zwanger ♥♥♥ 14 Feb Anan; 34 jaar, 2e kindje ♥ 16 Feb Julia1979; 36 jaar, 4e kindje ♥ Dayna; 29 jaar, 2e kindje ♥ 17 Feb fien2808; 24 jaar, 1e kindje ♥ 18 Feb littlemunchkin; 27 jaar, 1e kindje ♥ rianne2985; 29 jaar, 1e kindje ♥ 20 Feb Mel28; 28 jaar, 2e kindje ♥ Memke83; 32 jaar, 3e kindje ♥ Tessa21; 22 jaar, 1ste kindje ♥ lablover; ? jaar, 1ste kindje ♥ 21 Feb FaBoDeJa; 29 jaar, 5e kindje ♥ mae26; 27 jaar, 1e kindje♥ 22 Feb Zwelgje1981; 34 jaar, 1ste kindje ♥ 23 Feb Me28; 30 jaar, 2e kindje ♥ newdawn; 35 jaar, 1e kindje ♥ 24 Feb Babbelboxje, 1ste kindje ♥ 26 Feb JChris; 1ste kindje ♥ abb; 26 jaar, ?e kindje ♥ 28 Feb Rica; .. jaar, 3e kindje ♥ Sabine1305; 27 jaar, 2e kindje ♥ Zusje84; 31 jaar, 1e kindje ♥ Meisje93, 22 jaar, 1e kindje♥ 29 Feb Caprice; 34 jaar, 1e kindje ♥ Maaiketjuh; 27 jaar, 3e kindje ♥ trotsema; 23 jaar, .e kindje ♥ ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ ... ♥ Afspraken ♥ December 28 - Caprice - echo gyn 30 - zusje84 - afspraak kraamzorg Januari 4 - fien2808 - echo 19 - fien2808 - echo Februari 3 - Sabine1305 - Centering Pregnancy vk 4 - fien2808 - echo 15 - fien2808 - echo sterretjes Boommm - terug zwanger! nurrie09 Kimmie80 Koali - terug zwanger! Thea23 - terug zwanger!
Oh jee dat geloof ik graag! Nog even volhouden ! Mooi Julia1979! Welkom abb! Heb je bij op de lijst gezet. Hou de boel hier maar wat mee levendig ! Ja, dat zal inderdaad een beetje afwachten zijn of die afspraak wel kan doorgaan ... Zo blij van je te lezen Caprice. Heb al dikwijls aan je gedacht... Kan me voorstellen dat het een heel bizarre periode is nu. Dikke knuffel!
Dat moet erg zwaar zijn Caprice, niemand zou zo vroeg een ouder moeten verliezen... Al is het natuurlijk altijd te vroeg. Sterkte ! Zojuist weer op controle geweest. Bij de vorige controle lag de kleine nog in een stuit. Nu niet meer, hij ligt nu netjes met zijn hoofdje naar beneden, en is ook al aan het zakken!
Hier ook weer even een berichtje! Moest weer even een paar pagina's bijlezen, ben erg druk geweest de laatste tijd. Rianne, hopelijk zijn de waardes goed, spannend! Sabine, groot gelijk dat je gaat minderen, het wordt nu echt wel zwaarder! Petje af als je het tot 39 weken volhoudt, ik kijk nu al erg uit naar mijn verlof! Anan, succes met de verbouwing, ff afzien nog dan! Gaan al meer dames bijna met verlof? Ik moet nog 2 weekjes en dan lekker wat meer uitrusten. Met al een peuter in huis en een pijnlijk bekken is dat wel een heel fijn vooruitzicht. Het kdv gaat wel gewoon door, dus af en toe nog eens een dagje vrij . Het vliegt nu wel voorbij, hebben jullie dat ook? Nog een weekje en dan kunnen we al zeggen dat de baby volgende maand geboren wordt!
Als je het zo bekijkt dan lijkt het snel te gaan Me28 . Ik zelf ben er nu wel helemaal klaar voor, heb het zo gehad en dat komt omdat ik echt heel erg moe ben steeds. Ik slaap heel veel, maar als ik dan een uur wakker ben dan kan ik wel weer slapen. vk al gevraagd Ijzer is goed, krijg genoeg vitamines, kortom ik heb gewoon pech: het hoort erbij. Ik vind dit erg vervelend, ook naar mijn vriend, familie en vrienden toe, want ik doe bijna niks meer, ja werken en slapen. Meer meiden die dit hebben?
Woensdag echo gehad van mijn kleine man... hij lag wat lastig maar toch mooi plaatje kunnen maken. Wel al heel duidelijk navelstreng om zijn schouder/nek... beetje gek gezicht! Volgens VK kan nu nog geen kwaad en kan hij er inmiddels ook alweer af zijn... Gister controle gehad VK... ben ruim kilo afgevallen en helaas is ijzer te laag. Dus nu staaltabletten gekregen... bah wat maken die me beroerd zeg! Verder was alles goed, ukkie ligt met koppie beneden. Nu 8 jan weer VK en 14 jan groei en liggingsecho. Voor nu lieve dames wens ik jullie hele fijne dagen, geniet van en met elkaar!! Xx
Me28, ik weet precies wat je bedoeld met een kleintje verzorgen en een pijnlijk bekken. Ik ga nu iedere 2 weken naar de fysio om alles los te laten masseren en hoop het zo goed vol te kunnen houden tot het einde. Vandaar dus ook langzaam aan wat minder gaan werken. Laatste afspraak staat nu op vrijdag 19 februari, dan ben ik 38w5dg. Maar goed heb al gezegd dat als de kleine dan inmiddels al geboren is ik dit even laat weten Newdawn, ik herken het heel erg van mijn vorige zwangerschap. Ik was toen ook echt extreem moe. Kon de hele dag wel slapen. Dit wel richting 20 weken weer wat minder en later weer wat erger. Alleen had ik wel dat ik tegen het eind overdag niet meer ging slapen omdat ik dan 's nachts niet goed meer in slaap kon vallen. Bij deze zwangerschap helemaal geen last van. Mijn energie level begint nu natuurlijk wel te dalen maar lang niet zo extreem als bij de vorige zwangerschap. FaBoDeJa, wat vervelend dat je er zo beroerd van word! Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Iedereen hele fijne dagen!