Julia. Lekker hoor dat je kan aftellen! Succes met de laatste dingetjes regelen. Fabodeja. Succes dinsdag bij de vk. Wat wil je liever? Een stuitbevalling of een keizersnede. Ai das vervelend. Beterschap gewenst!!
Absoluut geen stuitbevalling dus zal dan ks worden... tenzij hij zelfstandig nog draait! Maar daar ga ik niet zo vanuit al hoop ik dat wel!
Nou, jullie geloven het misschien bijna niet, maar hij zit nog steeds in mijn buik! Het rommelt vanaf de opname erg en daardoor moet ik steeds terugkomen. Ik ben zo'n 3x per week in het ziekenhuis.. De laatste keer was afgelopen donderdag. Harde buiken om de 2 min en ze wilden toch even kijken of ik al ontsluiting had. Dat was niet zo, dus ik mocht weer naar huis! Sindsdien worden de harde buiken steeds heftiger en ik doe nog steeds niets! Voor de baby wil ik dat het nog zo lang mogelijk duurt, voor mijzelf is het wel wat saai.. Ik vraag mij steeds af hoelang het nog zal duren, wordt steeds spannender! Hier staat ook alles klaar, we zijn nu in ieder geval beter voorbereid dan toen ik werd opgenomen ☺️. Ik ben heel benieuwd naar alle baby's straks! Maandag 18-1 woog hij zo'n 2600 gram. Zijn gezicht lag in mijn buikwand. Ik geloof dat ze dat een sterrenkijker noemen?? En: Ik hou (nog) geen vocht vast.. YeaH Ik moet er ook echt niet aan denken dat het nu zomer is.. Pffff
Fijn om te horen jchris dat hij nog binnen zit. Hier inmiddels 37 weken, dus bij mij mag hij komen 😁
♥♥♥ Zwanger ♥♥♥ 14 Feb Anan; 34 jaar, 2e kindje ♥ 16 Feb Julia1979; 36 jaar, 4e kindje ♥ 17 Feb fien2808; 24 jaar, 1e kindje ♥ Vosje88; 27 jaar, 1e kindje ♥ 18 Feb littlemunchkin; 27 jaar, 1e kindje ♥ rianne2985; 29 jaar, 1e kindje ♥ 20 Feb Mel28; 28 jaar, 2e kindje ♥ Memke83; 32 jaar, 3e kindje ♥ 21 Feb FaBoDeJa; 29 jaar, 5e kindje ♥ mae26; 27 jaar, 1e kindje♥ 23 Feb Me28; 30 jaar, 2e kindje ♥ newdawn; 36 jaar, 1e kindje ♥ 24 Feb Babbelboxje, 1ste kindje ♥ Chertje85; 30 jaar, 2e kindje ♥ 26 Feb JChris; 1ste kindje ♥ abb; 26 jaar, ?e kindje ♥ 28 Feb Rica; .. jaar, 3e kindje ♥ Sabine1305; 27 jaar, 2e kindje ♥ Zusje84; 31 jaar, 1e kindje ♥ Meisje93, 22 jaar, 1e kindje♥ 29 Feb Caprice; 34 jaar, 1e kindje ♥ Maaiketjuh; 27 jaar, 3e kindje ♥ trotsema; 23 jaar, .e kindje ♥ Anniepan; 25 jaar, 1e kindje ♥ ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ ... ♥ Afspraken ♥ Januari 25 - Caprice - vk (vm) & gyn/echo (nm) 26 - Meisje93 - controle vk Februari 2 - zusje84 - afspraak vk 3 - Sabine1305 - Centering Pregnancy vk 3 - Julia1979 - baby wordt gehaald! 4 - fien2808 - echo 15 - fien2808 - echo sterretjes Boommm - terug zwanger! nurrie09 Kimmie80 Koali - terug zwanger! Thea23 - terug zwanger!
Hier wordt het nu eecchhtt wel zwaar! Pfoeh, moet ik dat nog drie weken volhouden? Vrijdag intake gehad bij de vroedvrouw. Ze gingen eens even voelen, en de studente die erbij was mocht uitgebreid oefenen op mijn buik. "Zeg het maar als het pijn zou doen hoor", zei de vroedvrouw. "Doet niks hoor, laat je maar gaan". TOT dat de vroedvrouw zelf eens kwam voelen! Haar hand rond ons meisje haar hoofdje, en dus met haar volle gewicht op mijn schaambeen om te voelen! "Ja, ze zit al goed vast hoor" zegt ze. Waarop ik puffend zeg: "zorg maar dat ze niet terugschiet met dat geduw" En heeft de volle maan hier niks in gang gezet bij jullie dames? ^^ Hier alleszins niet, buiten een heel erg slapeloze nacht. Nog 1,5 weken werken!
Vandaag ziekenhuis voor de controle geweest. En ja hoor de baby is gelukkig gedraaid😊😊. Hij ligt nu met zijn hoofdje naar beneden. Ook mag ik weer naar de verloskundige toe, omdat de baby op de juuste groeilijn zit. Wel een extra echo aanstaande donderdag voor de zekerheid om hem nog eens op te meten, maar ze denken dat het gewoon goed zit. Gelukkig maar want zat er zo tegenop te kijken over de draaiing. Hopen dat jou kleine ook nog draaid fabedoja.
Oh Mel28 wat goed! Fijn gevoel zeker. Jchris goed dat de baby nog lekker binnen zit, even daar nog wat groeien en aansterken. Fien dat geloof ik, succes met de laatste loodjes. Ik heb ook steeds meer dagen dat ik gewoon in slaap val omdat ik zo moe ben. Zoals vandaag, van het weekend teveel gedaan. Mijn bekken zaten voor mijn gevoel vanmorgen vast, leuk als je daarna nog je kind naar school moet brengen.
FaBoDeJa: zal voor je duimen. JChris: Wat fijn dat de kleine nog veilig in je zit. Kgeloof zeker dat het behoorlijk saai voor je aan het worden is. Hopelijk heb je goede series liggen om te kijken. Fien: sterkte met de laatste loodjes. mel28: wat fijn dat je kindje uit zichzelf gedraaid is! Fijn dat je nu ook weer naar je eigen vk mag trotsema: rot gevoel dan heh bij je bekken. Is ie nu alweer wat soepeler? Bij mij helpt dan nog wel eens de spreidoefening. Doe die zoiezo elke avond en als ik veel last van mijn bekken heb.
Ja gelukkig is het weer weggezakt. Maar lig al heel de ochtend op de bank, voel mij grieperig😟. Nee het komt nooit goed uit!
Jchris: wat goed dat hij nog veilig in de oven zit! Mel: fijn dat hij zelf gedraaid is! Had vandaag een paar keer wat spontaan vochtverlies uit mijn vagina??? Draag zwarte onderbroeken, dus kon kleur niet bekijken. Het rook nergens naar. Aantal harde buiken is de afgelopen 2 dagen behoorlijk toegenomen. Ik hoop dat ze voorlopig nog ff blijft zitten. Ik ben wel blij dat ik mijn verlof vervroegd heb, want werken had vandaag echt niet gelukt.
♥♥♥ Zwanger ♥♥♥ 14 Feb Anan; 34 jaar, 2e kindje ♥ 16 Feb Julia1979; 36 jaar, 4e kindje ♥ 17 Feb fien2808; 24 jaar, 1e kindje ♥ Vosje88; 27 jaar, 1e kindje ♥ 18 Feb littlemunchkin; 27 jaar, 1e kindje ♥ rianne2985; 29 jaar, 1e kindje ♥ 20 Feb Mel28; 28 jaar, 2e kindje ♥ Memke83; 32 jaar, 3e kindje ♥ 21 Feb FaBoDeJa; 29 jaar, 5e kindje ♥ mae26; 27 jaar, 1e kindje♥ 23 Feb Me28; 30 jaar, 2e kindje ♥ newdawn; 36 jaar, 1e kindje ♥ 24 Feb Babbelboxje, 1ste kindje ♥ Chertje85; 30 jaar, 2e kindje ♥ 26 Feb JChris; 1ste kindje ♥ abb; 26 jaar, ?e kindje ♥ 28 Feb Rica; .. jaar, 3e kindje ♥ Sabine1305; 27 jaar, 2e kindje ♥ Zusje84; 31 jaar, 1e kindje ♥ Meisje93, 22 jaar, 1e kindje♥ 29 Feb Caprice; 34 jaar, 1e kindje ♥ Maaiketjuh; 27 jaar, 3e kindje ♥ trotsema; 23 jaar, .e kindje ♥ Anniepan; 25 jaar, 1e kindje ♥ ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ ... ♥ Afspraken ♥ Januari 26 - Meisje93 - controle vk Februari 2 - zusje84 - afspraak vk 2 - fien2808 - afspraak vroedvrouw 3 - Sabine1305 - Centering Pregnancy vk 3 - Julia1979 - baby wordt gehaald! 4 - fien2808 - echo gyn 15 - fien2808 - echo gyn sterretjes Boommm - terug zwanger! nurrie09 Kimmie80 Koali - terug zwanger! Thea23 - terug zwanger!
Goed nieuws ! Fantastisch! Nu goed zakken ^^ Ja, we zitten allemaal een beetje in hetzelfde schuitje hé ... Jij ook nog veel succes, op tijd rust nemen!
In het begin hier meegeschreven, maar kreeg een miskraam. Al die tijd stiekem meegelezen Maar wauw meiden, jullie mogen gewoon al! Super spannend!!!
Gisterenochtend kwam mijn vroedvrouw langs en kregen ik en mijn man les over de bevalling met alle nodige details die daarrond gaan die wij moeten weten. en s'avonds had ik normaal een afspraak bij de gyn maar die is verplaatst naar donderdagavond en in de plaats zijn wij naar de kine gegaan en heb ik mijn eerste les relaxatie en ademhalingsoefeningen gehad voor tijdens de bevalling Het komt nu echt allemaal dichterbij amai!!! Vandaag moet ik niet werken. Sebiets genieten van het lekker winterzonneke en 10 km gaan wandelen met mijn hond. Vanavond lekker naar de zumba om mij nog uit te leven!!! Leuk Boommm dat je nog meelas, ik zie dat je al 32 weken bent dus je gaat nog goed mee met ons!!!!
Super JChris dat de kleine nog lekker in je buik zit, maar kan me heel goed voorstellen dat dat niks doen nu echt gaat vervelen. Super Mel dat de kleine nog zelf gedraaid is!! Hier nog 4 weken werken en begin me langzaam aan af te vragen hoe ik het vol moet gaan houden. Onze dochter zit momenteel in de overgangsfase van 2 naar 1 slaapjes en dat loopt niet helemaal lekker. Gevolg daarvan een zeer chagrijnige dame die de hele tijd loopt te jammeren en te huilen. Gelukkig voelen mijn holtes vandaag weer normaal en hoop ik dus dat de verkoudheid een beetje op zijn eind is gekomen. Gisteren heeft de fysio mijn rug even goed onder handen genomen. Bekken hebben we gelaten voor wat het is want sinds de kleine is ingedaald heb ik daar veel minder last van. Voor de zekerheid hebben we wel nog een afspraak staan voor over 4 weken, als ik die niet af moet zeggen dan