16 t/m 29 Februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dayna, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mae26

mae26 Actief lid

25 nov 2014
    159
    4
    18
    Julia gefeliciteerd met je dochtertje!!

2. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ik begrijp dat het wat overkomt alsof ze me overviel met t nieuws van t lidteken..Maar we hadden het bij de laatste controle gehad over mijn opties en wat te doen als deze situatie zich voordeed. De gyn (een vrouw) wist dus dat het iets was wat me bezig hield en waarvan ik wist dat het zo kon zijn. Ik had dr anders weken lang - tot de nacontrole ofzo - over lopen malen.. Het is niet leuk nieuws..maar wij moeten realistisch zijn. Een 5de kan/mag wel..maar tegen welke prijs..?

Nu heerlijk genieten van onze dochter!

3. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Julia, jammer dat het zo pijnlijk was allemaal, maar gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!! Hele mooie naam ook :). Hopelijk lukt het langzaamaan meer om lekker te gaan genieten en neemt de pijn snel af.

4. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Julia, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
    Balen dat de ks zo'n drama was. Nu maar goed herstellen en vooral genieten van jullie nieuwe gezinslid 😊

5. Memke83

Memke83 Lid

15 jun 2015
    45
    0
    0
    Gefeliciteerd Julia!
    Op naar een voorspoedig herstel en dat je maar van je kleine meid mag genieten

6. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Gefeliciteerd Julia met jullie dochtertje! Balen dat de keizersnee z'n drama was, ik hoop voor je dat je snel hersteld.

7. JChris

JChris Actief lid

22 feb 2015
    324
    66
    28
    Van harte Julia! Heel veel succes met het herstel!

8. Maaiketjuh

22 jun 2015
    86
    0
    0
    Mn kids en werk in verpleeghuis
    Ede
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Hopelijk knap je snel een beetje op 😘

9. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    Proficiat met de geboorte van jullie dochtertje!!!!

10. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Julia gefeliciteerd met jullie dochter. Vervelend zo'n kijzersnede he, heb er ook negatieve ervaring mee. Geniet van je dochter en neem je rust. Laat alles bezinken.

11. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Nog altijd geen nieuws van Chertje???

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Chertje is denk ik druk met haar kleine meid. ;)
    Verder allemaal nog rustig bij iedereen?

Hier zijn de voorweeën weer begonnen. Ben benieuwd wanneer het echte werk gaat beginnen.

Is verder allemaal al klaar in huis?
    Hier wel zo goed als. Vandaag heeft ml alle plinten schoongemaakt.
    Dat lukt mij helaas niet meer.. hihi

13. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Dat denk ik inderdaad ook Meisje, denk dat ik zelf ook niet meteen aan het forum denk maar gewoon eerst even lekker ga genieten van mijn kleintje. Nog 1 dag voor je thuis mag bevallen, net als bij mij :) Na 12 uur mogen we thuis blijven als de kleine komt.

Vandaag het bed op klossen gezet, jeetje wat is dat toch weer hoog. Alleen nog het tegelwerk in de wc en de keuken en de rest is gewoon standaard. Verder is alles wel klaar.

14. FaBoDeJa

FaBoDeJa Actief lid

28 apr 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is alles klaar voor de komst van de kleine man... Sinds gister rommelt het flink tot pijnlijk toe, helaas zet het niet door! Pffff zo vermoeiend! Ach laatste loodjes... hopelijk meld hij zich snel!

Spannend... benieuwd wanneer de beebjes zich melden!!

15. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Nou hier nog lang niet klaar.
    Het is een en al hectiek; ml heeft vorige week de sleutel van het pand gekregen. Dus deze week was iedereen (incluis ikke, terwijl ik met verlof ben) in touw om te zorgen dat hij a.s. dinsdag open kan.
    Afgesproken dat we morgen de babykamer verder aan kant maken en plan de campagne maken van hoe nu verder. Want hij zal naast de winkel het huishouden moeten doen....
    Ja hier komt weer alles tegelijk, but that's the story of our lives.... Als die kleine nog maar ff blijft zitten totdat de winkel een beetje draait en niet besluit aankomende week al te komen.
    Mochten jullie nieuwsgierig zijn; check zijn facebookpagina: homepart rotterdam!

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Sabine: Nee ik denk ook niet dat ik gelijk op het forum ga zitten.
    ja! dan zijn we gewoon alweer 37 weken.
    al heb ik de aankomende 3 dagen verjaardagen. Zei al tegen mijn man als het vandaag niet doorzet dan mag het pas woensdag komen hihi..
    ja hoog heh zo'n bed. Moet er nog steeds aan wennen.
    Al krijg ik nu wel handigheid met het in bed stappen (opstapje)

FaBoDeJa: wat vervelend dat het niet door wilt zetten.
    Hopelijk meld de kleine zich snel voor je!

Zusje84: Pff zou niet graag in jouw schoenen nu willen staan.
    Heel veel succes en sterkte met de laatste voorbereidingen.
    Zou inderdaad fijn zijn dat de kleine pas komt als alles af is. ;)

17. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Meisje: ja ja het komt al dichtbij, nog maar maximaal 5 weken :D Alhoewel ze met week 40 toch wel mag komen hoor :p Die twee weken over tijd hoeft voor mij nou ook weer niet. Och jeej dat is best druk, dat hebben wij altijd in maart en mei, heel veel verjaardagen. Dus hoop ook eigenlijk wel dat de kleine lekker in februari geboren word :D
    Met een opstapje is het inderdaad wel te doen, maar zal vannacht wel weer even denken "ben ik er nou nog niet" als ik het bed uit glijd om naar de wc te gaan :p

FaBoDeJa: hopelijk zet het snel door, kan me goed voorstellen dat dit erg vermoeiend werkt!

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja het lijkt me zo vervelend om over tijd te lopen.
    Hoop en denk het niet. Het is nu al zoveel aan het rommelen.
    Tja 11 jarigen in 15 dagen tijd...
    Perfecte tijd om te bevallen al zeg ik zelf :)
    Haha ja dat snachts uit bed komen heerlijk.
    Met je slaperige kop nog. En dan nog uitkijken dat je niet tegen die bedklossen aan loopt. :)

19. tevreden

tevreden Actief lid

20 aug 2015
    433
    128
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Al 8 dagen was het bij mij aan het rommelen en nu... Nu is het heel erg stil...

Ik hoop dat het stilte voor de storm is.

20. Maaiketjuh

22 jun 2015
    86
    0
    0
    Mn kids en werk in verpleeghuis
    Ede
    Hier is alles op orde voor als de baby komt.
    Nog 1 dagje en dan mag ik thuis bevallen.... Toch wel een mijlpaal met alles voorweeen en strubbelingen.
    Maar ja zei van de week al: door alle voorweeen al vanaf 25 wkn verwacht je dat ze eerder komt maar zul je zien dat ik nu over tijd ga lopen 😝
    Van mij mag ze direct maandag komen hihi.
    Kan niet wachten om haar te ontmoeten en op de reacties van haar grote zussen 😍

Deel Deze Pagina