16 t/m 29 Februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dayna, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Nou het bed uit gaan ging vannacht goed. De hele nacht pijn in mijn bekken/heupen/rug en been gehad dus heel onrustig geslapen. Dan ben je niet zo slaperig als je het bed uit gaat.
    Hopelijk vannacht een wat betere nacht.
    Met deze klachten wil ik al helemaal niet overtijd lopen. Na de bevalling zal ik er misschien ook nog wel last van hebben, maar dan kunnen we ons wel weer op herstel gaan richten. En je weet dan ook meteen voor wie je het allemaal gedaan hebt :D
    Hier is alles nog rustig, nog helemaal geen voorweeen of wat dan ook, maar kan me ook niet herrinneren dat ik dat bij de vorige wel gehad heb.

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Tevreden: hoop het voor je dat het stilte voor de storm is.

Maaiketjuh: hihi als je de 37 weken bereikt dan ben je er ook gewoon klaar voor.
    Althans dat merk ik bij mezelf wel.
    Al moet ik er niet al teveel op focussen.

Sabine: wat vervelend zeg. Heb je daar ook oefeningen voor gekregen?
    Bij mij helpt de spreidoefening super.
    Dan zet je je bekken weer recht.
    Spannend heh.
    Werd net wakker en ja hoor de weeën voel ik alweer...

3. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben weer beroerd na gister wat gedaan te hebben, kan dus niks. Bloeddruk stijgt dan weer en dan beroerd en kan niks. S'avonds kan ik mij ook niet meer bewegen hoor! Bekken en onderbuik zijn zo moe dat ze helemaal stijf zijn. Die bekken is moeilijk om nu nog pijnloos te krijgen. Succes allema allemaal nog dames.

4. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Ja ik heb er wel oefeningen voor gekregen, maar was even een aantal weken pijnvrij en heb ze toen een beetje gelaten voor wat het is. Misschien maar weer proberen op te pakken en hopelijk kan ik de pijn dan iets terug dringen. Denk ook dat ik gewoon te veel doe, maarja het huishouden gaat ook gewoon door en de zorg voor onze oudste ook.
    Ben heel benieuwd hoe lang het nog gaat duren bij jou, meisje, voor dat de kleine komt.

Vervelend zeg trotsema!! En niks doen is ook moeilijk, sommige dingen gaan gewoon door. Hoe verder we komen hoe moeilijker het gaat zijn om dat gebied pijnvrij te krijgen. Ik ga er ook maar niet vanuit dat dat überhaupt nog gaat lukken. Mocht er dan eens een goede dag tussen zitten is dat alleen maar fijn.

5. Tessa21

Tessa21 Lid

16 jun 2015
    40
    0
    0
    NULL
    Gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje, Julia. Hopelijk voel je je snel weer beter en kan je volop genieten van je kindje.

Voor de rest iedereen sterkte met de laatste dagen/ weken. Hier wordt het nu ook wel zwaarder. Ik ben er ook klaar voor om te gaan bevallen komende week. Zou ook prima zijn qua zwangerschapsduur (38 weken en 1 dag nu).

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Trotsema: wat vervelend zeg!!

Sabine: heel herkenbaar. Ik doe nu ook al veel minder vaak mijn oefeningen. Gewoon omdat je er dan weinig last van hebt.
    Ja het huishouden houd helaas nooit op. :(
    Vanaf uurtje of 10 vanochtend was het weer rustig.
    Dinsdag controle. Eens kijken wat vk dan zegt.

Tessa: op een gegeven moment ben je er echt klaar voor heh!
    Rommelt het al een beetje bij je? Al zegt dat ook weinig volgens mij ;)

7. Tessa21

Tessa21 Lid

16 jun 2015
    40
    0
    0
    NULL
    Meisje93: Ik ben er inderdaad klaar voor. Zou het prima vinden als het komende week zou gebeuren. Het rommelt nog niet heel erg. Af en toe denk ik wel even iets te voelen, maar dat is volgens mij meer doordat ik er erg op aan het letten ben. Maar goed! Het zegt inderdaad ook weinig, het kan zo ineens vannacht beginnen, haha. Maar ik hou er ook maar rekening mee dat het nog meer dan 3 weken kan duren, dan valt het ook niet zo tegen. En bij jou?

8. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Meisje: vanaf vandaag in ieder geval maar weer even de oefeningen gaan beetpakken die ervoor zorgen dat de spieren zich weer gaan ontspannen. Over precies 2 weken heb ik nog 1 afspraak staan bij de fysio, maar kan natuurlijk altijd kijken of ik die iets eerder laat zetten.We gaan maar even kijken. Spannend hoor dat het iedere keer rommelt, hopelijk zet het binnenkort door.
    We zijn er wel klaar voor hier, maar als ik kijk naar mijn werk en mijn man zijn 24-uursdienst dan zou het het beste uitkomen als ze gewoon in het weekend van de uitgerekende datum zou komen. We hebben er niets over te zeggen dus we wachten het maar af.

9. FaBoDeJa

FaBoDeJa Actief lid

28 apr 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bed omhoog: hier al paar ruim 2 weekjes en vind het toch stuk makkelijker in en uit gaan... zal weer wennen zijn als hij laag is haha!

Ik ben er ook klaar voor, laat maar komen! 38 weken alweer! Buik is flink gezakt, dus dat is positief, nu nog dat gerommel doorzetten.

Bijgevoegde bestanden:

10. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    ♥♥♥ Zwanger ♥♥♥

14 Feb
    Anan; 34 jaar, 2e kindje ♥
    17 Feb
    fien2808; 24 jaar, 1e kindje ♥
    Vosje88; 27 jaar, 1e kindje ♥
    18 Feb
    littlemunchkin; 27 jaar, 1e kindje ♥
    rianne2985; 29 jaar, 1e kindje ♥
    20 Feb
    Mel28; 28 jaar, 2e kindje ♥
    Memke83; 32 jaar, 3e kindje ♥
    21 Feb
    FaBoDeJa; 29 jaar, 5e kindje ♥
    mae26; 27 jaar, 1e kindje♥
    23 Feb
    Me28; 30 jaar, 2e kindje ♥
    newdawn; 36 jaar, 1e kindje ♥
    24 Feb
    Babbelboxje, 1ste kindje ♥
    Chertje85; 30 jaar, 2e kindje ♥
    26 Feb
    JChris; 1ste kindje ♥
    28 Feb
    Rica; .. jaar, 3e kindje ♥
    Sabine1305; 27 jaar, 2e kindje ♥
    Zusje84; 31 jaar, 1e kindje ♥
    Meisje93, 22 jaar, 1e kindje♥
    29 Feb
    Caprice; 34 jaar, 1e kindje ♥
    Maaiketjuh; 27 jaar, 3e kindje ♥
    trotsema; 23 jaar, .e kindje ♥
    Anniepan; 25 jaar, 1e kindje ♥

♥♥♥ Geboren ♥♥♥

03/02 - B ENTHE - Julia1979 - 38.1w

♥ Afspraken ♥
    Februari
    8 - Caprice - gyn controle + echo
    9 - zusje84 - controle vk
    9 - Meisje93 - controle vk
    10 - zusje84 - fotoshoot
    12 - fien2808 - vroedvrouw
    15 - fien2808 - echo gyn
    18 - Caprice - vroedvrouw
    19 - Sabine1305- verloskundige
    25 - Sabine1305- verloskundige
    Maart
    2 - Sabine1305- verloskundige

sterretjes
    Boommm - terug zwanger!
    nurrie09
    Kimmie80
    Koali - terug zwanger!
    Thea23 - terug zwanger!

11. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Gefeliciteerd Julia! :D

Ben ook benieuwd hoe het met Chertje gaat!

Ik word zelf ook helemaal gek van de pijnen overdag en 's nachts. Maar nu moet ze maar mooi 2 dagen wachten hoor, mijn schoonmoeder is morgen jarig en anders maakt ze ons leven de komende tijd tot een living hell :D:D nouja ik overdrijf... Maar jullie begrijpen het wel!

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    tessa: hihi ik hou ook in mijn achterhoofd dat het nog max. 5 weken kan gaan duren. Al hoop ik dat echt niet!!
    Hier wel al veel gerommel maar het wil niet doorzetten. Eens kijken wat vk morgen zegt.

Sabine: succes met je oefeningen! Ja hoop het ook dat het snel doorzet. Dit is elke keer zo vervelend.. ;)
    Nee helaas kan je niet zeggen die dag mag je komen..
    Al zou het voor jou qua werk etc. wel goed uitkomen ;)

FaBoDeJa: Lekker heh dat je weer wat ademruimte hebt bij je ribben. Alleen daar beneden pff. wat 'n rot gevoel.
    Ja hopelijk zet het gerommel snel door!

Fien: haha eventjes 2 dagen dichtknijpen die handel

13. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.031
    2.392
    113
    Pfff, ruim 39 weken nu, al 1 1/2 week voorweeeen maar t zet niet door. Vk wilde kijken of ze kon strippen vandaag maar daar heb ik nog even voor bedankt. Slaap gemiddeld 2 uur oo een nacht en als ju blijkt dat al dat gerommel niets heeft gedaan waardoor ik niet stripbaar kan je me opvegen... Gek eigenlijk dat je helemaal zo gaat redeneren... Volgende week weer afspraak maar als ik tussendoor toch een strippoging wil mag ik bellen, dat is dan wel weer fijn...

14. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog rustig! Wel een hoge bloeddruk met klachten en kans op zwangerschapsvergiftiging. Weer bloed en urine ingeleverd, nu wachten op de uitslag. Hoop weer naar huis te mogen. Pff irritant hoor dit!
    Zo al 39 weken, je bent er bijna. Succes dames.

15. mel28

mel28 Actief lid

2 mrt 2015
    202
    0
    16
    NULL
    NULL
    Iedereen heeft bijna last van gerommel. We zitten ook allemaal in de laatste week(jes). spannend is het allemaal he.

Ik voel het hier ook rommelen vooral in de nacht ook. elke keer denk ik als ik opsta om naar de wc te gaan, oeps dalijk breekt me water hahahah, maar nee.
    Ook last met lopen.... is nu echt zwaar, en slapen doe ik al helemaal niet goed meer.
    Ook hou ik veel vocht vast.... maar ja nog eventjess volhouden we zijn der bijna.

Morgen weer verloskundige, even kijken of de kleine man nu wel helemaal is ingedaald.

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    anan: hihi wat hormonen met je doen. Wel fijn dat je altijd mag bellen voor een strip poging!

Trotsema: oei klinkt niet al te best. Gaan ze je ook eerder inleiden/strippen? of blijven ze het aankijken.

Mel28: ja het einde is echt in zicht. Heerlijk!
    Hihi dat 's nachts opstaan en bang zijn dat het water breekt is voor mij ook herkenbaar..
    Is te hopen voor je dat het ingedaald is! al dalen sommige kindjes pas in tijdens de bevalling.

Vandaag zijn mijn darmen helemaal van de leg. Veel darmkrampen en voel me al heel de dag sacherijnig.
    ML al gewaarschuwd dat ie het allemaal maar niet te letterlijk op moet vatten. ;)

17. mae26

mae26 Actief lid

25 nov 2014
    159
    4
    18
    Vanmiddag controle gehad en ook een te hoog bloeddruk, ze komen zo thuis weer bloeddruk meten en als het weer te hoog is moet ik ook naar het ziekenhuis om bloed en urine in te leveren.

Hoop dat je snel weer naar huis kan!

18. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Meisje: voel je je al weer wat beter of moet je man het nog steeds afleggen? ;)

Vervelend trotsema en mae, hopelijk valt het allemaal mee en kunnen jullie gewoon lekker naar huis / thuis blijven.

Wat een gerommel bij iedereen zeg, ik kan me echt niet herrinneren dat ik dat bij de eerste heb gehad. Verwacht het deze keer eigenlijk ook niet. Maar goed, ben net week 37 ingegaan dus wie weet komt het nog?

19. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Gisterwn op controle geweest.
    Wat krampen gehad afgelopen dagen en last van mn onderrug. Dit bleek te komen doordat zoonlief nog verder is ingedaald.

Nu nog sneller steken met lopen daardoor.

De kleine lag eerst voor op groei, later liep hij mooi op schema, en nu lijkt hij toch nog een last minute groeispurt te doen, dus krijg ik nog een groei echo. Dan gaan ze kijken hoe groot hij is/gaat worden en of ze als hij lang blijft zitten wachten tot week 42 of toch gaan inleiden op een gegeven moment.
    Hopelijk lukt het dan met strippen, want als ik aan het infuus moet mag ik niet meer in bad bevallen.

Maar het kan natuurlijk ook dat hij gewoon lekker op tijd komt en inleiden helemaal niet aan de orde is

20. mae26

mae26 Actief lid

25 nov 2014
    159
    4
    18
    Trotsema; hoe is het bij jou afgelopen?

Bij mij was m'n bloeddruk tijdens de tweede meting weer te hoog, moest naar het ziekenhuis, daar weer opgemeten en was het weer lager maar omdat ik er toch al was wouden ze alle checks doen. Ruim 3 uur gezeten, gelukkig geen eiwitten in urine of iets geks, moet mij nu wel woensdag melden bij de verloskundige en vrijdag weer bij de gynaecoloog om bloeddruk in de gaten te houden..

Het wordt nu spannend voor iedereen!

Deel Deze Pagina