Pittig hoor Me28, in dat opzicht ben ik wel heel blij dat mijn bevalling zo snel ging de vorige keer. Maar goed het bied geen garantie, misschien dat ik deze keer wel langer bezig ben. @slapen: ik slaap bijna geen enkele nacht meer echt lekker, gewoonweg van de pijn in mijn bekken/heupen en been/knie. Kan me amper omdraaien en kan niet lekker meer liggen. Gelukkig is de pijn in mijn rug wel weer wat minder geworden. Nog maximaal 5 weken te gaan en dan wordt het lichamelijk weer wat minder zwaar hoop ik.
Hier blijft het rommelen... inmiddels ook wat deeltjes van slijmprop verloren, dus zou denken dat er iig 'iets' gebeurd met het gerommel! Slapen is drama, kan alleen op me zij liggen, moet me vervolgens wel omdraaien omdat de ene kant dan geheel pijnlijk is... pffff! Nog ff volhouden! Hoop dat mijn ventje gauw zijn koppie laat zien!
Hier ook nog steeds gerommel.. Van mij mag hij nu echt wel komen! Ik slaap ook alecht, dat stomme plassen en geen lekkere houding om in te liggen.. Vandaag weer controle, ben benieuwd! Trotsema: sterkte!
Wachten duurt laaaaaanggggg..... Bij elk krampje direct in opperste paraatheid. Achterlijk gedrag eigenlijk. Ik ga maar even poetsen, in bad en dan lekker lang uit op bank netflix kijken... Sterkte allemaal!
Zusje: Heel herkenbaar die nachten. lig ook gerust 3-4 uur wakker achter elkaar.. Heel vervelend. Moet zeggen dat ik nu eindelijk eens een nacht goed geslapen heb! Alleen mijn buren gunde dat helaas niet. :x Veel plezier bij je fotoshoot! hihi jij ook al veel aangekomen dus. Me to. zit inmiddels al op de +22KG Sabine: drama heh dat omdraaien. Van rechts naar links draaien is bij mij het zwaarste. Beeb ligt nl. rechts met z'n rug. Succes dames bij wie het rommelt. Ik neem het rommelen al niet meer zo serieus. Gisteren begonnen de voorweeën alweer net voordat ik naar een verjaardag wilde gaan. 2uur volgehouden op een stoel. Toen moest ik toch echt gaan liggen hihi.. Ben blij dat ik weer eens een nacht wat beter heb geslapen. Voel me gelijk een stuk fitter. Vandaag ook maar weer eens aan de sop. Gisteren niets gedaan aan het huishouden.
Meisje: ja echt een drama, bij de vorige was het op het eind ook wel lastig maar niet zo pijnlijk en vermoeiend als het nu is. Nog even doorbijten...
Net weer op controle, bloeddruk was nu 125/82 dus prima. Moet me wel weer vrijdag melden. Hier rommelt het verder niet, volgens mij zit beeb nog wel even goed.
Ohja het geboortegewicht werd geschat tussen de 3100-3200 bij 40 weken.. Ben benieuwd of het uitkomt.
@Zusje84: Die klachten in mijn hand/arm had ik ook. Heb een polsbandage van Hansaplast gekocht, zodra ik die om had verdwenen de klachten! Als ik hem overdag het grootste gedeelte van de dag om heb, wordt ik er 's nachts niet meer wakker van. Ook ik ben bijna 20kg aangekomen pff.
Maandag op controle geweest bij de Gyn Heb resultaat voor de B streptokokken-bacterie en moet tijdens de bevalling AB krijgen ik begin lichte opening te hebben (maar nog geen cm) moet nu ook wekelijks een half uur aan de monitor maar daar was alles in orde orde. Heel bewegelijke baby, goeie bloeddruk en hartslag dus geen zorgen Vandaag heb ik wel vreselijke hoofdpijn en ook al heb ik dafalgan genomen wilt het maar niet echt weg. Pfff maakt het nog lastiger voor te werken. Ik hoop dat ik niet ziek aan het worden ben Donderdag 18 S'morgens bezoek van de VK dan terug controle bij de gyn en dan s'avonds les bij de kine Drukke dag dus. Hier nog geen gerommel Doen jullie nog iets voor valentijn met jullie partners?
Zusje & meisje hier ook hoor al 22 kilo aangekomen. Dacht ff dat ik de enige was😁. En nog vocht erbij nu dus zal vast iets meer zijn nu. En slapen moeilijk joh.... Wat vervelwnd is dat want op de dag voel ik me echt nutteloos en lui.... Maar ja nog ff volhouden. @caprice gelukkig is alles goed. Succes dames met al het rommelen daaronder. Elke dag kijk ik wel even of er een baby is geboren... Spannend allemaal hoor.
Dank je Babbelboxje, als het aanhoudt, ga ik er een halen. Fotoshoot op zich was leuk, al vond ik de dame die mijn haar en make'up deed niet zo geweldig... Ik mocht 2 sets kleding aan, maar ik moest mij staand omkleden en het duurt nu al zo veel langer dan normaal, dus ik probeerde toch een beetje voort te maken. Daarbij heb ik waarschijnlijk iets verrekt. Heb enorme pijn onderin mijn buik bij het optillen van mijn benen (dus lopen, autorijden e.d.). Moet in de gaten houden of ik er geen harde buiken bij krijg en of daar dan geen regelmaat in komt. Verder een warme kruik op mijn buik en dan maar hopen dat het enigszins verlicht. Het is de bedoeling de komende 3 dagen manlief in de winkel te helpen, maar zoals het nu gaat, zit dat er echt niet in..... Ik liep al te waggelen en nu ook nog eens strompelen. Word er zo onderhand gewoon sago van als die ongemakken!
Hey meiden. Wilde even melden dat wij donderdag 4 feb om 18:29 ouders zijn geworden van een prachtige dochter. Woensdag ochtend ingeleid middels pilletjes. Heb er over de hele dag 2 gehad. 3 cm ontsluiting maat mevrouw was niet ingedaald dus konden ze geen vliezen breken. Woensdag avond spuit met slaapmiddel en pijnstilling gehad. Wow wat eas ik stoned haha rn sliep van half 11 tot galf 3 snachts. Werd gillend van de pijn wakker. Bleek weeen te hebben. Hup de rolstoel in rn naar de verloskamer. Hele dag bleven de weeen. Wrl minder hevig en maar 4 cm ontsluiting. Nog steeds niet ingedaald. Half 2 heeft de gynaecoloog besloten toch mijn vliezen te breken. Dat is goed gegaan en verloor erg veel vruchtwater direct. 2,5 liter. Gynaecoloog was etg verbaasd maar verklaarde nu wel waarom ze niet wilde indalen. Weeen kwam direct stevig. 4 checkup en 5/6 cm ontsluiting. Verloskundige gaf aan over 2 uur weer langs te komen en ging eten. Ik moest op me zij gaan liggen want dan kan je de weeen beter opvangen. 10 min latet tegen me man geschreeuwd dat ie op de bel moest drukken want moest persen. Madam wilde eruit haha. Toen ze binnen kwamen moest ik op me rug gaan liggen em toen kwam t hoofdje al. Volgendr perswee de schouders en volgende de voetjes. Ging zo mega snel. Pfff helaas herft ze daardoor een opdonder gehad. Tot dinsdag moest ze in het zkh blijven. Eerst vanwrge zuurstof problemen. De volgende dag der suiker die schommelde, de volgende dag der voeding die schommelde en toen zondag was ze erg geel bleek haar billerubine waarde te hoog te zijn. Tot dinsdag onder 2 blauwe uv lampen gelegen. Dinsdag was die voldoende Gezakt en mochten we eindelijk naar huis. Eerste dag en nacht ging erg Moeizaam. Maar sinds vanmiddag gaat het ineens erg goed. Ze slaapy erg veel. Ze valt ook onder tand prematuur. Ze is lang (50cm) maar woog bij geboorte 3060 maar is gezakt naar 2820.
Chertje, gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat een verhaal zeg, lijkt me best heftig als het eerst zo tergend langzaam gaat en dan ineens supersnel. Fijn dat het met jullie meisje nu weer beter gaat en dat jullie eindelijk thuis zijn. Heel veel succes en plezier met wennen aan elkaar, nu lekker genieten van jullie gezin en een beetje bijkomen van alle toestanden!
Mel28: hihi ben ik gelukkig niet de enigste die zoveel aangekomen is. Pff dat vocht heh. Zei net nog tegen mijn man dat het raar zal zijn als ik mijn trouwring weer om kan. Zusje: wat jammer dat je niet geheel tevreden was over je haar en make-up. Hopelijk heb je wel mooie fotos! Chertje: wat heftig allemaal zeg. Gelukkig gaat het al beter met jullie kleine meid . Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Nu lekker genieten nu jullie lekker thuis zijn.
Chertje van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Wat een ellende zeg die eerste dagen. Maar nu zijn jullie lekker thuis en kunnen jullie lekker van elkaar gaan genieten en een nieuw ritme vinden. Hopelijk komen er geen gekke dingen meer voorbij!
Chertje gefeliciteerd met je dochter! Ik hoop dat het snel goed met haar gaat. Rommelen dat heb ik ook erg, onderbuik erg beurs en af en toe voorweeën. Ik ben weer thuis. Maandag word ik ingeleid! Sterkte met laatste loodjes ben te mie om op iedereen te reageren.
Chertje, gefeliciteerd met jullie dochter. Een heel verhaal idd maar nu lekker genieten! Hier nu 15 kg aangekomen en heel veel vocht aan het vasthouden in m'n handen, enkels en gezicht. 'S ochtends kan ik echt mijn handen even niet gebruiken, want dat doet echt zeer. Ook bij mij rommelt het al even, een week ongeveer. Maar vannacht was dochterlief echt rebels bezig, flink aan het duwen en draaien, deed echt heel zeer. Minstens 2 uur flinke kramp gehad, maar toch ben ik weer in slaap gevallen. Van mij mag het wel eens doorzetten, wij zijn er helemaal klaar voor! Vrijdag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog om te kijken of ik binnenkort ingeleid kan worden, spannend! @ Caprice: ja met valentijnsdag heb ik een ontbijt gepland bij een brasserie in de buurt, wel onder voorbehoud hihi. Misschien besluit ze wel op valentijnsdag te komen, dat zou wel erg leuk zijn! Oh ik kan echt niet meer wachten, we zijn zo benieuwd naar ons kleine meisje. Nog heel even doorbijten
Chertje; gefeliciteerd met jullie dochter!! Wel een heftig verhaal inderdaad, gelukkig is ze nu thuis!!