Trotsema: echt aftellen nu voor je! Spannend. Rianne: wat kunnen ze sterk zijn heh. Word bij jullie jullie buik ook al kleiner? Nu de kleine ingedaald is lijkt me buik met de dag kleiner te worden. Eerst kwamen mijn hempjes tot mijn navel. Nu kan ik het al bijna over heel mijn buik trekken
Chertje: van harte gefeliciteerd! Nu genieten van elkaar en met elkaar! Vraag: zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met eventueel te smalle bekken? Bij de controle vandaag twijfelde de verloskundige of ze mij door zou sturen naar een gynaecoloog voor een bekkencontrole aangezien de baby best groot is. Dat heeft ze uiteindelijk niet gedaan, maar nu wil ik het zelf eigenlijk wel graag weten..
@meisje93; hier is buik inderdaad wat kleiner, anderen merkten het ook al op, ze zit ook al volledig diep vast in m'n bekken zegt de verloskundige. @JChris; geen ervaring mee, hoe groot schatten ze de baby?
Meisje : heel erg vervelend mijn ring is nu ook af. Chertje : van harte met jullie dochter. En nu lekker genieten!!
Hallo allemaal! Chertje van harte met jullie dochter. Hoe heet ze? Wij zijn vannacht (11-02-2016) de trotse ouders van een zoon geworden: Ivar! Ging ontzettend snel.... van eerste wee tot geboorte ongeveer 1,5 uur. 4 minuten geperst. Alles gaat goed. Hij doet het super! 51 cm en 3640 gram
Ik wou even melden dat ik 7-02 ben bevallen van Dex, bleek zwangerschapscholestrose te hebb. Smorgens controle en gelijk ingeleid. Tussen het vertellen van de gynaecoloog tot vliezen breken zat tien minuten dus was enorm overompeld. Alles gaat goed alleen ik krojg medicatie. Dex is heel zoet.
Memke; gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Ivar! Klinkt als een fijne bevalling!! Rica; gefeliciteerd met de geboorte van Dex, lijkt me inderdaad dat je overrompeld wordt als je op controle gaat en dat je meteen dezelfde dag wordt ingeleid. Gelukkig dat alles goed gaat nu!
Memke en Rica, van harte gefeliciteerd! JChris, te krappe bekken heb ik geen ervaring mee. Als je er twijfels over hebt gewoon aangeven bij de vk. Misschien kan zij je zorgen wegnemen of je alsnog doorsturen voor een extra controle. Het is wel belangrijk dat je vol vertrouwen de bevalling in gaat. Ik weet nog wel dat het bij mij ook nog even door mijn hoofd heeft gespookt bij de eerste, maar ik had er nooit wat over gehoord dus was er vanuit gegaan dat dat wel goed zat (was ook het geval ) Meisje: of mijn buik kleiner wordt weet ik niet eigenlijk, je buik gaat wel wat zakken. Gisteren zei mijn klantje wel dat ze vond dat ik een mooi klein bescheiden buikje heb vergeleken met hoe groot zij was. Ik vind hem anders groot zat hihi Zondag weer een weekfoto maken en zal dan eens kijken of ik verschil zie. Wil ook even een meetlint ter hoogte van mijn navel eromheen gaan leggen. Als ik bevallen ben kan ik eens kijken hoe groot hij nou eigenlijk was, dat vroeg ik me enige tijd na de bevalling van de eerste echt af omdat die herrinnering gewoon vervaagt.
Wauw gefeliciteerd allemaal!! Wat fijn dat jullie baby's er zijn! Ik kan niet meer wachten, ml al helemaal niet meer hahah!
Chertje, memke en rica gefeliciteerd! Geniet van jullie kindjes! Mijn buik lijkt ook te zakken. Sabine, iknmeet al geregeld om te kijken of ik gegroeid was, maar doorgaan om te kijken hoe hard ik krimp, is ook een leuk idee.
♥♥♥ Zwanger ♥♥♥ 14 Feb Anan; 34 jaar, 2e kindje ♥ 17 Feb fien2808; 24 jaar, 1e kindje ♥ Vosje88; 27 jaar, 1e kindje ♥ 18 Feb littlemunchkin; 27 jaar, 1e kindje ♥ rianne2985; 29 jaar, 1e kindje ♥ 20 Feb Mel28; 28 jaar, 2e kindje ♥ 21 Feb FaBoDeJa; 29 jaar, 5e kindje ♥ mae26; 27 jaar, 1e kindje♥ 23 Feb Me28; 30 jaar, 2e kindje ♥ newdawn; 36 jaar, 1e kindje ♥ 24 Feb Babbelboxje, 1ste kindje ♥ 26 Feb JChris; 1ste kindje ♥ 28 Feb Sabine1305; 27 jaar, 2e kindje ♥ Zusje84; 31 jaar, 1e kindje ♥ Meisje93, 22 jaar, 1e kindje♥ 29 Feb Caprice; 34 jaar, 1e kindje ♥ Maaiketjuh; 27 jaar, 3e kindje ♥ trotsema; 23 jaar, .e kindje ♥ Anniepan; 25 jaar, 1e kindje ♥ ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ 03/02 - B ENTHE - Julia1979 - 38.1w 04/02 - SOFIA - Chertje85 - 37.1w 07/02 - DEX - Rica - 37.1w 11/02 - IVAR - Memke83 - 3640gr - 51cm - 38.5w ♥ Afspraken ♥ Februari 12 - fien2808 - vroedvrouw 15 - fien2808 - echo gyn 15 - trotsema- inleiden 16 - zusje84 - controle vk 17 - Meisje93 - controle vk + strippen 18 - Caprice - vroedvrouw 19 - Sabine1305- verloskundige 25 - Sabine1305- verloskundige Maart 2 - Sabine1305- verloskundige sterretjes Boommm - terug zwanger! nurrie09 Kimmie80 Koali - terug zwanger! Thea23 - terug zwanger!
WOW, proficiat aan de verse mama's ! Genieten van jullie wondertjes! Hopelijk gaat alles vlotjes daar. Hier gisterenavond duidelijk de slijmprop verloren. Had gehoopt dat dit e.e.a. snel in gang zou gaan zetten. Heb de hele avond wel voorweeën gehad maar ben nog perfect in slaap gevallen en nu lijkt het terug stil...
Mae26: Nu 3600 gram, maar moet nog twee weken. Memke 83: Gefeliciteerd! Geniet! Rica: van harte! Ik snap de schrik! Sabine1305: Ja, dan ga ik misschien toch maar bellen..
@Zusje, ik wil eigenlijk alleen de eindstand weten puur om te kijken over een paar maanden: zoveel cm was hij toen, jeetje wat groot
Bedankt voor de felicitaties! Jullie allemaal nog heel veel succes met de laatste loodjes. Ik blijf de site wel in de gaten houden