Hier gebeurt er ook nog niks. De boel zat nog potdicht daar beneden en de baby had het nog goed naar dr zin. Inleiden gaan ze pas doen de week na de uitgerekende datum, dus dat zal in de week van 22 februari zijn. Natuurlijk kan ze makkelijk nog zelf voor die tijd zich aandienen. Het kan ineens snel gaan zei de gynaecoloog. Kan nu nog potdicht zitten maar het kan zijn dat ze het weekend besluit dat het tijd is om te komen...Dus nog even doorbijten, maximaal nog 2,5 week. Al lijkt dat nog een eeuwigheid te duren. Kom nou maar lief meisje! 😍
Wat 'n gerommel bij iedereen! Onze kindjes hebben het helaas nog al te goed in onze buiken. Vanochtend wederom wakker geworden met voorweeën. Alle keren zitten ze in mijn onderbuik en onderrug. Dus ik ga er nu maar alvast uit dat ik straks rug weeën ga krijgen. Woensdag gaat de vk proberen te strippen. Ik hoop zo dat ik dan inmiddels al ontsluiting heb.
♥♥♥ Zwanger ♥♥♥ 14 Feb Anan; 34 jaar, 2e kindje ♥ 17 Feb fien2808; 24 jaar, 1e kindje ♥ Vosje88; 27 jaar, 1e kindje ♥ 18 Feb littlemunchkin; 27 jaar, 1e kindje ♥ rianne2985; 29 jaar, 1e kindje ♥ 20 Feb Mel28; 28 jaar, 2e kindje ♥ 21 Feb FaBoDeJa; 29 jaar, 5e kindje ♥ mae26; 27 jaar, 1e kindje♥ brabantse1982; ..., ... ♥ 23 Feb Me28; 30 jaar, 2e kindje ♥ newdawn; 36 jaar, 1e kindje ♥ 24 Feb Babbelboxje, 1ste kindje ♥ 26 Feb JChris; 1ste kindje ♥ 28 Feb Sabine1305; 27 jaar, 2e kindje ♥ Zusje84; 31 jaar, 1e kindje ♥ Meisje93, 22 jaar, 1e kindje♥ 29 Feb Caprice; 34 jaar, 1e kindje ♥ Maaiketjuh; 27 jaar, 3e kindje ♥ trotsema; 23 jaar, .e kindje ♥ Anniepan; 25 jaar, 1e kindje ♥ ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ 03/02 - B ENTHE - Julia1979 - 3205gr - 48cm - 38.1w 04/02 - SOFIA - Chertje85 - 3060gr - 50cm - 37.1w 07/02 - DEX - Rica - 37.1w 11/02 - IVAR - Memke83 - 3640gr - 51cm - 38.5w ♥ Afspraken ♥ Februari 15 - fien2808 - echo gyn 15 - trotsema- inleiden 16 - zusje84 - controle vk 17 - Meisje93 - controle vk + strippen 18 - Caprice - vroedvrouw 19 - Sabine1305- verloskundige 25 - Sabine1305- verloskundige Maart 2 - Sabine1305- verloskundige sterretjes Boommm - terug zwanger! nurrie09 Kimmie80 Koali - terug zwanger! Thea23 - terug zwanger!
Gefeliciteerd met jullie kindjes Rica, Chertje en Memke 😊 Geniet ervan en hopelijk gaat alles snel goed of blijft alles goed gaan. Heel veel geluk samen!
Ik zie trouwens dat ik nog niet weer in de lijst sta, dit zou wel mogen, al vind ik het zo ook prima hoor. In ieder geval, ik ben 22 jaar en het is mijn eerste kindje en het wordt een jongen 💙 Uitgerekend op 20-02.
Voor bij de afspraken: Maandag groei echo + controle bij verloskundige Gaan ze kijken hoe groot hij nou eigenlijk aan het worden is, en of ze hem gaan laten zitten tot hij vanzelf komt of niet.
Misschien leuk om ook in de lijst met de geboren kindjes nog erachter te zetten hoeveelste kindje t is? Dat vergeet je zo snel.. Voor mij was t de 4e.
Ik word maandag Ingeleid om kwart voor 8. Ik ben er klaar voor. Baarmoeder bijna verweekt, alleen een klein tuitje maar met een opening.
Spannend Trotsemama hopelijk snel je ukkie in je armen! Hier blijft het rommelen toenemen maar helaas nog niet doorzetten. Buik is wel duidelijk lager. Afwachten maar... maandag echo en gyn consult ivm krappe hoeveelheid vruchtwater met 36 weken en 3 dan. .. toch best spannend! Al mag hij van mij 't weekend wel komen hihi. Maandag alweer 39 wij gaat echt snel Vanmiddag duim tussen auto deur echt auww en totaal niet handig! Flink blauw en pijnlijk. Volgens ha flinke kneuzing dus rust en omhoog houden. Echt stom...
♥♥♥ Zwanger ♥♥♥ 14 Feb Anan; 34 jaar, 2e kindje ♥ 17 Feb fien2808; 24 jaar, 1e kindje ♥ Vosje88; 27 jaar, 1e kindje ♥ 18 Feb littlemunchkin; 27 jaar, 1e kindje ♥ rianne2985; 29 jaar, 1e kindje ♥ 20 Feb Mel28; 28 jaar, 2e kindje ♥ Tessa21; 22 jaar, 1e kindje♥ 21 Feb FaBoDeJa; 29 jaar, 5e kindje ♥ mae26; 27 jaar, 1e kindje♥ brabantse1982; ..., ... ♥ 23 Feb Me28; 30 jaar, 2e kindje ♥ newdawn; 36 jaar, 1e kindje ♥ 24 Feb Babbelboxje, 1ste kindje ♥ 26 Feb JChris; 1ste kindje ♥ 28 Feb Sabine1305; 27 jaar, 2e kindje ♥ Zusje84; 31 jaar, 1e kindje ♥ Meisje93, 22 jaar, 1e kindje♥ 29 Feb Caprice; 34 jaar, 1e kindje ♥ Maaiketjuh; 27 jaar, 3e kindje ♥ trotsema; 23 jaar, .e kindje ♥ Anniepan; 25 jaar, 1e kindje ♥ ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ 03/02 - B ENTHE - Julia1979 - 3205gr - 48cm - 38.1w 04/02 - SOFIA - Chertje85 - 3060gr - 50cm - 37.1w 07/02 - DEX - Rica - 37.1w 11/02 - IVAR - Memke83 - 3640gr - 51cm - 38.5w ♥ Afspraken ♥ Februari 15 - fien2808 - echo gyn 15 - trotsema- inleiden 15 - Babbelboxje - groei echo + controle vk 16 - zusje84 - controle vk 17 - Meisje93 - controle vk + strippen 18 - Caprice - vroedvrouw 19 - Sabine1305- verloskundige 25 - Sabine1305- verloskundige Maart 2 - Sabine1305- verloskundige sterretjes Boommm - terug zwanger! nurrie09 Kimmie80 Koali - terug zwanger! Thea23 - terug zwanger!
Wauw spannend trotsema! Laatste weekend zonder de kleine. FaBoDeJa: hier blijft het ook alleen maar bij rommelen. Zo vervelend. Au inderdaad pijnlijk. En super onhandig. Hopelijk is het snel over. Ziet er anders ook zo lomp uit op je kraambed straks
Spannend hoor Trotsema, nog even en dan kun je je kleintje lekker in je armen sluiten Morgen alweer 38 weken, nog twee weekjes tot de uitgerekende datum. Wat gaat de tijd toch snel. Hoop wel dat ze zo rond de uitgerekende datum gaat komen, want qua pijnklachten ga ik het niet heel erg lang meer volhouden op deze manier. Gelukkig nog maar 1 weekje werken! Wat zal ik blij zijn als volgende week er in zijn geheel opzit. Volgende week zondag de laatste keer een afspraak voor nageltjes staan en dan echt klaar.
Vandaag weer uitgerust en voel ik mij wel wat beter. Dus kan ik nog een beetje genieten van mijn laatste weekend, ik ben toe aan de bevalling. Vind het wel weer spannend hoor!
Sabine: nog steeds zo'n last van je bekken? Je had nog een afspraak bij fysio staan toch? Trotsema: ja ik zou het ook behoorlijk spannend vinden. Fijn dat je je wel wat beter voelt. Hier helaas slecht geslapen vannacht. Veel voorweeën gehad. Net even een poos onder de douche gestaan maar volgens mij zakken ze alweer een beetje af.
Mannetje is flink gezakt! Gerommel blijft nog altijd. Hopelijk meld hij zich snel kan niet wachten ♡ Vandaag vast verjaardag vieren van grote man... is al bijna 6! Verder weinig!
Meisje: ja klopt maar die is pas op maandag 22 februari. Heb er wel over na zitten denken om die op te schuiven naar een week eerder alleen zie het ook niet zitten om daarheen te moeten op de fiets. De pijn zit in mijn rug, bekken, rechterbeen en knie. Iedere stap die ik zet is pijnlijk. Net boodschappen gedaan maar dat is eigenlijk al te veel gevraagd van mijn lijf. Zometeen naar de kapper, maar eigenlijk geen puf om daarheen te gaan. Het is echt even behelpen allemaal. Bij de vorige zwangerschap werd alles wel zwaar, maar niet zo pijnlijk als nu. Nog maar even op de tanden bijten en na de bevalling is het hopelijk allemaal al snel weer minder. Helemaal in rust gaan is sowieso geen optie, want daar wordt je ook alleen maar stijver van. Gulle middenweg zien te vinden maar dat is nog niet gelukt Merk ook dat ik door de pijn en het slaap tekort ieder moment in tranen uit kan barsten en wat prikkelbaarder ben dan normaal gesproken, daar wordt ik dan ook weer geirriteerd van omdat ik zo helemaal niet wil zijn *klaagmodus uit* hihi