Buikfoto van vorige week en deze week eens naast elkaar gezet. Vind het plotseling niet zo vreemd meer dat mijn spieren en gewrichten zo'n pijn doen, groeispurtje gemaakt
Anan: tja aan die voorweeën kan je helaas niets doen... Trotsema: ai das vervelend. Curanol schijnt erg goed te helpen. Heb het maar alvast in huis gehaald. Voor het geval dat. Hihi bij jullie slaan allebei de hormonen op hol dus. Hopelijk vliegen jullie elkaar de haren niet in op valentijnsdag. Sabine: zo zeker wen groeispurt gemaakt! Hier word mijn man met de dag ongeduldiger.... hij kan haast niet meer wachten. ik ook niet trouwens. Ben die voorweeën zo zat. Vanochtend een poos onder de douche gestaan. Waren ze heel eventjes weg. Maar kwamen al gauw weer terug.
Oh zo vervelend die voorweeën, bij mijn vorige zwangerschapen ook veel gehad. Had het nu wel willen hebben voor meer ontsluiting😆. Hopen dat het snel weeen worden dames.
Je zou zeggen dat het dan toch binnenkort wel een keertje mag gaan beginnen met al die voorweeën..! Hoop dat dat voor iedereen ook wel het geval is. Meisje: had het niet verwacht, zo leuk als je die foto's naast elkaar legt en een duidelijk verschil ziet!
Tja je zou het inderdaad wel verwachten van die weeën. Soms zijn ze wat sterker. Maar dan is de volgende wee al weer minder krachtig. Nog eventjes doorbijten. Maakte je elke week een buikfoto? Ik vergat het elke keer. Laatste buikfoto was met 32 weken. Zojuist bericht gekregen dat ik een newborn shoot heb gewonnen. Ben zo super blij!!
Spannend trotsema! Wat leuk meisje! Ik lees bij iedereen maar over voorweeën. Maar wat moet ik ne daarbij voorstellen? Ik heb vandaag wel 2x krampen onderin mijn buik gegad die pijnlijk maar prima te verdragen waren. Zijn dat voorweeën? Manlief vroeg gelijk al of ik binnen 36 uur zou gaan werpen. Hoe bedoel je ongeduldig? Hij wil nu wel eens weten wat het gaat worden. Maar moet morgen eerst andere drukker gaan zoeken. Ben verre van tevreden over die waar we bij waren. Had vorige week alles gemaild (dacht ik), bleek ik de tekst te zijn vergeten te sturen, maar dat vernam ik pas een week later! Belde woensdag, zou worden teruggebeld. Maar nee hoor. Kreeg de kaart uitgesplitst per mail, dus niet eens een echte proefdruk. Lettertype was niet volgens afspraak, er ontbreekt een afbeelding. Andere afbeelding staat scheef onder de tekst. En achterkant is ook niet zoals afgesproken. Volgebs mij hebven ze er een week nix aan gedaan en zijn ze naar aanleiding van mijn belletje snel aan het werk gegaan. En dat terwijl voor mij de tijd toch behoorlijk begint te dringen. Vk vindt a.s. dinsdag een mooie datum om te bevallen (16-02-2016). Is op zich natuurlijk ook zo. En van mij mag het van de ene ksnt ook onderhand wel, maar manlief moet zijn vervanging in de winkel nog wegwijs maken. Hij is nsmelijk een week lang thuis als de kleine er eenmaal is. Dat is dan wel weer het voordeel van eenbeigen zaak gestart zijn....
Bij mij zijn de voorweeën krampen die komen en gaan. Ene dag heb ik er een uurtje last van dan 2uurtjes niet dan weer half uurtje weeën etc. Gisteren bijna gehele dag en nacht voorweeën gehad. S avonds kon ik bijna wel janken. Mrja Soms zijn ze ook wel wat lichter en dan voelt het alsof je behoorlijk ongesteld bent. Succes met een andere drukker zoeken Vervelend dat deze zo laks zijn. Ik kreeg mijn proefdruk ook per mail. De 16e is zeker een mooie datum! Dan mag het van mij ook wel komen. Vandaag het liefste niet want mijn vader is jarig.
Meisje: ja vanaf een bepaalde week heb ik iedere week een buikfoto gemaakt, alleen bij veel weken zie ik geen verschil dus dan is het wel leuk om verschillende weken naast elkaar te zetten en dan wel verschil te zien. Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader! Vervelend zeg die voorweeën, vooral als ze wel zo heftig zijn maar het niet doorzet. Trotsema, heel veel succes vandaag! Nog eventjes en dan kan je je kleintje heerlijk in je armen houden
Spannend Trotsema! Succes! Ja 16-2-16, zei ik ook al tegen mijn vriend. Zie het alleen niet gebeuren!
Tijd voor een volgende halfmaandelijkse lijst-update! Geen nood mocht je er niet meer bijzitten - even een berichtje en je staat er zo weer bij ♥♥♥ Zwanger ♥♥♥ 14 Feb Anan; 34 jaar, 2e kindje ♥ 17 Feb fien2808; 24 jaar, 1e kindje ♥ 18 Feb littlemunchkin; 27 jaar, 1e kindje ♥ rianne2985; 29 jaar, 1e kindje ♥ tevreden; 26 jaar, 2e kindje ♥ 20 Feb Mel28; 28 jaar, 2e kindje ♥ Tessa21; 22 jaar, 1e kindje ♥ 21 Feb FaBoDeJa; 29 jaar, 5e kindje ♥ mae26; 27 jaar, 1e kindje♥ brabantse1982; ..., ... ♥ 23 Feb Me28; 30 jaar, 2e kindje ♥ newdawn; 36 jaar, 1e kindje ♥ 24 Feb Babbelboxje, 1ste kindje ♥ 26 Feb JChris; 1ste kindje ♥ 28 Feb Sabine1305; 27 jaar, 2e kindje ♥ Zusje84; 31 jaar, 1e kindje ♥ Meisje93, 22 jaar, 1e kindje♥ 29 Feb Caprice; 34 jaar, 1e kindje ♥ Maaiketjuh; 27 jaar, 3e kindje ♥ trotsema; 23 jaar, .e kindje ♥ Anniepan; 25 jaar, 1e kindje ♥ ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ 03/02 - B ENTHE - Julia1979 - 3205gr - 48cm - 38.1w 04/02 - SOFIA - Chertje85 - 3060gr - 50cm - 37.1w 07/02 - DEX - Rica - 37.1w 11/02 - IVAR - Memke83 - 3640gr - 51cm - 38.5w ♥ Afspraken ♥ Februari 15 - fien2808 - echo gyn 15 - trotsema- inleiden 15 - Babbelboxje- groeiecho en vk 16 - zusje84 - controle vk 17 - Meisje93 - controle vk + strippen 18 - Caprice - vroedvrouw 19 - Sabine1305- verloskundige 25 - Sabine1305- verloskundige Maart 2 - Sabine1305- verloskundige sterretjes Boommm - terug zwanger! nurrie09 Kimmie80 Koali - terug zwanger! Thea23 - terug zwanger!
Trotsema: heel veel succes & sterkte! Sabine: echt leuk. Toen ik net zwanger was, dacht ik ga elke maand een foto maken. Niet dus hihi Maar inderdaad echt leuk om verschil te zien. Zelf merk je het niet zo snel. Merk wek dat mijn buik lager hangt. Stoot er overal tegen aan. Dankjewel! Ja echt heel vervelend mrja hopelijk gaat het niet lang meer duren. Woensdag naar vk. Als mijn bmm dan nog niet verweekt is en nog geen ontsluiting zakt de moed in mijn schoenen. JChris: haha het zeg niets heh. Of het nou wel of niet rommelt. Merken jullie ook dat je weer symptomen krijgt net zoals in het begin van je zwangerschap? Ben nl weer erg misselijk geworden. En gisteren smaakte me niets qua eten. Stoelgang is hele zwangerschap moeizaam geweest. En is nu al bijna een week optimaal
Ik merk inderdaad ook dat ik nu tegen veel meer dingen aanstoot met mijn buik Ik ga voor je duimen dat je woensdag te horen krijgt dat het wel degelijk zin heeft gehad, al die voorweeën. Verder geen last van symptomen als in het begin eigenlijk. Hier lijkt het erop dat ik toch iets minder pijn heb. Vannacht eindelijk een keer "goed" geslapen. Gisteren best nog wel wat gedaan maar tussen ieder klusje door even de rust genomen door even te gaan zitten en nog eventjes gelegen midden op de dag. Dat lijkt wel wat te helpen dus proberen om dat voort te zetten. Alleen ondanks de goede nacht zijn mijn oogleden alweer zwaar.
Vanochtend echo gehad was helemaal goed. Meer vruchtwater als vorige keer. Mannetje weegt nu 3645 gram ongeveer. Hoef niet meer terug naar de gyn. Sinds thuis ben rommelt t flinke menstruatie krampen bah! Zou t dan eindelijk doorzetten?! Kan niet wachten, al reken ik nergens op! Laat het maar gebeuren als hij zover is. Wel grappig bij echo deed hij zijn hand voor zijn oogjes hihi ♡
Succes trotsema! Vanochtend naar vk geweest. Ze wilde gaan strippen, maar..... Helaas. 3 weken voorweeen hebben niets gedaan. Baarmoedermond was niet verweekt dus strippen geen optie. Vrijdag weer een poging. En anders wordt het zondag/ maandag inleiden... Moet eerlijk zeggen dat de teleurstelling me meevalt, het is zoals het is. En ondanks dat er ju nog niets ad hand is, zegt vk dat het nog steeds mogelijk is dat bijv vanavond vliezen opeens breken. We zullen het zien!