Sabine: thnx! Wat fijn dat je wat minder pijn hebt en goed geslapen hebt! FaBoDeJa; wat fijn dat het allemaal goed was. Ah wat lief. Maar is ie nog niet ingedaald dan? Anan: mm daar ben ik dus ook bang voor dat die voorweeën niets aanrichten. Fijn dat je niet zo teleurgesteld bent. Ik zou dat wel zijn denk ik. Hihi mijn zusjes beginnen ongeduldig te worden. (4 & 6 jaar) Had ze verteld als papa jarig is geweest dan komt de baby. Nu is vandaag mijn vader jarig. Dus nu hebben ze wel lang genoeg gewacht vinden ze. Hoe gaan jullie kinderen hiermee om? Worden die ook al ongeduldig.
Vanochtend dus een groei echo gehad omdat hij nog een groeispurt leek te maken. Bleek allemaal reuze mee te vallen dus ze wachten gewoon af tot hij zelf besluit er uit te willen komen. Schatte hem nu op 3634gram en straks 8 pond. Maar dat hebben ze zo vaak mis dat ik dat met een korreltje zout neem. Lig nu oeh ah en au te roepen op de bank want volgens mij is hij mijn ingewanden aan het vertrappelen pff
Babbelboxje, wel fijn dat het toch wel meevalt. En sterkte met die kleine druktemaker, hopelijk is hij snel klaar met het vertrappelen van je ingewanden. Die kleine hier maakt af en toe ook bewegingen dat ik denk van oehh doe dat maar niet Meisje: onze dochter is net 16 maanden geworden dus die snapt nog niet dat er een babytje op komst is. Ben echt zo benieuwd hoe ze er straks op gaat reageren Anan: balen zeg! dat die voorweeen niets hebben gedaan. Hopelijk zet het alsnog snel door en hoef je niet al te lang meer. FaBoDeJa: wat fijn dat de echo goed was!! Nu maar hopen dat het snel doorzet en je snel van je kleintje mag gaan genieten.
Meisje hij ligt goed met zijn hoofdje, maar nog niet 'vast', wel stukje in het bekken... Hoop t ook... we wachten verder af!
Babbelboxje: ja ik heb ook mijn twijfels over die groei echo's. Als je het af en toe op het forum leest. Ja heerlijk heh. Net als dat uitrekken in je buik. Au au Sabine: oh nee nog iets te jong voor. Ja altijd spannend. Ieder kind reageert er zo anders op. FaBoDeJa: oke. Vandaar dat ze nog het gezichtje goed konden zien.
Spannend meiden.... de laatste lootjes. Ben heel benieuwd wie de volgend gaat zijn 😃 Ik heb het gewicht per ongeluk verkeerd doorgegeven. .. wil iemand dat aanpassen? Hij was nog zwaarder hahaha 3860 gram 😆
Hier dacht de gyn dat ze wel 3500 gram zou zijn..maar zewas 3205.. Het kan dus verkeren. Alles gaat goed trouwens en ze is nu al weer 100gram over t geboortegewicht. En we genieten enorm! Aangezien wij een vaste datum hadden om naar uit te kijken was het voor de andere kinderen makkelijk aftellen. Ik denk dat ze bij een normale bevalling ook wel erg ongeduldig geworden waren als ze niet wisten waar ze aan toe waren..
Zoo sommige baby's zijn ook lekker op gewicht. Ze kunnen het idd nog weleens mis hebben, maar ja je weet nooit. Annan: vervelend die voorweeën en dat er niks gebeurd. Fabodeja: fijn dat ie goed ligt met zijn hoofdje.en dat alles goed is natuurlijk. Nog ff volhouden hahah. @hier: had last van harde buiken, beetje veel gelopen denk ik en ging paar boodschapjes halen. Dus net naar de wc last van oud bruinig bloedverlies met slijm(sorry😁 verloskundige gebeld die zei dat het normaal is en dat me lichaam zich klaar maakt. Best spannend en was beetje geschrokken. Maar gelukkig had ik toch maar ff gebeld.
Mel, dat klinkt alsof er bij jou echt iets aan het gebeuren is. Ben jij de volgende? Ben benieuwd hoe het met trotsema is... Dat pijnlijke getrappel herken ik hier ook. Heb al verteld dat papa en mama niet zo van voetbal houden haha. Mijn harde buiken voelen steeds 'zwaarder' aan. Ik begin dan automatisch te zuchten en mijn buik te ondersteunen. Ben erg benieuwd wanneer ze besluit te komen.
Oh, dat trappelen is soms inderdaad echt pijnlijk! Ik had pas zelfs dat mijn buikspieren in een kramp schoten ervan. Van mij mag hij wel komen, hebben we allebei iets meer rumte daarna . Anan, ik hoop voor je dat het nu snel begint, na de 40 weken lijkt me het wachten extra lang duren. De baby komt in ieder geval nu echt bijna, hopelijk nog spontaan! Mel spannend, zou je de volgende zijn? Misschien zet het wel door! Vinden jullie het ook zo spannend? Ik denk nu elke dag: misschien ga ik straks wel bevallen, whaaaaah! Aan de ene kant kan ik niet wachten en aan de andere kant is het ook een beetje eng, je weet gewoon niet wat je kunt verwachten. Ik ben benieuwd wie de volgende op de lijst gaat zijn.
Vanmorgen dag 5 van hoofdpijn. gebeld naar het ziekenhuis en ik moest binnen voor aan de monitor te moeten. Niets te merken aan de monitor maar intraveneus een pijnstiller gehad om de aanhoudende hoofdpijn onder controle te krijgen. Het is een soort migraine in helft van de hersenen en waar ik niet tegen daglicht kan en vandaag zelfs misselijk van werd. Nu gaat het terug beter gelukkig.
Vervelend Caprice. Maar fijn dat het nu beter gaat. Je gewichtstoemame kan ook hoofdpijn veroorzaken, doordat je houding (ongemerkt) veranderd. Houdt het ook aan wanneer je ligt?
Ik geloof dat ik gek wordt! Voor het weekend een oorontsteking gehad. Die is nu an het genezen maar het oor zit nog verstopt. Nu voel ik ook aan het andere oor af en toe een steekje en begin ik aan die kant ook minder te horen! Zometeen ben ik zo doof tijdens de bevalling! Het vervelende is dat ik vroeger een neusspray verslaving heb gehad waardoor alleen Otrivin neusspray mijn neus nog open krijgt. Zoutoplossing en stomen e.d. doen helemaal niks. Stomme verkoudheid, ga weg!
Fijn dat het wat beter gaat caprice. Hopelijk blijft dit ook zo. Babbelboxje: dat is inderdaad erg vervelend. Weet niet of je oordruppels mag? Mel28: spannend hoor
Jawel mag oordruppels maar dat werkt dan alleen voor het pijnstillende aspect. Oren zijn 2 wkn geleden uitgespoten. Wordt net wakker en de keelpijn is ook weer terug.. snuit mn neus en kreeg een bloedneus. Zit er even doorheen nu bah
Wat vervelend zeg! Honing helpt bij mij goed bij keelpijn. Verder kan ik je helaas niet helpen. Beterschap!!!
Drink veel thee met honing. Wel sterke thee want ik lust geen honing haha. Heb net nog even een kopje op. Nu proberen verder te slapen en hopelijk wordt ik straks iets fitter wakker
Ah Babbelboxje, wat vervelend zeg! Hier gisteravond en vannacht ook ziek geworden, rottige griep! M'n neus zit zo dicht dat ik amper adem kan halen, overal spierpijn en ik kon al niet zo vlot meer lopen :x. Laten we hopen dat de bevalling dan nog even wacht tot we beter zijn, weet echt niet hoe het anders moet!
Beterschap Babbelboxje en Me28! Heel erg vervelend als je er nu nog een griepje bij krijgt. Ik dacht gisteren wel een wandeling naar het park te kunnen wagen om even met dochterlief te gaan schommelen en weer terug. Ik ben thuis gekomen maar werd daar wel meteen afgestraft. Oops.. niet meer doen dus. Moet zeggen dat ik toch wel de grootste problemen heb met het toegeven en accepteren dat ik niet alles meer kan. Ik had het ook wel kunnen weten, want een boodschapje doen is eigenlijk al te veel en dan ben ik misschien een half uurtje weg. Gisteren bijna 1,5uur weg geweest mede omdat ik niet zo snel meer loop.
♥♥♥ Zwanger ♥♥♥ 14 Feb Anan; 34 jaar, 2e kindje ♥ 17 Feb fien2808; 24 jaar, 1e kindje ♥ 18 Feb littlemunchkin; 27 jaar, 1e kindje ♥ rianne2985; 29 jaar, 1e kindje ♥ tevreden; 26 jaar, 2e kindje ♥ 20 Feb Mel28; 28 jaar, 2e kindje ♥ Tessa21; 22 jaar, 1e kindje ♥ 21 Feb FaBoDeJa; 29 jaar, 5e kindje ♥ mae26; 27 jaar, 1e kindje♥ brabantse1982; ..., ... ♥ 23 Feb Me28; 30 jaar, 2e kindje ♥ newdawn; 36 jaar, 1e kindje ♥ 24 Feb Babbelboxje, 1ste kindje ♥ 26 Feb JChris; 1ste kindje ♥ 28 Feb Sabine1305; 27 jaar, 2e kindje ♥ Zusje84; 31 jaar, 1e kindje ♥ Meisje93, 22 jaar, 1e kindje♥ 29 Feb Caprice; 34 jaar, 1e kindje ♥ Maaiketjuh; 27 jaar, 3e kindje ♥ trotsema; 23 jaar, .e kindje ♥ Anniepan; 25 jaar, 1e kindje ♥ ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ 03/02 - B ENTHE - Julia1979 - 3205gr - 48cm - 38.1w 04/02 - SOFIA - Chertje85 - 3060gr - 50cm - 37.1w 07/02 - DEX - Rica - 37.1w 11/02 - IVAR - Memke83 - 3860gr - 51cm - 38.5w ♥ Afspraken ♥ Februari 16 - zusje84 - controle vk 17 - Meisje93 - controle vk + strippen 18 - Caprice - vroedvrouw 18 - fien2808 - monitor 19 - fien2808 - vroedvrouw 19 - Sabine1305- verloskundige 25 - Sabine1305- verloskundige Maart 2 - Sabine1305- verloskundige sterretjes Boommm - terug zwanger! nurrie09 Kimmie80 Koali - terug zwanger! Thea23 - terug zwanger!