♥♥♥ Zwanger ♥♥♥ 14 Feb Anan; 34 jaar, 2e kindje ♥ 17 Feb fien2808; 24 jaar, 1e kindje ♥ 18 Feb littlemunchkin; 27 jaar, 1e kindje ♥ rianne2985; 29 jaar, 1e kindje ♥ tevreden; 26 jaar, 2e kindje ♥ 20 Feb Tessa21; 22 jaar, 1e kindje ♥ 21 Feb FaBoDeJa; 29 jaar, 5e kindje ♥ mae26; 27 jaar, 1e kindje♥ brabantse1982; ..., ... ♥ 23 Feb Me28; 30 jaar, 2e kindje ♥ newdawn; 36 jaar, 1e kindje ♥ 24 Feb Babbelboxje, 1ste kindje ♥ 26 Feb JChris; 1ste kindje ♥ 28 Feb Sabine1305; 27 jaar, 2e kindje ♥ Zusje84; 31 jaar, 1e kindje ♥ Meisje93, 22 jaar, 1e kindje♥ 29 Feb Caprice; 34 jaar, 1e kindje ♥ Maaiketjuh; 27 jaar, 3e kindje ♥ trotsema; 23 jaar, .e kindje ♥ Anniepan; 25 jaar, 1e kindje ♥ ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ 03/02 - B ENTHE - Julia1979 - 3205gr - 48cm - 38.1w 04/02 - SOFIA - Chertje85 - 3060gr - 50cm - 37.1w 07/02 - DEX - Rica - 37.1w 11/02 - IVAR - Memke83 - 3860gr - 51cm - 38.5w 16/02 - A-JAY KINGSLEY - Mel28 - 3576gr - 53cm - 39.4w ♥ Afspraken ♥ Februari 17 - Meisje93 - controle vk + strippen 18 - Caprice - vroedvrouw 18 - fien2808 - monitor 19 - fien2808 - vroedvrouw 19 - Sabine1305- verloskundige 25 - Sabine1305- verloskundige Maart 2 - Sabine1305- verloskundige sterretjes Boommm - terug zwanger! nurrie09 Kimmie80 Koali - terug zwanger! Thea23 - terug zwanger!
Gefeliciteerd mel! Hier vandaag de 40 weken grens bereikt, die symbolische datum waar je al die maanden naar aftelt, maar waarvan er maar 5% kans is dat je er daadwerkelijk op bevalt kom op kom op kom op!!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Heerlijk genieten nu! Buik..nou die van mij is nu natuurlijk al een hoop geslonken..maar ik herken jullie verhalen Bij de zwemles van zoonlief hebben ze zon draaipoortje..daar moest ik echt rustig doorheen en hopen dat er niemand achter je aan dat ding ging trekken of duwen. Gisteren lekker met dochtertje gedouched. Wat sliep ze daar goed op zeg!
Wij moeten vanmiddag om 17:00 weer naar de verloskundige. Vorige week zeiden ze dat we moesten nadenken over het opwekken van de bevalling, "officieel" is het nog een week tot de uitgerekende datum. We hebben een lijst met vragen.. Arme verloskundige 😳 Het echte inleiden wil ik het liefst als laatste mogelijkheid. Graag eerst proberen te strippen als dat kan.. Ben erg benieuwd (en een beetje zenuwachtig!)
Succes bij de verloskundige! Wie weet gaat ze je dan wel proberen te strippen. Hier vanochtend strippoging gehad. Helaas niet gelukt. Nu maandag weer
Jij had ook veel voorweeen toch? Ik mag vrijdag weer boor een poging. Hopelijk is t niet nodig, haha. Wel hele dag al een enorm menstruatie gevoel in rug dat komt en gaat. Maar t wordt niet erger, dus t zal niets zij. 😁
Hier ook al heel de dag een menstruatie-achtig gevoel in buik, schaamlippen en rug. Maar helaas voel ik me ook helemaal niet lekker. Dat rauwe gevoel in mijn keel heeft zich ontwikkeld tot keelpijn, door het dicht zitten van mijn holtes ook nog eens hoofdpijn. Voel me grieperig, maar heb gelukkig geen koorts. Nu maar lekker op de bank een filmpje kijken (Knabbel en Babbel blijft leuk) en vanavond lekker kippensoep. Zo een paracetamolletje nemen en hopen dat ik snel opknap. Heb ook nergens trek in.
Anan: ja klopt. Ene dag meer als de ander. Daarom ook due strippoging. Maar helaas hebben de voorweeën niet voor ontsluiting gezorgd. Vervelend dat het bij jou ook al niet door wilt zetten. Zusje: wat vervelend van je keelpijn! Lekker honing en waterijsjes eten. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt. Kleine is trouwens al een paar dagen erg rustig. Moet het dan echt wakker porren. Als t me niet lekker zat, werd ik doorgestuurd naar de gyn. Maar voel me er nog niet ongerust over. Zijn de babys bij jullie ook rustiger geworden?
Meisje: bij mij is de kleine inderdaad ook een stuk rustiger. Normaal gesproken had ik geen moment rust en nu denk ik wel eens, hoe lang is het nu eigenlijk geleden dat haar heb voelen bewegen? Maar ze beweegt nog wel en doet me soms nog flink pijn dus ik maak me ook geen zorgen. Ze krijgen ook steeds minder ruimte daarbinnen
Meisje spannend, hopelijk kan ze je strippen en geeft het net een zetje! Rustige baby: hier is het mannetje ook wat rustiger maar beweegt nog zoveel... het zijn meer 'momenten' maar als ik mijn hand erop leg dan reageert hij ook vrij snel! Hier veel gerommel, harde buiken komen hele dag vandaag, zonder regelmaat erg fijn voelen ze niet. Mijn buik doet er pijn van. Gister wel deeltjes slijmprop en wat roze, maar zegt niks. Voel me ook totaal niet lekker, weet niet zo goed. Ben ook gewoon moe, zo slopend! Vandaag zoon jarig, dus meegeweest naar het vieren in de klas. Hij vond het erg fijn dat mama het kon doen, maar vond het nu wel tijd dat de baby kwam... hihi! De lieverd! We wachten maar weer af.. morgen vk controle!
Sabine: ja daarom voel ik me ook niet zo ongerust. Ze moeten nu zo opgevouwen liggen. FaBoDeJa: ben benieuwd. Mis. Red ik die strippoging niet eens. Het schijnt dat je 80% kans hebt op hetzelfde bevallingstermijn als je moeder. Mijn moeder beviel van al haar kinderen met 37/38wk. Alleen de laatste niet. Die kwam met 39.2 Daar had ze zelf op aangedrongen. Voelde niet goed. maar goed ook placenta was al helemaal verkalkt. En het lag overdwars. Wel via natuurlijke weg bevallen. Normaal doen ze dat natuurlijk niet. Maar het was haar 9e bevalling.. Dus ik hoop dat ik onder die 80% val en dat het deze week geboren word. Man belde net. Hij heb morgen en overmorgen vrij. Dus beter dan nu bevallen kan niet. Wie weet gaat het wel bij je doorzetten. Ah wat leuk zeg! Ja op een gegeven moment zijn hun het wachten ook zat.
Dankje meiden nu jullie nog! Bevalling was goed geggaan alleen had ik lang moeten wachten totdat ik mocht persen omdat hij met zn hoofdje bij de uitgang naar boven lag sterrenkijkertje was het dus. Uiteindelijk ingeknipt en hij vloog eruit. Alles is helmaal goed net de kkeine ook goed op temp nu en eet ook goed. De eerste dag kon ik echt pas om 2 uur nachts weer slapen want had zoveel adrenaline dat ik er gew niet van kon slapen. Ben benieuwd wie de volgende is😊😊😊😊
Mijn kindjes zijn steeds later geboren, dus best frustrerend... haha Eerste kwam met 38+2, tweede met 39+4, derde (gestript, 2 dagen erna spontaan begonnen) 40+3 en de vierde is geboren met 41+2, spontaan... wel 5 strippogingen gehad zonder resultaat... Hier nu andere vk en die wil eventueel strippen vanaf 41 weken. Maar weet niet of ik dat wil... voor nu hoop ik dat het gauw doorzet!
Mel: haha zie het helemaal voor me met "hij vloog eruit" Wel erg vervelend dat je lang moest wachten. Lijkt me zo vervelend die persweeën wegzuchten. Ja ben ook benieuwd wie de volgende is. Stiekem hoop ik mezelf. Maar er zijn genoeg dames verder dan mij. FaBoDeJa: oh dat is niet echt hoopgevend nee. Nee dat snap ik. Als er bij je laatste 5 pogingen gedaan zijn. Zal voor je duimen.
Maandag om 17:00 bevallen van mijn zoon Joey 3145gram en 48cm. Gister mochten we lekker naar huis omdat zijn suikerwaardes goed waren. Gister nacht niet geslapen omdat hij erg misselijk is en veel wilde drinken aan de borst. Hoop dat het vanavond beter gaat.
Trotsema, gefeliciteerd!! Fijn dat jullie weer thuis zijn, hopelijk gaat het deze avond/nacht idd beter. Meisje93, ik herken het ook dat de baby minder gaat bewegen. Meestal net als ik me echt zorgen ga maken begint hij ineens flink te draaien en en duwen, maar het is wel wat minder geworden de laatste week. Vanochtend bij de vk was alles gewoon in orde, volgens haar was het normaal dat de feequentie wat minder werd door ruimtegebrek in de laatste weken. Als het echt weinig wordt of je bent ongerust, dan gewoon bellen natuurlijk! Zusje84, vervelend, beterschap! Ik had de laatste dagen ook flink keelpijn en was gisteren echt ziek en griepachtig. Maakte me al helemaal zorgen, maar vandaag gaat het alweer een stuk beter. Hopelijk duurt het bij jou ook zo kort!