Gefeliciteerd trotsema, leuke naam zeg! Fijn dat jullie alweer lekker thuis zijn. Hopelijk gaat vannacht een stukje beter.
Trotsema: gefeliciteerd met de geboorte van je zoon 😊 Hopelijk gaat het komende nacht beter en kunnen jullie lekker genieten van elkaar komende dagen.
Gefeliciteerd Trotsema! Mooie foto! Hebben jullie het steeds ook zo warm? Ik wel en wordt er gek van, overdag loop ik gewoon in mijn hemd rond en snachts kan ik er niet van slapen. @zusje niks aan dat je zo voelt. Hopelijk knap je snel wat op. Ik heb ook al weken dat ik denk dat ik verkouden wordt, maar dat zet ook niet door. Afgelopen zaterdag heeft de vk even gevoeld omdat ik de week ervoor de slijmprop of een deel ervan verloren ben en ik had 1,5 cm ontsluiting. Ook is de bmm voor 3/4 verwerkt. Ze heeft de bmm nog wat gemasseerd en man wat deed dat zeer. Maar goed nu zondag haf ik erg last van krampen daardoor en ook veel slijm verlies, dacht echt dat het ging beginnen maar helaas, het is weer gestopt. Komende zaterdag wil ze wel gaan strippen als ik dat wil maar dan moet het wel op 2 cm of meer zijn. Ben benieuwd! En hebben jullie ook zo'n ontzettende druk van onderen? Mijn blaas wordt er gek van
Gisteren(17/2) bevallen om 15.03 van ons meisje Sara Aleyna. Begon met weeën om 04.00 die om de 10 min kwamen, om 10.40 kwam de verloskundige langs en zat ik al op 8/9cm. Hoewel het eerste gedeelte vlot verliep was het persen moeizaam en na 2 uur persen hebben ze haar met behulp van een vacuümpomp gehaald. We zijn nu lekker thuis aan het genieten van ons meisje. Ze is 3020 gram en ze schatten haar ongeveer op 47 cm
Gefeliciteerd mae! Volgens mij zit ik volop in de weeen... Sinds half 5 vannacht ongeveer. Eerst on de 8 minuten en nu om de 5. Ze worden alleen iets minder lang heb ik het idee. En weer lekker in de rug... Mennnn ik was vergeten dat dat behoorlijk pijnlijk is. Zo eerst maar douchen en dan straks ziekenhuis maar eens bellen als het aanhoudt.
Gefeliciteerd trotsema en mae26 Oh Anan!! Wat spannend! Hopelijk blijft het doorzetten, het wordt tijd hè ^^ succes!
♥♥♥ Zwanger ♥♥♥ 14 Feb Anan; 34 jaar, 2e kindje ♥ 17 Feb fien2808; 24 jaar, 1e kindje ♥ 18 Feb littlemunchkin; 27 jaar, 1e kindje ♥ rianne2985; 29 jaar, 1e kindje ♥ tevreden; 26 jaar, 2e kindje ♥ 20 Feb Tessa21; 22 jaar, 1e kindje ♥ 21 Feb FaBoDeJa; 29 jaar, 5e kindje ♥ brabantse1982; ..., ... ♥ 23 Feb Me28; 30 jaar, 2e kindje ♥ newdawn; 36 jaar, 1e kindje ♥ 24 Feb Babbelboxje, 1ste kindje ♥ 26 Feb JChris; 1ste kindje ♥ 28 Feb Sabine1305; 27 jaar, 2e kindje ♥ Zusje84; 31 jaar, 1e kindje ♥ Meisje93, 22 jaar, 1e kindje♥ 29 Feb Caprice; 34 jaar, 1e kindje ♥ Maaiketjuh; 27 jaar, 3e kindje ♥ Anniepan; 25 jaar, 1e kindje ♥ ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ 03/02 - B ENTHE - Julia1979 - 3205gr - 48cm - 38.1w 04/02 - SOFIA - Chertje85 - 3060gr - 50cm - 37.1w 07/02 - DEX - Rica - 37.1w 11/02 - IVAR - Memke83 - 3860gr - 51cm - 38.5w 15/02 - JOEY - trotsema - 3145gr - 48cm - 38w 16/02 - A-JAY KINGSLEY - Mel28 - 3576gr - 53cm - 39.4w 17/02 - SARA ALEYNA - mae26 - 3020gr - 47cm - 39.3w ♥ Afspraken ♥ Februari 18 - Caprice - vroedvrouw 18 - FaBoDeJa - controle vk 18 - fien2808 - nm vroedvrouw, avond monitor 19 - Sabine1305- verloskundige 23 - zusje84- controle vk 25 - Sabine1305- verloskundige Maart 2 - Sabine1305- verloskundige sterretjes Boommm - terug zwanger! nurrie09 Kimmie80 Koali - terug zwanger! Thea23 - terug zwanger!
newdawn: hihi koud heb ik het ook niet meer zo snel. Komt denk ik ook door al dat vocht wat je vasthoudt. Spannend hoor. Lijkt erop dat het einde in zicht komt voor je. druk van onderen: Yep ontzettend. niet continu op mijn blaas gelukkig. Ook het gevoel dat het helemaal beurs is. Vk gaf ook aan dat sommige zelfs spataderen op hun schaamlippen krijgen. Ik hoop dat mij dat bespaard blijft.
Gefeliciteerd trotsema en mae26! Op de vraag m.b.t. de warmte: Tijdens de zwangerschap had ik het steeds ontzettend warm. Nu na de bevalling heb ik het gewoon weer koud hahaha. Dus gezien het weer op het moment had hij nog wel even mogen blijven zitten.
Mea26 gefeliciteerd! Anan spannend meis hopelijk zet het door! Warm hebben: hier soms ook ineens bloedheet, maar laatste 2 dagen steeds vaker koud... blegh! Hier blijft het gerommel, vandaag opgestaan kan amper lopen... maar ja we gaan maar door. Straks vk controle... einde nadert maar ja wanneer is de vraag...
Dat biedt hoop! Nu in bad. Daar gaan ze gewoon vrolijk verder om de 6 minuut. Duren dan ongeveer een 50/55 seconden...
Anan, wat spannend! Heel veel succes, ik hoop dat het doorzet en dat je de kleine nu snel kunt knuffelen! Mae26,gefeliciteerd! Lekker genieten nu samen als nieuw gezin!