hihi ja dat hoort erbij heh. Oh wat fijn dat die pijn weg is. Ja een zadelkruk is echt super! Op mijn werk zat ik daar ook veel op. Als ik klaar was met de zorg. was de enigste stoel waar ik op kon zitten als ik zo'n bekkenpijn had. Ik geloof er zelf niet meer zo sterk in dat het door gaat zetten. Ben bang om mezelf elke keer zo teleur te stellen.
Ja ook in dat opzicht is een zadelkruk echt super! Kan ik me heel goed voorstellen! Iedere keer hoop je toch dat je dan eindelijk je kleintje gaat ontmoeten, terwijl het dan gewoon weer wegzakt. Ik kan me nog goed herrinneren dat ik me erbij neergelegd had dat ik wel over tijd zou lopen bij de vorige en dat ze zich diezelfde nacht nog aankondigde. Ik ben heel benieuwd of dat nu weer het geval gaat zijn, dat ze komt zodra ik helemaal in rust ben.
Dames wat spannen he dat afwachten. Lijkt mij ook elke werk zwaarder worden . Bij mij voelde het ook beurs van onder. Succes dames! Vandaag al wat meer beneden geweest. Joey gekliefd omdat zijn Tongriempjes re kort was. Hoor test was goed en het hiel prikje was erg zielig😢
Hoi Dames, Iedereen die inmiddels bevallen is, gefeliciteerd! Voor de aanstaande mama's succes met de laatste loodjes en bevalling. Wij zijn inmiddels ook trotse ouders geworden van een zoon. Hij heet Noah en weegt 2305gr. We zijn met 37.1 wk ingeleid. Groetjes minime1984
Sabine: hihi grappig. Alsof je lichaam toen rust kreeg. Trotsema: ah arm ventje. Gelukkig weer achter de rug! Wat fijn dat je al wat fitter word. Minieme: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon
@ zusje84, Nee hij mocht gelukkig bij mij blijven (mijn eerste zoontje was 50 gr zwaarder en moest wel 3 dagen op de couveuseafdeling in warmtebed ivm lage glucoses) We zijn een dag later al naar huis gemogen. Hij viel wel in het glucose protocol, dus de eerste 24 uur om de 3 uur glucose prikken. Ook werd zijn temperatuur goed in de gaten gehouden. Zijn glucose daalde 2 keer wat, daarom was besloten door de kinderarts om te starten met bijvoeding naast de borstvoeding. Daarop zijn de glucoses goed gebleven en zijn temperatuur ook. Nu een week later zit hij al 200 gram boven zijn geboortegewicht en zijn we de bijvoeding aan het afbouwen en doet hij het goed met hoofdzakelijk borstvoeding.
Ow dat is fijn voor jullie minieme! Geniet lekker van elkaar! @fien: is het strippen nu wel gelukt? Ik bedoelde eigenlijk alle bakerpraatjes, zoals vrijen zodat de prostaglandines de bmm verweken en een orgasme krijgen zodat je bm samentrekt en er oxyticine vrijkomt en bewegen en kinines binnenkrijgen etc. Zijn jullie ouders ook zo ongeduldig? Wordt voor mijn ouders hun eerste kleinkind. Ze zitten iedere in spanning te wachten en vragen of er al aan de poort wordt geklopt... Ik krijg maar geen rust in mijn donder. Rustig op de bank liggen boekje lezen/filmpje kijken lukte alleen toen ik me de afgelopen dagen wat minder fit voelde. Maar keelpijn is overgegaan in hoesten (niet dat dat erg lekker is nu) en voel me dus minder beroerd. Ik blijf op pad gaan en mijn man in de winkel helpen. Misschien ook wel omdat ik anders thuis helemaal gek word van het wachten.
Voor mijn ouders word het ook hun 1e kleinkind. Maar die zijn nog niet zo ongeduldig. Of ze laten het niet merken. Mijn schoonmoeder is ook nog aardig rustig. Maar die liep altijd ver over tijd. Dus die verwacht het nog niet zo denk ik Fijn dat je je wat fitter voelt Zusje Fijn dat je nog die energie hebt voor afleiding. Ik heb helaas niet zo heel veel energie. Dus doe lekker rustig aan.
Mijn ouders zijn gelukkig niet ongeduldig. Maar het is voor hen dan nu ook het tweede kleinkind. Moet zeggen dat ze bij de eerste inderdaad wel wat ongeduldiger waren Fijn dat je je weer wat beter voelt en heerlijk toch dat je nog zoveel kan. Ik zou willen dat ik nog wat meer kon doen dan ik nu kan
Minieme ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jouw zoon. Gelukkig gaat alles goed! Ik word ook echt ongeduldig nu, haha. Vandaag precies de uitgerekende datum. Ik krijg ook echt elke dag zoveel berichtjes van: en? Nog steeds niks? Daar word ik dan weer nog ongeduldiger door, hahaha 😊 Maar goed! Erg lang zal het nu niet meer duren, maar gewoon afwachten. Voor de dames die veel pijn en ongemakken hebben: dat is wel echt heel vervelend. Daar wordt het wachten nog veel vervelender door. Ik hoop voor jullie dat de pijn de komende tijd nog enigszins meevalt en dat jullie kindjes niet lang meer op zich laten wachten.
Het is niet dat ik nog zoveel kan. Ik doe te veel. Dit krijg ik dan vaak 's avonds terug, vooral in mijn onderrug. Voel me ff verreweg van happy op het moment. Was net bij mijn man in de winkel. Maar het was erg rustig. Hij werd helemaal kriegel van me. En deed erg onaardig. En dat kan ik nu ff helemaal niet hebben!
Tessa: spannend hoor. Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten. Rommelt het al een beetje bij je? Hihi ja die berichtjes. Dat is hier ook al in volle gang bezig. Zelfs van mensen waarvan ik het niet verwacht... Zusje: hoop voor je dat je wat meer rust gaat krijgen. Je energie heb je straks hard nodig. Tja bij je man zal de spanning ook wel stiekem oplopen? Hopelijk hebben jullie het weer bijgelegd.
Zusje: dan is het toch verstandig om te proberen het wat rustiger aan te doen. Makkelijker gezegd dan gedaan, i know... Ik herken het, mijn man maakte van de week ook een opmerking waardoor ik in tranen schoot. Het schoot even in het verkeerde keelgat zeg maar. De vermoeidheid, pijn en hormonen helpen hier helemaal niet mee. Komt ook allemaal weer goed. Zodra je straks weer lekker je ritme hebt gevonden kunnen jij en je partner ook weer een nieuw ritme vinden voor/met elkaar.
Haha dat heb ik ook inderdaad. Maar ook veel familie en andere kennissen. Iedereen is natuurlijk erg benieuwd en dat is ook logisch. Ik voel nog weinig trouwens. Maar je hoort ook wel van mensen die van te voren niks hebben gevoeld en de bevalling toch ineens begon, dus het kan maar zo. Hoe gaat het met jou nu?
Wel het lekkerst als de bevalling gewoon begint zonder al dat gerommel. Hier nog steeds krampen. hoop dat t snel stopt of eens een keer doorzet... Word er gewoon lichtelijk geïrriteerd door. Mrja. Nog max 3 weken. Laat ik me daar maar aan vast houden.
Dat had ik inderdaad Jesje, voelde van te voren helemaal niks. Mijn vliezen braken midden in de nacht en de weeën begonnen vrijwel direct daarna. Was die dag wel wat onrustig dus misschien heb ik de hele dag al wel een beetje voorweeën gehad alleen dat niet opgemerkt als weeën. Dus je weet het echt nooit hoor wanneer het begint. Meisje: super irritant dat je nog steeds zo'n last hebt van die krampen! Sterkte en hopelijk stopt het snel of zet het gewoon lekker door!
Minieme, gefeliciteerd!! Hier beginnen de telefoontjes en berichtjes ook al te komen om te checken of het al is begonnen...ik word er eigenlijk behoorlijk zenuwachtig van. Op zich logisch dat iedereen benieuwd is, maar ik heb er eigenlijk niet zo'n zin in, als ik een keer niet direct reageer denkt gelijk iedereen dat ik ga bevallen, superirritant! Meisje93, vervelend al dat gerommel, ik snap dat je er een beetje klaar mee bent. Hopelijk komt de baby snel! Ik hou trouwens sinds een paar dagen ineens veel meer vocht vast, is dat normaal? De hele zwangerschap amper last van gehad en nu heb ik ineens een heel dik hoofd, olifantenvoeten, dikke benen, dikke vingers....