Ik moet me eigenlijk een beetje erbij neer gaan leggen met die krampen. Me28: geen idee of dat normaal is. Ik hou vanaf januari al veel vocht vast. Heb nu wel sinds paar dagen flinke zweetbuien.. Appjes: soms doe ik al expres erg laat reageren. Hihi Babbelboxje: hihi elke ochtend joh? Dan valt de mijne gelukkig nog mee. Maar als de beeb geboren is staat ze zoiezo elke dag op de stoep!!! Toen ik zei dat ik niet gelijk ga bellen na de bevalling maar eerst wou gaan genieten was ze ook al verontwaardigd.
Vocht vast houden: Ik hield de laatste periode ook ineens veel meer vocht vast, maar ik hield toen de tijd al heel lang vocht vast. Als je het niet vertrouwd gewoon even de vk bellen Bij de geboorte van onze eerste dochter hadden oma en opa het al op facebook gezet met foto en al nog voor dat wij het zelf bekend hadden gemaakt. Met als gevolg een storm aan berichtjes op onze telefoons met felicitaties dat wij dachten "huh hoe weten zij dat nou weer" vraag ik aan mijn man: heb jij het al op facebook gezet? Nee, was zijn antwoord. Dus we hebben nu maar even gevraagd of ze het deze keer niet op facebook willen zetten voor wij dat zelf hebben gedaan. Oma was flink verontwaardigt... haha
Oh das echt NIET leuk als ze het eerder bekend maken dan jij zelf! Hopelijk luisteren ze dit keer goed naar je.
Nee ik was daar ook echt niet blij mee, op het moment zelf was ik nog in een roes van de bevalling dus had ik er niet bij stil gestaan maar later was ik eigenlijk best wel een beetje boos. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader is hertrouwd. Zij heeft een hekel aan kinderen en dat liet ze ons altijd heel goed merken vroeger. Nu vind ze haar "kleindochter" ineens helemaal het einde en zet alles openbaar op facebook. Ze heeft ook een groep aangemaakt voor updates over onze dochter :S ik ben daar zelf uit gestapt. Vind het belachelijk dat zij beheerder is van een groep over onze dochter. We hebben ook gezegd dat wij zelf geen foto's etcetera meer op facebook willen. Belangrijke mensen in ons leven weten toch wel hoe het gaat en niet iedereen hoeft mee te spieken via social media. Mijn vader had er echt alle begrip voor en zei meteen: ik zet niets op facebook
Wow, dat is wel extreem zeg! Ik zou daar ook echt boos om worden, als ouders moet je toch op zijn minst zelf de geboorte van jullie kindje bekend kunnen maken! Lijkt me heel moeilijk als oma dat niet begrijpt . Hopen maar dat ze zich deze keer wat meer inhoudt inderdaad. Pfff Babbelboxje, misschien maar terug appen dat je een beetje buikpijn krijgt van zulke appjes . Ik denk dat ik de appjes ook maar wat vaker even laat voor wat ze zijn, dan wordt het vast minder.
Nee niet elke dag hoor! Haha maar ze appt wel elke dag hoe het gaat omdat ik niet fit ben. @Sabine: daar zou ik echt pisnijdig van worden!
Pff sabine. Ik zou daar idd ook erg boos om worden. Zeker als je zelf geen foto's van je dochter op fb wilt hebben. En zij gaat vervolgens een groep aanmaken..... Hopelijk gaat ze t straks bij de 2e niet doen. hoe gaat het verder met iedereen?
We hebben nu ook besloten om er meteen wat van te zeggen zodra het nu weer gebeurt. Wij zette in het begin ook wel veel op fb maar op een gegeven moment was ik er gewoon een beetje klaar mee dus heb ik alle foto's enzo verwijderd. Daarnaast zet zij ook alles openbaar waardoor iedereen zo bij de foto's kan komen, terwijl wij juist alles alleen met vrienden deelden. Dus het zal met de volgende in ieder geval niet weer gebeuren
Sabine, misschien heb je gelijk en moet ik het inderdaad wat rustiger aan gaan doen. Maar ben nog zo druk in mijn hoofd. Vandaag iig aan uren wat bij kunnen slapen. Dat scheelt al een hoop. Vervelend joh zo'n schoonmoeder. Mijn ouders zitten niet op fb en mijn schoonouders zijn niet bevriend met mij en zijn niet zo actief. Ben al dat hoesten al wel weer beu. Plas er steeds een beetje bij in mijn broek. Ze mag van mij onderhand wel komen. Moet officieel nog een week. Maar ja met een beetje pech nog 3.... Ik denk dat ik me daarom zo druk bezig houd, dan vliegen de dagen tenminste snel voorbij.
Succes allemaal met de laatste loodjes dames!! Ik hoop dat jullie snel je kleintje in je armen kunnen sluiten. Wij zijn sinds gisteren lekker thuis met de kleine, ze doet het super!! Het is wel wennen en we vinden het super spannend allemaal. Gelukkig heb ik mijn man die me overal in helpt, hij is een echte topper en is zo smoorverliefd op zijn dochter, dat is echt heerlijk om te zien! Nu al twee handen op 1 buik. Borstvoeding is nu op gang, alleen het herstel van de keizersnee is nog best een dingetje haha. Maar niks aan te doen, ik had geen keus. Voor de lijst: Sofie is op 18 januari 2016 geboren met 38+3, 2970 gram en 49 cm lang! Ik hou het in de gaten en ben benieuwd wie de volgende is!!
Zusje: misschien idee om films te gaan kijken. Of een rustige hobby op te pakken. Zodat de dagen dan alsnog niet lang meer hoeven te duren.. Anniepan: wat fijn dat jullie naar huis mochten. Jullie genieten volop zo te lezen. Hopelijk herstel je snel van je keizersnede
Van harte gefeliciteerd met je dochter. Hier ook KS. Mijn enige tip..doe het zo rustig aan als nodig voelt.. Bij mij was t de 4de keer dus iets heftiger dan bij 1e denk ik. Maar met 6 weken voel je je een stuk beter! Minieme..ook gefeliciteerd met jullie kindje!
Hier zaterdagavond ziekenhuis gebeld omdat ik de hele dag bijna geen baby voelde. Ik moest komen en ctg was in orde. Ze keken meteen even inwendig: 3 cm ontsluiting. Ze hebben mij gestript en moest in ziekenhuis blijven. Er gebeurde helaas niets. Zondagochtend weer ctg en daar zagen zij ook wat ik voelde: een rustige baby. Opnieuw gestript en mocht naar huis. Om 19:00 moest ik terugkomen voor een nieuwe ctg. Weer een lange periode geen beweging en daarna leven. Straks om 11:00 weer en morgen inleiding! Heel spannend!
Anniepan heerlijk thuis lekker genieten JChris spannend meis, wel goed dat ze het even extra checken! Alvast veel succes! Hopelijk kun je je kleintje snel in jullie armen sluiten! Vandaag 40 weken... nog geen baby! Haha kindjes worden beetje nerveus... Straks weer vk, dus weer afwachten! Moest nadenken wanneer het eventueel 'genoeg' zou zijn... Wil eigenlijk niet tot 42 wkn maar ook geen overhaaste beslissingen nemen. Zucht! Er rommelt genoeg maar doorzetten doet het helaas nog niet!
JChris: spannend hoor. Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden. Hier was beeb ook al paar dagen rustig. Maar voelde me niet ongerust. Sinds zaterdagavond is het weer actief gelukkig. Nog eventjes en je hebt je mannetje bij je. FaBoDeJa: mis dat een strippoging net even het laatste zetje geeft bij dat gerommel. Of zie je dat nog niet zitten? Vanmiddag ook weer controle bij vk. Ook gaan ze proberen te strippen. Ben benieuwd. Vanaf zaterdagavond continu van die menstruatieachtige krampen. Ook af en toe rugpijn erbij. Zo akelig. Vanochtend weer gedeelte van de slijmprop verloren.
Vanochtend heeft de vk geprobeerd om me te strippen, helaas ging dat niet omdat de baarmoedermond nog wat naar achteren lag en ze niet genoeg weerstand had om te strippen. Zodra ze duwde ging het hele pakket naar achteren. Dus dat was wel een beetje teleurstellend...De baarmoedermond was wel al half verstreken, vorige week nog niet dus dat is wel enige vooruitgang. Nou moet ik vrijdag naar de gynaecoloog en die gaat dan nog een keer voelen en dan een plan van aanpak maken voor de inleiding volgende week...al hoop ik natuurlijk dat ze nog uit zichzelf komt voor die tijd. Tot nu toe heeft ze het nog goed naar haar zin in m'n buik.
♥♥♥ Zwanger ♥♥♥ 17 Feb fien2808; 24 jaar, 1e kindje ♥ 18 Feb littlemunchkin; 27 jaar, 1e kindje ♥ rianne2985; 29 jaar, 1e kindje ♥ tevreden; 26 jaar, 2e kindje ♥ 20 Feb Tessa21; 22 jaar, 1e kindje ♥ 21 Feb FaBoDeJa; 29 jaar, 5e kindje ♥ brabantse1982; ..., ... ♥ 23 Feb Me28; 30 jaar, 2e kindje ♥ newdawn; 36 jaar, 1e kindje ♥ 24 Feb Babbelboxje, 1ste kindje ♥ 26 Feb JChris; 1ste kindje ♥ 28 Feb Sabine1305; 27 jaar, 2e kindje ♥ Zusje84; 31 jaar, 1e kindje ♥ Meisje93, 22 jaar, 1e kindje♥ 29 Feb Caprice; 34 jaar, 1e kindje ♥ Maaiketjuh; 27 jaar, 3e kindje ♥ ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ 03/02 - BENTHE - Julia1979 - 3205gr - 48cm - 38.1w 04/02 - SOFIA - Chertje85 - 3060gr - 50cm - 37.1w 07/02 - DEX - Rica - 37.1w 11/02 - IVAR - Memke83 - 3860gr - 51cm - 38.5w 11/02 - NOAH - Minieme1984 - 2305gr - 37.1w 15/02 - JOEY - trotsema - 3145gr - 48cm - 38w 16/02 - A-JAY KINGSLEY - Mel28 - 3576gr - 53cm - 39.4w 17/02 - SARA ALEYNA - mae26 - 3020gr - 47cm - 39.3w 18/02 - SOFIE - Anniepan - 2970gr - 49cm - 38.3w 19/02 - O. - Anan - 40.5w ♥ Afspraken ♥ Februari 22 - Meisje93 - controle vk + 2e strippoging 23 - fien2808 - vroedvrouw 23 - zusje84- controle vk 25 - Sabine1305- verloskundige Maart 2 - Sabine1305- verloskundige sterretjes Boommm - terug zwanger! nurrie09 Kimmie80 Koali - terug zwanger! Thea23 - terug zwanger!
♥♥♥ Zwanger ♥♥♥[/SIZE] 17 Feb fien2808; 24 jaar, 1e kindje ♥ 18 Feb littlemunchkin; 27 jaar, 1e kindje ♥ rianne2985; 30 jaar, 1e kindje ♥ tevreden; 26 jaar, 2e kindje ♥ 20 Feb Tessa21; 22 jaar, 1e kindje ♥ 21 Feb FaBoDeJa; 29 jaar, 5e kindje ♥ brabantse1982; ..., ... ♥ 23 Feb Me28; 30 jaar, 2e kindje ♥ newdawn; 36 jaar, 1e kindje ♥ 24 Feb Babbelboxje, 1ste kindje ♥ 26 Feb JChris; 1ste kindje ♥ 28 Feb Sabine1305; 27 jaar, 2e kindje ♥ Zusje84; 31 jaar, 1e kindje ♥ Meisje93, 22 jaar, 1e kindje♥ 29 Feb Caprice; 34 jaar, 1e kindje ♥ Maaiketjuh; 27 jaar, 3e kindje ♥ ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ 03/02 - BENTHE - Julia1979 - 3205gr - 48cm - 38.1w 04/02 - SOFIA - Chertje85 - 3060gr - 50cm - 37.1w 07/02 - DEX - Rica - 37.1w 11/02 - IVAR - Memke83 - 3860gr - 51cm - 38.5w 11/02 - NOAH - Minieme1984 - 2305gr - 37.1w 15/02 - JOEY - trotsema - 3145gr - 48cm - 38w 16/02 - A-JAY KINGSLEY - Mel28 - 3576gr - 53cm - 39.4w 17/02 - SARA ALEYNA - mae26 - 3020gr - 47cm - 39.3w 18/02 - SOFIE - Anniepan - 2970gr - 49cm - 38.3w 19/02 - O. - Anan - 40.5w ♥ Afspraken ♥ Februari 22 - Meisje93 - controle vk + 2e strippoging 23 - fien2808 - vroedvrouw 23 - zusje84- controle vk 25 - Sabine1305- verloskundige 26 - rianne2985- gynaecoloog ( bespreken inleiding ) Maart 2 - Sabine1305- verloskundige sterretjes Boommm - terug zwanger! nurrie09 Kimmie80 Koali - terug zwanger! Thea23 - terug zwanger!