16 t/m 29 Februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dayna, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Hier gebeurt er nog helemaal niks! Morgen mijn uitgerekende datum. Iedereen wordt ongeduldig haha

2. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Daar heb je helemaal gelijk in Me28, als ik mezelf niet in acht neem gaat dat belemmeren in de dagelijkse dingen op langere termijn. En dat doet mijn knie al dus zit er niet op te wachten dat mijn bekken zich daarbij gaat aansluiten.
    Ik zei ook al tegen mijn man "als ik dit van te voren had geweten dan had ik denk ik wel bewust gewacht met een tweede tot ongeveer 1 jaar na de vorige bevalling" maarja je weet het toch niet hoe het gaat lopen en dan was het misschien wel hetzelfde gegaan.
    Vervelend zeg die voorweeën, vooral als je er dan niet van kan slapen maar het ook niet doorzet.

Ik lijk de laatste twee nachten juist wat beter te slapen, als ik slaap slaap ik vrij diep. Omdraaien gaat ook iets beter. Lijkt er toch op dat nu ik vrij heb en het huishouden wat meer laat voor wat het is mijn lichaam zich nu toch een beetje kan herstellen. Moet wel nog steeds oppassen anders gaat het weer flink mis. Maar goed was niet van plan om weer meer te gaan doen dan ik nu doe :p Mijn man ziet er al wel tegen op hoor, die 4 weken dat hij voornamelijk alles moet gaan doen :p Hij zei al, ik kan wel vakantie nemen na die 4 weken, hihi hij is een beetje verwend wat dat te gaat. Ik doe namelijk alles in huis en alles met de kleine.

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Tessa: Heel veel succes! Hopelijk heeft het effect bij je!

zusje: pff wat 'n gedoe zeg met die drukker. en inderdaad 6,- per kaartje is ook wel erg duur!
    Lekker hoor dat je babykamer zo goed als af is :)
    nee hier nog niet aan het afvallen. weer in een week tijd 800gr aangekomen.
    Vocht hou ik wel enorm vast! Begin nu een onderkin te krijgen :(

FaBoDeJa: heeft mijn moeder ook gehad. Met de bevalling lag mijn zusje overdwars. Terwijl ze eerst wel ingedaald lag..
    Als je inderdaad meerdere kinderen baart krijgen ze toch wat meer ruimte daar binnen ;)
    Ineens ben je de datum voorbij. Lijkt mij ook wel een raar idee ja.

Sabine: ja echt doen hoor dat rustige aan gaan doen. Zou vervelend zijn als je over een jaar nog last van hebt. en dan heb je eeuwig spijt.
    Ja klopt ik heb ook last van mijn bekken maar voor mijn gevoel niet in een sterke mate.
    Na de bevalling heb ik een lijstje welke oefeningen ik moet doen.
    Wel moet ik de 1e 3/4 dagen op bed blijven liggen. En als ik echt naar beneden wel dan maar max. 1x per dag.
    Als ik mijn bed niet uit kan komen. Moet ik haar eventjes bellen.
    Dan gaat ze mijn bekken weer recht zetten. Als ik het zelf niet kan.
    Dus we gaan het wel zien ;)
    Toen ik net met verlof was. Sliep ik ook als een blok!
    Lichaam heeft dan inderdaad echt rust. Geen spanningen meer over het werk.

me28: is elke keer zo rot heh als die rotweeën niet door willen zetten. Succes zo bij de vk.

4. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Meisje: Ik heb als advies meegekregen om de eerste 48 uur zoveel mogelijk bedrust te houden. Daarna mag ik er wel eventjes uit maar niet te lang. Eerste week op 1 etage blijven, maar wij hebben maar 1 etage dus dat is in dit geval wel heel erg fijn :) De fysio belt 6 weken na de uitgerekende datum om te overleggen hoe het gaat. Mochten de klachten erger worden dan moest ik inderdaad ook contact met haar opnemen.

5. Tessa21

Tessa21 Lid

16 jun 2015
    40
    0
    0
    NULL
    Het strippen is niet gelukt helaas. De baarmoedermond zat nog helemaal dicht. Ik baal er van, maar niets aan te doen.

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Sabine: oh dat is ideaal dat jullie 1 etage hebben.
    Tja ik wil toch wel graag naar beneden kunnen. Wij hebben nl. een hond en als ik een hele dag boven ben. Is de hond helemaal van de leg af.
    Die is nu al zo veranderd..
    Dit ook aangegeven bij de fysio. Daarom mag ik maar max 1x op een dag de trap op & af. Denk dat ik dat dan lekker met het avond eten doe. :)
    ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen.

Tessa: Ahh wat balen zeg!! Is je bmm wel al aan het verweken? Of dat ook nog niet?

7. FaBoDeJa

FaBoDeJa Actief lid

28 apr 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend flink aan het opruimen geweest, vlak daarna flink groot stuk slijmprop verloren en vanmiddag nog een keer... Het blijft rommelen, dus er gebeurd wel iets... hopelijk duurt het niet lang meer!

Strippen: ik vond het niet echt pijnlijk, hoe beter jij je ontspant hoe minder je er van voelt. Echt prettig is het niet...

Tessa balen dat het niet gelukt is!

Meisje idd zoveel ruimte... hihi dus ga ervan uit dat het wel goed komt tijdens/met de bevalling! Heel gek om weer overtijd te zijn, kindjes worden er ook beetje onrustig van, wanneer komt hij nou hihi! Tja als ik dat eens wist..

8. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Er zijn veel dames in deze lijst die over tijd lopen! Van mijn zwangerschapsgym clubje ben ik ook al de laatste die nog moet bevallen, terwijl er 2 na mij uitgerekend waren. Iedereen, behalve ik zijn eerder dan de uitgerekende datum bevallen. Zo oneerlijk ;)

@tessa: balen dat het niet gelukt was met strippen. Was hij al wel iets verweekt of verstreken of ook dat niet?

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Fijn dat er iets gebeurt FaBoDeJa.
    Hoop voor je dat het niet lang meer gaat duren.
    Wie wil je trouwens bij je bevalling hebben?

Rianne: niet leuk als je zo lang over tijd moet lopen.
    Hoop ook voor jou dat het niet lang meer duurt.
    Begint er al iets te rommelen?

10. FaBoDeJa

FaBoDeJa Actief lid

28 apr 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisje afhankelijk van het tijdstip zal mijn moeder erbij zijn en anders tja... dan ben ik alleen met vk/kraamzorg. Er gebeurt iig iets... verder wachten we af ;)

11. Tessa21

Tessa21 Lid

16 jun 2015
    40
    0
    0
    NULL
    Nee, volgens haar was er echt nog niets gebeurd. Best wel balen, ik had gehoopt dat er op z'n minst een klein beetje verandering was. Maar goed! Je doet er toch niets aan. Morgen heb ik nog weer een controle afspraak staan en donderdag of vrijdag eventueel nog een keer proberen om te strippen.

FaBoDeJa: spannend dat er van alles gebeurd. Hopelijk zet het door!

Rianne: ik heb hetzelfde met mijn zwangerschapsgym groepje, dat is inderdaad wel oneerlijk en je wordt er nog ongeduldiger van, haha.

12. rianne2985

Meisje: het rommelt hier al een week of 2...maar het zet gewoon niet door. Enige vooruitgang is dat nu m'n baarmoedermond verweekt en half verstreken is, maar meer heeft het nog niet gedaan. Hopelijk hoef ik niet nog heel lang te wachten, maar ik hou er wel rekening mee dat ik volgende week ingeleid word.

13. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Meisje: wij hebben twee katten, 1 daarvan is ook heel erg veranderd tijdens de zwangerschap. Die is ineens een stuk aanhankelijker en ligt echt de hele nacht naast me op bed te slapen. Als ik me omdraai draait hij mee :p Na de bevalling zal dat weer weg trekken, tenminste dat was bij de eerste wel zo. Ben benieuwd of dat bij jullie hond ook zo zal zijn. De dieren voelen toch wel aan dat er wat staat te gebeuren :)

Balen Tessa dat het niet is gelukt! En dat er verder ook nog niets is veranderd.

FaBoDeJa: spannend hoor, ben heel erg benieuwd of het dan eindelijk gaat doorzetten bij je ;) Hoe doe jij dat eigenlijk met je andere kleintjes?

Van onze centering pregnancy groep is gisteren de eerste bevallen op de uitgerekende datum. Ik zou de volgende zijn op 28 februari en daarna iemand op 29 februari, 9-3 / 17-3 en 1-4 de laatste. Ik zal dus in ieder geval niet als laatste bevallen :p 13-3 is precies 42 weken dus dan zal de kleine er wel zijn.

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    FaBoDeJa: zou wel fijn zijn voor je als je moeder erbij kan zijn.
    Hoop voor je dat het snel doorzet. :)

Tessa: wat balen zeg. Tja inderdaad je kan er weinig aan doen.
    Je kleintje heeft het nog veel te goed in je buik.

Rianne: mm net als bij mij dus. Vervelend heh dat gerommel en het wil maar niet doorzetten.
    Zal voor je duimen :)

Zo gek na 16 dagen gerommel. Ineens helemaal rustig.
    Je raakt er gewoon aan gewend. ;)

15. Tessa21

Tessa21 Lid

16 jun 2015
    40
    0
    0
    NULL
    Ja precies. Hij vindt het nog prima zo in mijn buik denk ik. Mijn moeder is van mij 6 dagen na de uitgerekende datum bevallen trouwens, ik was ook haar eerste kindje. Dus wie weet (dat zou ik nog wel uithouden, haha).

Mijn moeder gaat ook bij mijn bevalling zijn trouwens. Het lijkt me zeker niet wat om alleen te zijn, vooral omdat het mijn eerste bevalling is.

Meisje93: haha, dat kan ik me helemaal voorstellen. Dan is het erg apart als je dat gerommel ineens niet meer voelt. Bij mij mag het juist wel eens gaan beginnen, als dat wat zou helpen.

16. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie maken het wel spannend hoor dames! Ik hoop dat het voor jullie nu ook heel snel gaat. Mijn bekken waren de eerste dagen nog gevoelig maar nu na een week heb ik er geen last meet van. Ik hoop dat dit bij jullie ook is. Ik kijk elke dag even dames of jullie al bevallen, kom op😀

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Sabine: hihi geweldig. Ja echt mooi hoe dieren dat allemaal aanvoelen. Ja ben ook benieuwd hoe de hond dan reageert.
    Nu is ze heel beschermend. Er mag geen ene man bij mij in de buurt komen. Grommen dat ze dan doet. ;)

tessa: fijn dat je moeder er bij is. Ja inderdaad alles is nieuw. Dan is het toch fijn als er n bekende bij is.
    Hihi dan heb je nog 3 dagen te gaan. Eigenlijk 2,5 ;)

trotsema: tja we willen allemaal heel graag. Alleen denken de baby's er helaas anders over.
    fijn dat je geen last meer hebt van je bekken. :)

18. Tessa21

Tessa21 Lid

16 jun 2015
    40
    0
    0
    NULL
    Het is zeker bijzonder hoe honden of andere huisdieren dingen aanvoelen. Ik ben ook heel benieuwd hoe mijn hondje (of eigenlijk van mijn ouders) gaat reageren. Ik denk dat dat helemaal goed komt!

Meisje93: dan heeft de baby nog 2.5e dag inderdaad, haha. Ik zou het helemaal goed vinden, ik zit nu echt met een scenario in m'n hoofd dat ik tot 42 weken zwanger rond blijf lopen 😁

Trotsema: wat leuk dat je elke dag even kijkt. Hoe gaat het verder daar?

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ja en vooral hoe ze op de baby gaan reageren. ;)
    Collega van mij haar hond werd ook heel erg beschermend naar haar toe tijdens de zwangerschap.
    Maar toen de baby geboren was. mocht ze niet eens meer in de buurt van de baby komen. Hond ging gelijk grommen. ;)

Hoop het niet voor je Tessa!

pff hier een slechte nacht. :( Gisterenavond kreeg ik darmkrampen en die zijn helaas niet meer weggegaan...

20. rianne2985

Ik had gisteravond ook darmkrampen en wat diarree en vannacht verder alleen wat darmkrampen...ik hoor wel dat dat ook het begin van de bevalling kan betekenen, dus laten we het hopen ✌

Deel Deze Pagina