16 t/m 29 Februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dayna, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FaBoDeJa

FaBoDeJa Actief lid

28 apr 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bevalling: vorige was ik alleen met kraamverz en vk. Kwam overdag dus mijn ouders hebben de andere 3 toen meegenomen. Nu is het even afwachten wanneer het doorzet...

Gek genoeg voelt het 'elke' ochtend als een verloren dag, gezien je altijd denkt in de nacht te bevallen... kan zomaar ineens beginnen. Van mij mag het, dit is zo vermoeiend!

Gerommel hier nog altijd, harde buiken beginnen op weeën te lijken maar zit echt regelmaat zit niet in. Tevens nog altijd deeltjes slijmprop... Dus we wachten gewoon af... haha hoe moeilijk ook!

Hier ook hondje, ben benieuwd hoe hij reageert, maar nog wel het meest hoe mijn jongste van 14 mnd het vind... Ze vind baby's geweldig, maar of dat ook nog zo is als het de aandacht grotendeels gaat opeisen... hihi! Andere kids vinden het ook spannend en vooral voor hun duurt het wachten lang!

2. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Onze katten waren even helemaal van slag af toen de kleine geboren was, maar wat wil je. Baasje gaf toch wat geluid van de pijn, er lopen ineens allemaal vreemde mensen door het huis en er begint ineens een of ander vreemd wezen te blerren :p Die van ons hadden nog nooit een baby gezien dus de eerste dag heb ik de katten weinig gezien. Langzaam maar zeker ging dat steeds een stukje beter. Gelukkig maar want moet er ook niet aan denken dat ik mijn katten weg had moeten doen :(

FaBoDeJa, de kleine van ons zal denk ik ook opgehaald worden, mits er iemand in de gelegenheid is. Mijn vader is congiërge op een school dus heeft nu vakantie, maar anders werken zij ook. Dus ik ben ook heel benieuwd hoe het zal gaan deze keer. Vorige keer is de bevalling 's nachts begonnen.
    De verloskundige heeft mij verteld dat de weeën bij en tweede of meerdere bevalling niet meer regelmatig hoeven te zijn. Als ik het idee had dat ze erger werden en het dus begonnen was moest ik gaan bellen. Ik hoef niet te wachten tot ik ieder 4-5 minuten een wee voel.

3. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Oeh Meisje en Rianne, spannend.
    Ik heb ook gelezen dat het zo vaak begint, zodat je darmen leeg zijn tijdens de bevalling en op die manier wordt er door en voor de baby ruimte gemaakt. Zal duimen!

Gisteren bij vk weer alles goed. Strippen en inleiden besproken. Doen ze hier pas na ruim 40 weken.
    Baby wordt nog steeds 6 pond geschat. En had nog genoeg vruchtwater. In principe 1 maart weer terug voor controle.

Door vermoeidheid door het slechte slapen gisteren wat rustiger aan gedaan. En vandaag proberen ff goed bij te slapen.
    Heb al heel de nacht zere schaamlippen. Maar verder niets....

4. FaBoDeJa

FaBoDeJa Actief lid

28 apr 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sabine klopt idd, ik moet ook bellen als ik het gevoel heb dat het doorzet, zeker gezien de bevallingen hier vrij snel gingen.

Net maar boodschappen gedaan, nu neemt het weer toe... verder lekker rustig aan!

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    FaBoDeJa: spannend! Hoop echt voor je dat het doorzet.
    Ja kinderen kunnen inderdaad ook heel erg jaloers worden. Hun plekje word ingenomen. ;)

Sabine: ach arme beesten. ;) grote kans dat dat nu weer gaat gebeuren dus.

Zusje: fijn dat de controle goed was.
    Jammer dat ze niet even wou kijken. Heb ik het voordeel dat mijn huisarts (vk) van de oude stempel is. :)

@darmkrampen: ja dat had ik ook gehoord.
    Nou vanochtend is alles eruit gekomen. Zal me niet verbazen als mijn darmen compleet leeg zijn. ;).
    Ook erg misselijk helaas. Alleen mijn probleem is dat ik niet over durf te geven. :(

Net stuurde mijn moeder n berichtje dat ze gedroomd had dat ik vandaag ga bevallen van een jongen.
    Hoop dat ze gelijk heeft :)

6. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Meisje: waarschijnlijk wel :p Ach nu zullen ze waarschijnlijk zich zelf wel wat eerder laten zien aangezien ze nu een kindje gewend zijn. Ben alleen heel benieuwd hoe de nachten zullen gaan. De een slaapt nu altijd bij mij op bed en straks zal de deur dicht moeten want wil niet het risico nemen dat hij bij de baby gaat liggen. Hoop dat hij ons de nacht dan nog wel gunt :p

fabodeja: Hopelijk zet het door!

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Sabine: misschien een idee om de kat er nu al aan te laten wennen dat ze niet meer bij je op de kamer mag.

Hoe gaat het nu FaBoDeJa?

8. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was wel blij dat ik ingeleid werd, lijkt mij lastig om dat met kinderen anders te moeten regelen. Irritant die voorweeën, ik hoop dat het nu echt doorzet hoor dames.

Bijgevoegde bestanden:

9. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Wow trotsema, mooi ventje.

Volgens mij zijn bij mij 3 kwarier geleden mijn vliezen gebroken. Maar het is helder, dus ga nog ff wat proberen te slapen. Al krijg ik volgens mij nu ook weeën (had ik net nog niet).
    Voel wel enorme spanning door mijn lijf gieren. Vind het doodeng!

10. FaBoDeJa

FaBoDeJa Actief lid

28 apr 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zusje wat spannend meis zet hem op!!

Trotsema mooi ventje ♡

Hier nog steeds hetzelfde... doorzetten heeft het nog niet gedaan. Vannacht steeds wakker van kramp/wee achtig gevoel in mijn buik. Tussen door wel weer in slaap gevallen. Maar komt steeds terug... we zullen weer moeten afwachten!

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ah wat 'n mooi ventje trotsema!

Zusje: oeh spannend. Heel veel succes & sterkte!

FaBoDeJa: hij houd het wel spannend zeg.
    Wie weet is het toch allemaal wel voorwerk.

12. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Meisje: normaliter is dat wel het advies inderdaad om er geruime tijd van te voren mee te beginnen. Maar nu wil ik echt zoveel mogelijk slapen als maar lukt dus zie het niet zitten om er nu nog mee te starten. Slapen gaat nu nog redelijk, wordt wel weer minder, dus als die kat dan ook nog eens gaat vervelen dan ben ik echt weer gesloopt. Straks zijn de nachten toch al gebroken en met een beetje geluk is hij er zo aan gewend.

Zusje: spannend hoor! Zo begon het bij mij de vorige keer ook! Nog even en dan kan je je kleintje heerlijk in je armen sluiten, heel veel succes en sterkte!

Mooi mannetje Trotsema!!

13. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Spannend Zusje!! Succes!

Hier nog steeds helemaal niks veranderd

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Sabine: ja logisch dat je nu zoveel mogelijk wilt slapen. ;)

na 2 dagen rust. zijn de menstruatiekrampen en rugpijn weer terug.
    Wel een goeie nacht gemaakt! ML heeft vannacht op het logeerbed geslapen. Heerlijk :)

15. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Hallo dames, ik mag komen melden dat onze zoon S. afgelopen dinsdag geboren is! En ik maar denken dat de bevalling niet door zou zetten, krampen hielden weer op, alles rustig. Boy, was I wrong! Ineens begon het weer en vanaf het moment dat ik dacht dat het misschien toch zou beginnen tot volledige ontsluiting duurde het maar 2 uur, nog net iedereen op tijd gebeld gelukkig! Uiteindelijk stagneerde het bij het persen en is de kleine met een spoedkeizersnede gehaald. Gelukkig gaat het herstel goed, wel ff wat anders dan ik me had voorgesteld, maar dat komt ook wel weer goed. De kleine doet het prima, hopelijk morgen of overmorgen weer uit het ziekenhuis.
    De rest van de dames, zet hem op! Het duurt nu vast niet lang meer, ik hoop dat jullie je kindje ook snel kunnen bewonderen!
    Nog voor het lijstje: S. is 3700 gram en 51 cm

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    #3216 Meisje93, 25 feb 2016
    Laatst bewerkt: 25 feb 2016
    Gefeliciteerd!! :)
    Wauw wat snel allemaal. Balen dat je uiteindelijk een spoed keizersnede hebt gehad.
    Fijn dat het allemaal goed gaat.
    Flinke jongen trouwens.
    Geniet ervan!

17. FaBoDeJa

FaBoDeJa Actief lid

28 apr 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Me28

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ♥♥♥ Zwanger ♥♥♥

17 Feb
    fien2808; 24 jaar, 1e kindje ♥
    18 Feb
    littlemunchkin; 27 jaar, 1e kindje ♥
    rianne2985; 30 jaar, 1e kindje ♥
    tevreden; 26 jaar, 2e kindje ♥
    20 Feb
    Tessa21; 22 jaar, 1e kindje ♥
    21 Feb
    FaBoDeJa; 29 jaar, 5e kindje ♥
    brabantse1982; ..., ... ♥
    23 Feb
    newdawn; 36 jaar, 1e kindje ♥
    24 Feb
    Babbelboxje, 1ste kindje ♥
    26 Feb
    JChris; 1ste kindje ♥
    28 Feb
    Sabine1305; 27 jaar, 2e kindje ♥
    Zusje84; 31 jaar, 1e kindje ♥
    Meisje93, 22 jaar, 1e kindje♥
    29 Feb
    Caprice; 34 jaar, 1e kindje ♥
    Maaiketjuh; 27 jaar, 3e kindje ♥

♥♥♥ Geboren ♥♥♥

03/02 - BENTHE - Julia1979 - 3205gr - 48cm - 38.1w
    04/02 - SOFIA - Chertje85 - 3060gr - 50cm - 37.1w
    07/02 - DEX - Rica - 37.1w
    11/02 - IVAR - Memke83 - 3860gr - 51cm - 38.5w
    11/02 - NOAH - Minieme1984 - 2305gr - 37.1w
    15/02 - JOEY - trotsema - 3145gr - 48cm - 38w
    16/02 - A-JAY KINGSLEY - Mel28 - 3576gr - 53cm - 39.4w
    17/02 - SARA ALEYNA - mae26 - 3020gr - 47cm - 39.3w
    18/02 - SOFIE - Anniepan - 2970gr - 49cm - 38.3w
    19/02 - O. - Anan - 40.5w
    23/02 - S. - Me28 - 3700gr - 51cm - 40w

♥ Afspraken ♥
    Februari
    25 - Sabine1305- verloskundige
    26 - rianne2985- gynaecoloog ( bespreken inleiding )
    29 - FaBoDeJa - ctg + gyn consult
    29 - Meisje93 - controle vk + strippen (3e keer)
    Maart
    2 - Sabine1305- verloskundige

sterretjes
    Boommm - terug zwanger!
    nurrie09
    Kimmie80
    Koali - terug zwanger!
    Thea23 - terug zwanger!

19. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Meisje: fijn dat je een goede nacht hebt gehad :) nu mag het wel eens een keertje doorzetten zeg dat gerommel.

Me28: gefeliciteerd! Hopelijk mag je snel naar huis en herstel je spoedig. Geniet lekker van jullie mannetje

Vandaag weer bij de verloskundige geweest. Alle controles weer prima in orde. Het hoeft van mij niet lang meer te duren zeg, knie/bekken en rug doen weer erg pijn. Hopelijk laat ze dit weekend haar gezichtje zien, dan kan ik ook weer werken aan herstel :)

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ja dat vind ik ook. Mrja de kleine denkt daar helaas anders over.
    Aan de ene kant zegt mijn gevoel dat het vannacht gaat beginnen en aan de andere kant heb ik het idee dat het nog een week gaat duren.

Fijn dat alle controles goed waren! :) Wat vervelend dat je weer zo'n pijn hebt!
    Ja dat snap ik! zeker als je 4 weken de tijd moet nemen om te herstellen.

Deel Deze Pagina