16 t/m 29 Februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dayna, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Echt fijn hoor! Dan geniet je ook stukken meer van je zwangerschap.
    Ik heb omeprazol gekregen voor de maagzuur. werkt echt super!
    Rennie's deden hier niet zoveel. Bij jou wel.

Ja schijnen ook nog niet zo heel erg lang te bestaan volgens mij.
    Kunnen trouwens ook alleen op de stokke triptrap stoelen.
    Hoop het ook voor je. Is toch vaak 1 van de weinige momenten als gezin dat je veel dingen met elkaar bespreekt.
    Ah inderdaad schattig als ze al proberen wat zelfstandiger te worden.
    Ligt er natuurlijk ook aan hoe ouders hierin staan. De 1 stimuleert het heel erg en de ander verwent het kind meer. ;)
    Hihi ja haar geduld zal wel op de proef gesteld worden. Hopelijk word ze niet jaloers op haar zusje.
    Altijd leuk als kraambezoek ook wat leuks voor haar meeneemt.
    Voelen ze zich niet zo achtergesteld.

hihi ach als ze je dikke buik zagen wisten ze al genoeg hoop ik.
    Tja in nederland weet je nooit wat je kan verwachten. Vond ik nu trouwens ook lastig qua baby uitzet.
    heb wel een voetenzak gekocht voor in de maxi cosi.
    Tja als het dit weer blijft heb ik 'm wel nodig.

hihi nou ben benieuwd. Ja het schijnt dat je je bevalling ook onbewust tegen kan houden.

Het is zeker niet makkelijk voor die mannen.
    Ja echt fijn als ze willen helpen met het huishouden.
    Af en toe heb ik ook wel medelijden met 'm hoor.
    Dan weet hij gewoon niet wat ie moet doen om mij tevreden te houden. ;) Tja af en toe weet ik het zelf ook niet meer zo goed.

Ja zou wel leuk zijn. Al hoop ik stiekem wel dat het voor de 6e geboren is.
    Beeb ligt nl. ook bijna 2 weken voor op groei. Kunnen ze ook wel mis hebben hoor. ;)

Nee inwendig onderzoek vind ik ook nooit zo prettig. Mrja ik zet me der maar overheen. ;)
    Hmm dan zou ik het ook niet zo snel doen denk ik hoor. Als mijn kind er bij zou zijn. Je weet toch niet wat ze mee krijgen hiervan?

Tja vroeger bevielen de meeste allemaal thuis. En dat gaat 9 van de 10x goed.
    En inderdaad met een paar minuten ben je in het zkh.
    in het zkh komen ze ook allemaal achter mekaar binnen terwijl je met je benen wijd ligt.
    Nou nee dank je.

2. FaBoDeJa

FaBoDeJa Actief lid

28 apr 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag om 13.50 uur bevallen van zoon N hij weegt 3960 gram en is 56 cm. Thuis geboren in amper 2 uur tijd... helaas daarna met ambu naar ziekenhuis ivm.placenta rest die op ok verwijdert is. We blijven een nachtje en mogen morgen naar huis!

3. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Dat zeker, en aangezien wij het er wel bij twee wilde laten is het wel heel fijn dat ik nu ook een zwangerschap mee heb gemaakt waar ik wat meer van kon genieten. Ik gebruik hier nog steeds de rennies, die werken voldoende gelukkig. Bij de vorige ben ik voor de nachten gaviscon gaan gebruiken en dat hielp net voldoende om niet wakker te liggen van de pijn. Sliep toen ook bijna zittend. Ik had wel een of ander middeltje gekregen van de huisarts bij de eerste maar dat voelde alsof je een blok beton ingenomen had en op een gegeven moment een keer zelfs van overgegeven, toen ben ik daar meteen mee gestopt.

Oh vandaar, wij hebben een kinderstoel van chicco, pas gekocht toen onze dochter iets ouder was dan 4 maanden, omdat we toen met de oefenhapjes gingen starten.
    Qua zelf eten hebben wij haar altijd wel gestimuleert maar ik moet ook wel zeggen dat ze het ook heel graag zelf wilde doen. Als wij haar wilde helpen at ze gewoon niets. En als je haar dan het bordje gaf dat at ze wel, lekker met haar handjes. Nou prima hoor, als ze maar eet ;) Nu gaat ze steeds meer bestek gebruiken en het toetje en de pap eet ze met een lepel. Het schijnt dat ze nog te jong is om echt jaloers te kunnen zijn, maar ik ga er van uit dat het echt nog wel eens drama gaat worden. Het is een pittige dame die het echt duidelijk laat weten als ze er niet mee eens is. Als we er verder niet teveel aandacht aan schenken heeft ze snel genoeg door dat het toch geen zin heeft om heisa te maken.
    Heb zo'n vermoeden dat opa en oma's haar wel blijven verwennen want met haar kun je echt wat leuks gaan doen en de baby kan nog niet zoveel, is wel schattig maar je kan er niet mee spelen. Vooral mijn vader vind het veel leuker nu ze wat ouder is. En dat hebben wij zelf eigenlijk ook wel, hoe ouder ze wordt hoe leuker. Het word interactiever.

Ja haha dat hoop ik ook inderdaad, en anders laat ze maar denken :p
    Wij hadden een lekker dekentje voor in de maxi cosi en hebben later nog een wikkeldeken gekocht. Maar een voetenzak is inderdaad ook wel lekker, zeker als je van plan bent om de maxi cosi veel te gebruiken en hem bijvoorbeeld ook vaak zo op de kinderwagen zet. Ik legde haar altijd in de kuip van de kinderwagen als ik een langere wandeling ging maken, dekentje eroverheen en er zat nog zo'n dekje overheen, kreeg ze het ook niet koud.

Ze zeggen van wel inderdaad, maar in hoeverre dat dan ook daadwerkelijk zo is, geen idee.

Haha ik herken dat inderdaad ook wel, het ene moment irriteer ik me enorm aan de "laksigheid" van mijn man terwijl ik normaal gesproken zoiets heb van ach laat ook maar. Ik was voorheen ook niet zo netjes, maar vind het nu heerlijk als het huis lekker schoon en opgeruimt is omdat het hele leven er omheen al druk en chaotisch kan zijn. Als er dan nog wat ligt wat hij bijvoorbeeld gewoon even weg had kunnen gooien wordt ik af en toe echt boos :p Heb het hem wel uitgelegd waarom ik me er nu zo druk om maak. Hij snapt het dan gelukkig ook wel, maar zegt dan dat hij er op zal letten en vervolgens gebeurt het gewoon weer :(;)

Pff dat is ook wel een beetje wat bij mij door mijn hoofd spookt, hoe langer ze blijven zitten hoe groter ze worden. Vanaf week 37 maken ze alleen nog maar reserves aan, is wel fijn als ze wat reserve hebben zodat je je niet meteen zorgen hoeft te maken als ze een keer wat minder goed eten, maar het moet wel allemaal nog naar buiten :p

Nee daarom dus waarschijnlijk wordt het dan geen strippen, misschien dat ik voor de afspraak erna dan wat anders kan verzinnen, mocht ik die halen, dat mijn dochter niet mee hoeft en ze wel een poging kunnen maken.

Daar zit ik inderdaad ook niet op te wachten, iedere keer een ander aan je bed. Op dat moment sta je er waarschijnlijk niet bij stil, maar ik vond het toch wel fijn dat ik gewoon door 1 verloskundige werd begeleid en dat ze alle aandacht voor mij had, op de telefoontjes tussendoor na i.v.m. andere bevallingen. (het was die nacht erg druk)

4. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Van harte gefeliciteerd FaBoDeJa!

5. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Van harte gefeliciteerd FaBoDeJa en lekker snel. Wel balen zeg dat je daarna nog naar het ziekenhuis moest!! Fijn dat je morgen weer naar huis mag, geniet er van!

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    FaBoDeJa: gefeliciteerd met je zoon!! :)
    Wauw wat n snelle bevalling.
    Wel erg vervelend dat je alsnog naar het zkh moest.
    Geniet ervan!

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Fijn dat de rennie's voldoende werken.
    Hm halfzittend slapen lijkt me ook niet al te best voor je rug.
    Ik zaal nu wel met 2 kussens (dikke) anders loopt het maagzuur zo me mond in...

Nou inderdaad als ze maar eten.
    Dan maken ze er maar een kliederboel van. ;)
    Ja die leeftijd is ook erg leuk! Ze ontdekken zoveel. En hebben ook snel dingen in de gaten.

Ja voor de minder koude dagen heb ik ook een wikkeldeken :)
    Voor de langere wandelingen pak ik ook de kinderwagenbak. In de maxi cosi schijnen ze ook niet al te lang in te mogen.

Hihi heel herkenbaar van je man. De mijne is helaas net zo!
    Gisterenavond had ik heel het aanrecht opgeruimd. Alle vaat in de vaatwasser gezet etc. Wil de keuken uitlopen en meneer zet doodleuk z'n glas op het aanrecht en wilt naar bed gaan.
    Was net te moeilijk om z'n glas in de vaatwasser te zetten denk.

hihi nou dat is dus ook mijn angst.
    Dan zou de beeb nu al op 42wk zitten. Hoe groot moet ie dan wel niet zijn..
    Moet er maar niet teveel over na gaan denken.

hoop voor je dat je de volgende afspraak niet meer haalt. ;)

denk ook dat het op het moment van bevalling je het allemaal niets meer uitmaakt. Maar inderdaad 1 vertrouwd gezicht lijkt me wel het prettigst!
    Als ik dit weekend ga bevallen krijg ik helaas een onbekende aan mijn bed. Maar dat is dan niet anders. ;)
    Mijn verloskundige is mijn huisarts. En die hebben niet elk weekend dienst.

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ♥♥♥ Zwanger ♥♥♥

17 Feb
    fien2808; 24 jaar, 1e kindje ♥
    18 Feb
    littlemunchkin; 27 jaar, 1e kindje ♥
    rianne2985; 30 jaar, 1e kindje ♥
    tevreden; 26 jaar, 2e kindje ♥
    21 Feb
    brabantse1982; ..., ... ♥
    24 Feb
    Babbelboxje, 1ste kindje ♥
    26 Feb
    JChris; 1ste kindje ♥
    28 Feb
    Sabine1305; 27 jaar, 2e kindje ♥
    Zusje84; 31 jaar, 1e kindje ♥
    Meisje93, 22 jaar, 1e kindje♥
    29 Feb
    Caprice; 34 jaar, 1e kindje ♥
    Maaiketjuh; 27 jaar, 3e kindje ♥

♥♥♥ Geboren ♥♥♥

03/02 - BENTHE - Julia1979 - 3205gr - 48cm - 38.1w
    04/02 - SOFIA - Chertje85 - 3060gr - 50cm - 37.1w
    07/02 - DEX - Rica - 37.1w
    11/02 - IVAR - Memke83 - 3860gr - 51cm - 38.5w
    11/02 - NOAH - Minieme1984 - 2305gr - 37.1w
    15/02 - JOEY - trotsema - 3145gr - 48cm - 38w
    16/02 - A-JAY KINGSLEY - Mel28 - 3576gr - 53cm - 39.4w
    17/02 - SARA ALEYNA - mae26 - 3020gr - 47cm - 39.3w
    18/02 - SOFIE - Anniepan - 2970gr - 49cm - 38.3w
    19/02 - O. - Anan - 40.5w
    23/02 - S. - Me28 - 3700gr - 51cm - 40w
    24/02 - NOAH - Tessa21 - 4040gr - 51cm - 40.4w
    24/02 - R. - newdawn - 3630gr - 50cm - 40.1w
    27/02 - N. - FaBoDeJa - 3960gr - 56cm - 40.6w

♥ Afspraken ♥
    Februari
    29 - Meisje93 - controle vk + strippen (3e keer)
    Maart
    2 - Sabine1305- verloskundige

sterretjes
    Boommm - terug zwanger!
    nurrie09
    Kimmie80
    Koali - terug zwanger!
    Thea23 - terug zwanger!

9. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Gisteravond zijn wij om 18:08 uur de trotse ouders geworden van z.oëy s.avannah. Ze is 50cm lang en weegt 3450 gram.
    Ik was vrijdag na mijn controle opgenomen in het ziekenhuis ivm te hoge bloeddruk. Gisteren ingeleid, maar uiteindelijk is ze met een keizersnede geboren omdat ze zich niet fijn voelde van de weeënopwekkers. Nu herstellen en genieten van ons mooie meisje.

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gefeliciteerd! Wat n prachtige meid.
    Geniet ervan en hopelijk herstel je snel :)

11. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Rianne van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Leuke aan ook ;) onze dochter heet ook Zoë, alleen dan zonder y op het einde ;)
    Hopelijk verloopt je herstel spoedig en mag je snel naar huis. Lekker genieten van de kleine meid!

Meisje: Ik slaap nu ook met twee dikke kussen, maar sliep de vorige keer echt bijna zittend, nu kan ik wat meer liggend slapen.

Ja ze hebben dingen echt sneller door en ze hebben ook meer door dan je denkt :p

Nee klopt ik geloof maar 2 uur op een dag. Wij hebben de maxicosi ook alleen voor vervoer gebruikt en de kleine in de kinderwagen gelegd zodra we de auto uit gingen. Kennissen van ons gebruikte de maxicosi ook als ze op visite gingen en lieten de kleintjes daar dan in slapen, maar dat schijnt slecht voor de heupen te zijn dus hebben wij dat niet gedaan.

Oh verschrikkelijk :p mannenkwaaltje denk ik :p ik hoor het van meer dames.

Nee daar zou ik inderdaad maar niet teveel over nadenken ;) Onze eerste liep ook altijd voor op de groei, bij de bevalling was ze 51cm en woog ze 3760gram, dat was met 39+5.

Ik hoop het ook niet, de uitgerekende datum hebben we in ieder geval al gehaald, pff straks een 40 weken foto maken. Had niet verwacht die nog te kunnen maken :p
    Gisteravond op de bank weer heftige steken in mijn onderrug, deden me meteen weer terug denken aan de rugweeën. Maar dat trok ook vrij snel weer weg. Dat heb ik nu al een paar avonden dus zal me toch niets verbazen als het in de avond/nacht gaat gebeuren. Alhoewel ik wel hoop dat ze vandaag gewoon ineens besluit dat het tijd is om te komen :p Morgen is mijn man ook nog vrij dus dan zou het ook nog kunnen gebeuren.

Bij onze verloskundigepraktijk proberen ze er wel voor te zorgen dat je iedereen een keer hebt gezien, maar a.s. woensdag krijg ik toch nog een nieuw gezicht te zien. Je weet dus ook nooit wie er dienst heeft en wie je dan aan je bed hebt staan. Als er maar iemand staat dat vind ik het belangrijkste.
    Steekjes in mijn onderrug beginnen weer een beetje, maar misschien zijn het weer alleen mijn darmen, we gaan het zien.

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Kan me niet voorstellen dat dat ooit lekker heeft gelegen. ;)
    Moest al enorm wennen aan 2 dikke kussens.

Ja klopt. vrienden van ons doen dat ook. Ben het zelf niet van plan denk. Als ik ergens op visite ga neem ik gewoon kinderwagen mee.
    Als het een verjaardag is. misschien wel de maxi cosi.

Tja met die groei echo's hebben ze het ook vaak mis.
    Dus houd er maar niet al teveel rekening mee. ;)

Nou inderdaad had ook echt niet verwacht dat ik de 40 weken zou gaan halen.
    Oeh spannend! dus bij jou begint het ook alweer te rommelen!
    Hier ook wat rugpijn en menstruatiepijn. Ga er nu maar vanuit dat het volgende week zondag komt.
    Kan het altijd nog meevallen. ;)

Oh ja dat is wel prettig! Dat je iedereen een keer gezien hebt.
    Bij de huisarts lopen er 3 verloskundigen. Die heb ik allemaal al gezien. Maar vanaf vrijdag 17u t/m zondag 23u hebben ze een weekendrooster. Dus dan doen ook anderen verloskundigenpraktijken mee.
    Inderdaad als er maar iemand is. :)

Darmkrampen heb ik zoiezo elke ochtend.
    Stoelgang is de laatste 1,5 week echt top. hihi

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ♥♥♥ Zwanger ♥♥♥

17 Feb
    fien2808; 24 jaar, 1e kindje ♥
    18 Feb
    littlemunchkin; 27 jaar, 1e kindje ♥
    tevreden; 26 jaar, 2e kindje ♥
    21 Feb
    brabantse1982; ..., ... ♥
    24 Feb
    Babbelboxje, 1ste kindje ♥
    26 Feb
    JChris; 1ste kindje ♥
    28 Feb
    Sabine1305; 27 jaar, 2e kindje ♥
    Zusje84; 31 jaar, 1e kindje ♥
    Meisje93, 22 jaar, 1e kindje♥
    29 Feb
    Caprice; 34 jaar, 1e kindje ♥
    Maaiketjuh; 27 jaar, 3e kindje ♥

♥♥♥ Geboren ♥♥♥

03/02 - BENTHE - Julia1979 - 3205gr - 48cm - 38.1w
    04/02 - SOFIA - Chertje85 - 3060gr - 50cm - 37.1w
    07/02 - DEX - Rica - 37.1w
    11/02 - IVAR - Memke83 - 3860gr - 51cm - 38.5w
    11/02 - NOAH - Minieme1984 - 2305gr - 37.1w
    15/02 - JOEY - trotsema - 3145gr - 48cm - 38w
    16/02 - A-JAY KINGSLEY - Mel28 - 3576gr - 53cm - 39.4w
    17/02 - SARA ALEYNA - mae26 - 3020gr - 47cm - 39.3w
    18/02 - SOFIE - Anniepan - 2970gr - 49cm - 38.3w
    19/02 - O. - Anan - 40.5w
    23/02 - S. - Me28 - 3700gr - 51cm - 40w
    24/02 - NOAH - Tessa21 - 4040gr - 51cm - 40.4w
    24/02 - R. - newdawn - 3630gr - 50cm - 40.1w
    27/02 - N. - FaBoDeJa - 3960gr - 56cm - 40.6w
    27/02 - ZOËY SAVANNAH - rianne2985 - 3450gr - 50cm - 41.2w

♥ Afspraken ♥
    Februari
    29 - Meisje93 - controle vk + strippen (3e keer)
    Maart
    2 - Sabine1305- verloskundige

sterretjes
    Boommm - terug zwanger!
    nurrie09
    Kimmie80
    Koali - terug zwanger!
    Thea23 - terug zwanger!

14. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Haha het went wel hoor, in het begin ligt het niet echt lekker. Maar het is altijd nog beter dan het terug komende maagzuur.
    Kinderwagen is inderdaad ook een goede oplossing, wij hielden haar vaak op schoot, maar wij gingen ook niet heel vaak op visite dus dat scheelt wel.

Het waren inderdaad gewoon darmkrampen, na een bezoekje aan het toilet was het alweer rustig. Ik vraag me echt af hoe lang het nog zal duren. Het kan zomaar ineens beginnen, maar heb het vermoeden dat ze ons nog wel eens lang zou kunnen laten wachten.

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja dat geloofk! Dat maagzuur is zo ranzig.

Ja vriendin van mij die nam gewoon kinderwagen mee als ze op visite kwam. ;)
    Net zo handig. Geen idee of we straks nog veel weggaan.
    Ben nu al een echte huismuts geworden.
    Totaal geen zin om weg te gaan. Scheelt dat ik n hond heb die uitgelaten moet worden.
    Kom ik tenminste nog buiten hihi.
    M'n man noemt me al een kluizenaar. ;)

Ja ben ook echt super benieuwd!
    Ik heb ook het gevoel dat het nog wel even blijft zitten. Al hoop ik het niet. Denk dat ik morgen wel ga vragen of ik evt nog een echo mag om kwaliteit van placenta te checken.
    Bij mijn moeder was de placenta met 39.2 al helemaal verkalkt. Beeb had er toen echt niet langer in moeten zitten.

16. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Hihi ik was juist een huismus voordat onze dochter geboren werd. Nu probeer ik er iedere dag wel even uit te gaan als het weer het toelaat. Voor mijn bekken zo erg werd in ieder geval.
    Tijdens de zwangerschap van haar had ik er ook totaal geen behoefte aan om veel op visite te gaan, alhoewel we toen wel vaak de deur uitgingen om te shoppen of even een terrasje te pakken ofzo. Ook met het idee dat het er daarna niet veel meer van zou komen ;)

Ik hoop het inderdaad ook niet, maar we kunnen helaas alleen maar afwachten. Gisteren kreeg ik een berichtje op de groepsapp binnen van de centering pregnancy dat degene die 1 dag na mij was uitgerekend op vrijdag is bevallen van een zoontje. Ik zei meteen tegen mijn man: het is niet eerlijk :p
    Oh ja dan kan ik me goed voorstellen dat je dat wel even gecheckt wilt hebben, just in case.

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Okeey. ;) ja zijn wel pas nog n keer uit eten geweest onder het mom van. Nu kan het nog.
    Shoppen had ik al heel snel een hekel aan.
    Al dat geslenter. :p en vooral dat wachten bij de kassa.
    Ben benieuwd hoe het is als de beeb er is.
    Het wandelen wil ik er wel inhouden als ik hersteld ben.

Hihi nou heh. Overal worden baby's geboren behalve bij ons!
    Heel oneerlijk. Heel me facebook staat er mee vol opeens.
    Straat naast ons is vorig week 1 geboren. En 2weken daarvoor ook al een baby.

18. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Dat wachten bij de kassa is inderdaad wel echt een drama, maar bij de eerste had ik geen last van mijn bekken dus kon toen gewoon op een normaal tempo lopen en doen. Als je dan lang moest wachten was het ook wel vervelend maar minder erg dan nu. Gisteren bij de supermarkt was er wat fout gegaan bij een klant voor ons in de rij waardoor het super lang duurde voor we weg konden bij de kassa. Kan gebeuren maar als je al amper kan lopen is het echt niet lekker als je zo lang moet wachten :(

Vervelend is dat hè, gelukkig heb ik verder niemand op facebook die ook zwanger is dus ik zie geen babytjes voorbij komen :p
    En vooral voor jou is het vervelend omdat het wel al zo'n drie weken aan het rommelen is maar het gewoon niet doorzet.
    Bij mij is het verder nog rustig, op een paar steken na vlak voor we naar bed willen gaan, dus dan verwacht je ook nog niets.

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Pff nee dat is dan echt vervelend! En je bent ook dan even net te eigenwijs om alvast in de auto te gaan zitten. ;)
    Althans ik wel. Hihi.
    Als ik te lang heb gestaan lijkt het net alsof mijn rug in mijn kont gezakt is. Ene houding wat te doen is is dan liggen.

Hopelijk heb ik straks snel me oude lichaam terug. Lekker nieuwe kleding shoppen! :)
    Heb nu echt joekels van n bovenbenen en brede heupen gekregen. :(

Ja het is meer dat mensen op iemand reageren waar n baby geboren is en dat zie ik dan weer op mn tijdlijn. ;)
    Yep 6 febr. Begonnen de voorweeën. Al is het de laatste wel wat rustiger. Het is nu meer rugpijn en menstruatiekrampen.
    Was bij je vorige zwangerschap ook toch? Dat het niet rommelde.

20. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fabodega en Rianne gefeliciteerd met jullie kleine! Geniet ervan!
    Dames wat zijn jullie aan het kletsen met zijn tweeën 😂. Ik hoop dat het voor jullie nu ook een beetje gaat opschieten hoor! Sterkte met echt de laatste loodjes😉

Deel Deze Pagina