16 t/m 29 Februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dayna, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ahh wat lief! Ga je dan trouwens wel vragen om een strippoging? Of kijk je het nog wel even aan?

Ja dan snap ik wel dat je weer gaat roken. Zeker als je man ook gewoon rookt.
    Is de verleiding alleen maar groter. ;)
    Haha je man is wel slim met zn tijdsvak van 2jaar
    Khoop echt dat ik niet weer ga roken. Mrja je weet het niet

Ja heel irritant. Ga het wel even zeggen als ik ze zie. Straks als de beeb geboren is. Heb je ook slapeloze nachten.
    Dan zit ik er echt niet op te wachten Om elke ochtend vanaf 7u wakker te liggen.
    Och wat vervelend! Nou inderdaad. Als je je buren nou eens uit mocht kiezen.
    Zou n hoop frustratie schelen.;) zeker nu met die hormonen haha.

2. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Ik ga het nog even aankijken, vanmorgen vroeg volgens mij de slijmprop verloren. Nu nog wat bloedverlies en een lichte menstruatie pijn in mijn onderbuik en aan de diarrée. Dus misschien wilt de vk wel vast checken of ik al ontsluiting heb. Aan de ene kant heb ik het idee dat het gaat beginnen maar wil mezelf ook niet blij maken met een dooie mus, want het verliezen van de slijmprop hoeft niets te zeggen over wanneer de kleine komt. Het is in ieder geval geen 1 maart meer :p

Ik hoop ook dat het je lukt om gestopt te blijven! Ik kan je wel vertellen dat ik echt enorm baalde van mezelf toen ik weer was begonnen met roken dus probeer dat in je achterhoofd te houden ;)

Nee dat is echt niet grappig als je dan na de gebroken nachten ook nog eens vroeg in de ochtend wakker ligt van het gegil bij de buren. Nou hè, dat zou wel fijn zijn! als je je buren kon uitkiezen :p

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nou sabine lijkt toch wel dat er iets bij je gaat gebeuren
    Je lichaam is zich zoiezo wel aan het reinigen.
    Hier helaas ook tot 2x toe diarree net flinke buikkrampen gehad.
    Maar dat heb helaas niets gedaan bij mij.

Ja dat geloof ik dat je baalde!

Hier ook nog geen babynieuws.
    Wel weer de gebruikelijke menstruatie krampen.
    Verder nog geen teken helaas. :(

4. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Net terug van de vk.
    Alles is weer in orde, buik nog mooi soepel dus ze heeft nog genoeg vruchtwater. Strippen doen ze pas vanaf 41 weken omdat het dan het meeste zin heeft/zou hebben. Aangezien ik wel heel graag thuis wil bevallen ga ik dat dan wel laten doen, want misschien geeft dat net even het zetje. Dus a.s. zondag moet ik om 09.00uur het spoednummer bellen om een tijd af te spreken. Degene die dan dienst heeft was ook bij de geboorte van de eerste dus nu hoop ik eigenlijk wel dat ik zondag nog haal :p

De menstruatie achtige pijn is eigenlijk alweer zo goed als weg. De dag is weer begonnen dus we hebben weer afleiding :p
    Onze lichamen zijn wel bezig met de voorbereidingen maar ze hebben geen haast :p

5. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Nou net gestript, ik snap wel waarom de ervaringen varieren van helse pijn tot rotgevoel. Wat een naar gevoel is het! Alsof er zware menstruatiekramp door je hele buik trekt ofzo. Maar gelukkig is het maar kort. Ze zei dat mijn lijf er al helemaal klaar voor is. Als het niets doet vrijdag weer, en als dat niks doet maandag een afspraak maken met de gyneacoloog.

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Sabine: fijn dat het allemaal goed was!
    Dus als je buik niet meer zo soepel is. Heb je niet meer zoveel vruchtwater?
    Haha snap wel dat je haar dan graag wilt hebben!.
    Is ook wel weer bijzonder natuurlijk.

Haha nee de baby's vinden het nog niet nodig om eruit te komen helaas.
    Had voor de gein gezegd dat als de amariles bol volop bloeit dan komt het. Dat zou dan morgen betekenen. ;)

Babbelboxje: hoop voor je dat het strippen heeft geholpen!
    Spannend! Ben je er al klaar mee?

7. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Succes Babbelboxje, hopelijk heeft het zin gehad!

Meisje: ik heb eigenlijk geen idee, ze zei je buik is nog mooi soepel dus is er o.a. nog genoeg vruchtwater dat zien we graag. Heb er eigenlijk verder niet naar gevraagd. Heb nu wel dat als ik een paar stappen loop dat ik het gevoel heb dat ik wijdbeens moet gaan lopen omdat ze dan weer zo diep zakt :p Ze drukt ook echt tegen mijn blaas dan. Niet echt een lekker gevoel. Het lijkt op de achtergrond toch nog wel een beetje te rommelen maar niet bijzonder.
    Ja lijkt me wel heel leuk als zij dan ook deze kleine ter wereld helpt komen, en kan ze de oudste ook nog even zien :p
    Oeh spannend hoor ;) wie weet ben je morgen dan eindelijk aan de beurt :)

8. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Ja ben er al klaar mee haha. Ik wil weer kunnen liggen zonder last te krijgen van maagzuur. Mn schoenen aan zonder dat ik bijna om val, slapen op mijn rug, lekker kunnen wandelen, heerlijk. Maar vooral: ik wil mijn zoon ontmoeten!

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Sabine: oke. Mijn buik is nl erg hard elke keer. En als ik op me rug lig voel ik alleen maar de contouren van de baby.
    Vanochtend lag het volgens mij als sterrenkijker. Dus dat miet nog even draaien. ;)
    Hihi dus je mag gaan beginnen met waggelen.
    Ja zeker leuk!
    Tja ik ga er maar niet teveel op hopen. ;)

Babbelboxje: heel herkenbaar! Hopelijk duurt het niet lang meer voor je!
    Ja die nieuwsgierigheid word alleen maar groter! Op wie zal het lijken etc.
    Hoop dat de beeb niet mijn voeten heeft. :p

10. Anniepan

Anniepan Lid

6 feb 2015
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nou nou, jullie beebs houden het wel spannend dames! Ik blijf het in de gaten houden!!

Nog max een weekje, sterkte!!

11. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Meisje: Ik lig dan met de controle op mijn rug met mijn knieën gebogen, dat maakt denk ik ook wel verschil met hoe soepel het aanvoelt. Bij mij ligt ze nu met haar rug aan de rechterkant. Maar dat wisselt nog steeds. Haha ja het wachelen kan beginnen, maar dat is weer niet goed voor mijn bekken dus toch maar proberen niet te doen :p
    Schijnbaar was ik toch nog niet de hele slijmprop kwijt.
    Dochterlief is vandaag gelukkig wel weer wat gezelliger alleen is ze enorm aan het hoesten/kuchen, hoop echt niet dat ze zo ziek wordt :( kan moeilijk zeggen dat ze niet bij de baby in de buurt mag komen :(

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Okey. ;) ja met de controle ligt het bij mij ook elke keer aan de rechterkant. Heel toevallig..
    hihi nee voor je bekken niet zo verstandig nee.
    Oh ben je weer n gedeelte kwijt geraakt? Rommelt het trouwens nog bij je?
    Fijn! Hoop t ook niet voor je. Niet echt het juiste moment om ziek te worden.

13. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Ja ik blijf slijm verliezen met nu wat oud bloed er doorheen.
    Het blijft onrustig, die steken in mijn onderrug die ik al had zijn er nu ook weer. Vk zei dat het ook nog ontlading van de hele dag kan zijn wanneer ik er alleen 's avonds last van had, maar heb er nu overdag ook last van gehad. Steken in mijn onderbuik en iedere keer als ik ga staan is het net of de baby weer dieper in het bekken zakt, daardoor ook weer steken in mijn blaas.
    Hoop niet dat ik me zo blijf voelen tot zondag. Vandaag ook wel een beetje veel gedaan, zeker vergeleken met de afgelopen dagen.
    Rommelt het bij jou nog?

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Spannend hoor! Het lijkt toch eerdaags te gaan gebeuren bij je! :) Akelig heh die steken in je blaas.
    Nu de beeb echt helemaal ingedaald is en vast ligt heb ik er stukken minder last van gelukkig.
    wie weet haal je de zondag niet eens meer.
    3-3-16 is ook hele mooie datum! ;) Moest oneven getallen zijn bij jou toch?
    Nee bij is het vandaag verdacht rustig.
    Wel een paar harde buiken gehad en wat menstruatiekrampjes.
    Maar verder helemaal niets! Normaal heb ik 's ochtends ook flinke darmkrampen. ook niet gehad.
    Hopelijk is het stilte voor de storm.

15. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Klopt, maar dat was een oneven getal zijn in een even maand ;)
    Nu maakt het eigenlijk niet uit, hoewel het wel door mijn hoofd heeft gespookt dat 3-3-16 inderdaad ook een mooie datum is :)
    Aan de ene kant ook wel lekker toch dat het rustig is? Al die voorweeën die niets doen is ook niks. Laten we inderdaad wel hopen dat het stilte voor de storm is en je snel je kleintje in je armen kan sluiten. Duurt nu wel lang genoeg.
    Ik vind het ook spannend hoor, zodra ik rustig ga liggen of zitten wordt het wel minder, maar rommelen doet het sowieso.

16. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Hoi allemaal, inmiddels zijn we weer 2 dagen thuis na een heftige bevalling afgelopen zaterdag.
    De bevalling is ingeleid omdat ik vrijdag de 26e al kampte met een veel te hoge bloeddruk. Ik was op controle en ik mocht daarna meteen blijven.
    Op zaterdag zijn we 's ochtends gestart met weeënopwekkers en een ruggenprik. Dat ging een hele tijd goed, totdat er 's middags geen schot meer in de zaak zay en ik bleef steken bij 7cm ontsluiting. De hartslag van de baby zakte telkens een stuk bij iedere wee. Ze hebben toen wat bloed bij haar afgenomen en bekeken hoe de zuurgraad was. Deze bleek te hoog te zijn, waardoor ze besloten dat een keizersnede de enige oplossing was.
    Dus hup, na een half uur lag ik op de ok.
    Ik had wel al een ruggenprik gehad, maar deze was alleen oppervlakkig en daarom moest ik opnieuw en dieper geprikt worden. Daarna deden ze wat testjes om te kijken of ik voldoende verdoofd was.
    Voor die testen slaagde ik. Echter toen ze het mes in mijn buik zetten, voelde ik nog een scherpe pijn. Na even gewacht te hebben gingen ze weer verder. Weer pijn, maar ze konden nu niet meer terug. Ik heb dus letterlijk alles gevoeld, van eerste snee, tot het hechten aan toe. Gelukkig heb ik nog wel onze dochter geboren zien worden, soort van. Want ik was zo bezig om mijn pijn op te vangen. Voor mijn vriend was het ook traumatisch om mij in zoveel pijn te hebben gezien.
    Toen ik de baby gezien had en mijn vriend met haar mee naar de afdeling ging, hebben ze mij onder algehele narcose gehecht.
    Al met al was dat een heftige ervaring. Gelukkig praten we wel veel over de bevalling waardoor we het een plekje kunnen gaan geven want het was echt vreselijk.

Gelukkig gaat het nu een heel stuk beter en ben ik alweer aardig op de been. We hebben een hele leuke kraamhulp die goed naar onze verhalen luistert en ook verder denkt dan het "boekje". Vandaag heeft Zoëy ook haar hoortest gehad en de hielprik. Oren waren allebei ok!

Voor de meiden die nog moeten bevallen, heel veel succes
    Jullie hebben vast snel jullie kleintjes in jullie armen.
    Aan de bevallen dames, van harte gefeliciteerd!!!

17. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Jeetje wat heftig Rianne! Goed dat jullie er veel over praten, het zal inderdaad een plekje moeten krijgen. Sterkte nog met het herstel en geniet van je kleine meisje!

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Sabine: hihi was dat het. ;)
    Ja het is zeker lekker. Maar ook een raar idee dat het opeens zo rustig is
    Hopelijk gaat het doorzetten bij je!

Rianne: jee wat heftig zeg. Fijn dat jullie er goed over kunnen praten. Is voor beide niet makkelijk geweest.
    Fijn dat jullie een leuke kraamhulp hebben. Geniet ervan en hopelijk ben je snel hersteld

19. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Wat heftig! Heel veel sterkte met het verwerken van deze nare ervaring.

20. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Even een snelle update, wij zijn vannacht de trotse ouders geworden van onze tweede dochter, Milou, ze is 51cm land en weegt 3455 gram.

Meisje heel veel sterkte nog! Ik hoop dat jij ook snel je kleintje vast kan houden!

Deel Deze Pagina