Hoi dames!! Ik zie er al een aantal van het nod-clubje. Ik kom ook graag meekletsen hier 😊 wij hebben t schoonouders al verteld en mijn ouders komen nog. Altijd fijn, vind ik, om op terug te vallen mocht het toch niet goed gaan. voor het lijstje: 27 jaar, tweede kindje, denk 16 februari 1e echo staat gepland op 8 juli, spannend!
♥ Zwanger ♥ Koali (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Februari 2016 - ??? Dayna (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Februari 2016 - ??? Boommm (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 17 Februari 2016 - ??? Anan (34 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Februari 2016 - ??? Zonnebloem0304 (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 17 Februari 2016 - ??? ♥ Afspraken ♥ 22 Juni - Zonnebloem0304 - Afspraak Gyn 08 Juli - Koali - Eerste echo Wijzigingen of nieuwe afspraken graag in kleur aangeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!
Ik vertel het normaal ook altijd meteen tegen mijn ouders en schoonouders om die reden. Maar dit keer wil ik onze dochter een leuk shirt aan doen. Vind het wel moeilijk om niks te zeggen. Mijn schoonouders moeten sowieso even wachten. Gisteren iets vreselijks gebeurt in de familie waardoor ik nu met dit leuke nieuws kan komen.
Zo'n shirt lijkt me ook leuk om het de broers en zussen mee te vertellen bij spreadshirt kun je hele leuke samenstellen. Had al even gespiekt
Heemag ik ook meeschrijven? Krijg morgen me bloedtest maar had vanmorgen een knaller dus begin t toch maar te geloven zo spannend! Hoop dat t goed blijft gaan!! Vosje88 : 27 jaar zwanger van 1e kindje uitgerekende datum volgens internet 17-2-2016
Inderdaad leuk zo'n tshirt!! Heb nog geen idee hoe we t gaan vertellen..iedereen denkt dat deze poging namelijk mislukt was en dat we maandag voor nieuwe afspraak moesten hihi maar eerst morgen bloedprikken afwachten..
Vosje, wat fijn dat de IUI gelukt is Ben benieuwd hoe ze straks reageren als je verteld je toch zwanger bent
Ik heb zulke heftige buikpijn vlagen dat ik dan niets meer kan. Douche of kruik helpt. Is dit een voorteken van een miskraam maak me zorgen
@zonnebloem,, wat vervelend!! Maar maak je niet teveel zorgen,, dit kan ook bandenpijn zijn..het groeien van de baarmoeder ☺️ Vaak als er bloed zichtbaar is (bij mij was dit helderrood) is er kans op een miskraam. Maar dan is het nog 50/50!! Dus rustigaan en als je je teveel zorgen maakt bel naar je dokter/vroedvrouw/gynaecoloog!!
Hier voel ik dus helemaal niks... Voel me gewoon niet zwanger,, daarom ff bloedtest afwachten.. Maar een streep is een streep toch!! Heb t gisteravond via skype (wonen 200 km van elkaar) aan me moeder verteld..kon t niet laten..gewoon omdat ik nix voel en bang ben voor opnieuw een miskraam.. Hield die testen voor de webcam,, huh wat is dat,, ik zeg ma dat zijn zwangerschapstesten..en er staan 2 streepjes op zegt ze..ik zeg jaa inderdaad.. Maar 2 strepen is toch zwanger? Ik zeg jaa inderdaad.. Waaaahh wat leuk!! Helemaal happy ben blij dat ik er met haar over kan babbelen! Nu hopen dat ze der mond kan houden fijne dag allemaal!! Xx
Hier beginnen de 'kwaaltjes' nu wel te komen: -Moe -Buikpijn/lage rugpijn -Snachts weer plassen en overdag echt vaak -Eng dromen Schrik snachts wakker en ren naar mijn dochter kijken of alles goed is, ligt natuurlijk gewoon lekker te slapen. Bah, word er niet goed van. Volgende ochtend weet ik niet meer wat ik gedroomd heb
Ooh dromen? Is dat een symptoom? Ik droom altijd al veel maar laatste dagen wel heel realistisch!! Wel vervelend dat je zo snacht bang wakker word😔 hopen dat dit snel weg gaat!! Hihi me zusje belde net ze is zwanger dat wist ik al😊 ze dacht zelf 9 weken,,maar vandaag voor de eerste echo geweest blijkt ze 7 weken!! Hihi zou er maar 3 weken verschil tussen ons zitten!!
Heb telefoon gehad van mijn gyne!! Tis gewoon echt waar 😍 stom he dat ik t nu pas echt geloof!! Zoo happy 😄 hcg waarde was 429 dit komt overeen met 4 weken zwanger ☺️ 20-7 eerste echo
Super fijn Bij mijn dochter was ik ook tegelijk met mijn zus zwanger. Onze dochters schelen 7weekjes. Nu is mijn zus al weer bijna uitgeteld en ik net zwanger hahaha.
Super apart he meiden. Zitten in de vijfde week en ik krijg gewoon nu al een buikje!! Die heftige buikpijn is gewoon over!
Gelukkig zonnebloem!! En hihi nu al beetje een buikje! Ik nix noppes nada... Ook nog steeds geen symptomen.. Maar wie weet wat nog kan komen! Ooh wat leuk dayna!!! Dan zullen die 2 ook veel aan elkaar hebben met familie dingen enzo 😄 Hebben jullie al dingetjes gekocht voor de baby? Ik kwam gister thuis en mijn vriend had roze en blauwe pantoffeltjes naast men bord gezet☺️ De mafkees.. Ik durf nog niet wat te kopen!! Eerst de echo zien..