Haha thea jij maakt je onzeker dat je het niet voelt en ik juist omdat ik wel voel. . Zo vervelend de eerste paar weken ik ben gewoon zo onzeker! !
Ik ben dan idd 5 weken en 2 dagen. Hier is dat heel normaal om zo vroeg al een echo te doen Daarna nog 1 op 8 en op 12 weken en dan meestal om de 4 weken ongeveer
Ik denk dat ik ook wel eerder had gemogen als ik wilde..maar ik probeert tzo te plannen dat er hopelijk ook een hartje te zien is. Anders nog weer in spanning.. Waar is hier?
Mijn vroeg echo ontbreekt nog: Maandag 6 Juli. Om vast te stellen of het een BBZ is of niet. Wegens verhoogd risico daarop.
Caprice jeetje wat veel echos Nou symptoom2.... vol schieten....dat had ik altijd zo erg...buiten mijn zwangerschap bikkelhard. Nu kan ik geen eens de 25 meest kijken zonder natte ogen. Haha
♥ Zwanger ♥ 16 Feb Thea23 29 jaar 4e kindje Koali 27 jaar 2e kindje Nora Alexis 26 jaar 1e kindje 17 Feb Abbi 21jaar 1e kindje Anzza29 jaar 2e kindje Dayna 29 jaar 2e kindje Anan 34 jaar 2e kindje Zonnebloem 25 jaar 1e kindje Vosje88 27 jaar 1e kindje Julia1979 35 jaar 4e kindje mopke 28 jaar 3e kindje 18 Feb Lolsmurf 30 jaar ?? kindje Nelta 29 jaar 3e kindje 19 Feb Lovely83 32 jaar 3e kindje wiedeltje 25 jaar 3e kindje Rianne2985 29 jaar 1e kindje 20 Feb littlemunchkin27 jaar 1e kindje Mel28 28 jaar 2e kindje 21 Feb Me28 30 jaar 2e kindje SpecialGift 26 jaar 2e kindje Rosamber 30 jaar 3e kindje 22 Feb Bl0empje 24 jaar 1e kindje 23 Feb Bubbelbad 28 jaar 1e kindje Solevita 25 jaar 2e kindje 24 Feb Dobbie 33 jaar 2e kindje Newdawn 35 jaar 1e kindje lablover 25 jaar 1e kindje Charlie11 27 jaar 2e kindje linthee 32 jaar 2e kindje abb 25jaar 1e kindje 25 Feb Happyr 24 jaar 2e kindje Deedee91 24 jaar 1e kindje mamatjevan4 26 jaar 4e kindje 26 Feb Rica ?? jaar 3e kindje Jeszjuh?? jaar 2e kindje 27 Feb Caprice 34 jaar 1e kindje IrisN 25 jaar 1e kindje 29 Feb Kimmie80 35jaar 1e kindje debke83 32 jaar 3e kindje Maaiketjuh 27 jaar 3e kindje ♥ Afspraken ♥ 24 Juni - Nelta - Vroege echo 29 Juni - Nora Alexis - Intake 29 Juni - Anan - Intake 29 Juni - Caprice - Eerste echo 30 Juni - Julia1979 - Eerste echo 01 Juli - Thea23 - Eerste echo 02 Juli - Rianne2985 - Intake 06 Juli - IrisN - Vroege echo 06 Juli - Solevita - Vroege echo 07 Juli - Thea23 - Intake 07 Juli - Lolsmurf - Eerste echo 07 Juli - linthee - Eerste echo 08 Juli - Koali - Eerste echo 08 Juli - Dobbie - Eerste echo 08 Juli - abb - Eerste echo 08 Juli - Dayna - Intake/Echo 09 Juli - Mel28 - Eerste echo 09 Juli - mopke - Intake/echo 13 Juli - Wiedeltje - Eerste echo 13 Juli - Happy r - Intake 15 Juli - Anzza - Eerste echo/intake 16 Juli - Bubbelbad - intake 16 Juli - mamatjevan4 - eerste echo 20 Juli - Vosje88 - Eerste echo 20 Juli - Dobbie - Intake 20 Juli - Bl0empje - Eerste echo 21 Juli - Me28 - Eerste echo 22 Juli - Maaiketjuh - echo/intake sterretjes Boommm nurrie09
Wij willen het wel weten, gewoon praktisch. We gaan het denk ik niet iedereen vertellen. Ik denk weer een meid, alleen maar meiden in de familie van deze generatie.
Ik heb 10 juli de intake. Kwaaltjes: Hier niet zoveel kwaaltjes, af en toe beetje misselijk. Alleen heel erg moe. De vorige keer werd ik ook onzeker dat ik zo weinig kwaaltjes had en toen ben ik 2 dagen goed misselijk geweest. Zelfs m'n borsten zijn niet groter ofzo, maar misschien komt dat door de borstvoeding? Geslacht weten: weten we nog niet wat we doen. Ml hoeft het niet zonodig te weten en ik ben er nog niet uit. Ik heb zelf het gevoel dat het een meisje is, maar dat kan ook komen omdat ik het heel leuk zou vinden als dre tweede een meisje wordt. M'n voorgevoel klopte bij mn zoontje wel. Een tweede zoontje is net zo welkom hoor! Het maakt ook eigenlijk allemaal niet uit.
Wij willen het ook graag weten. Bij de eerste ook gedaan en vond t heel praktisch, en ook leuk! M'n voorgevoel zegt weer een meisje... ben benieuwd! Wat fijn als je zoveel echo's hebt caprice. Dat vind ik nog steeds bijzonder slecht geregeld hier in NL. Stelletje knieperts.. een extra echo is alleen medisch of bij hoge uitzondering volgens mij. Zo hebben wij alleen de termijn echo en de 20 weken echo, meer krijg je niet.
Wij willen het geslacht wel weten, zijn nog aan het brainstormen hoe we het precies gaan ontdekken of gewoon tijdens pretecho of m.b.v een taart (roze of blauwe vulling). Ik heb het gevoel dat het een jongetje wordt, maar dat dacht ik de vorige zwangerschap ook en dat werd toch een meisje, durf het dus echt niet te zeggen!
Ik heb de oudste ook tot de bevalling een hij genoemd, was wel blij achteraf (kz) dat we een meid hadden. We waren het niet eens over de jongensnaam!
Ik heb ook super veel echo's gehad van dochterlief. Mjaa toen medisch en nu niet meer. Dus zal wel veel minder worden. Ik heb toen een taart laten maken met roze vulling Wij willen het nu ook graag weten. Het liefst zou ik mijn mond houden met het geslacht. Maar weet dat dat toch niet lukt.
Ik wil het het liefste niet weten maar hebben zoveel jongenskleren. En ook spullen die we zo over kunnen zetten. Het lijkt me beter als we het geslacht heel weten ook voor mijn rust. Zie mijn naderhand niet voor niets al die kleren weer wassen en strijken. Dan kunnen we die gewoon verkopen echt. Dus denk dat we het wel gaan bekijken
Wij willen het geslacht wel weten, bij de eerste wisten we het geslacht, niet dus was dat echt een verassing. Maar deze keer wel lijkt me zo leuk om dan leuke spulletjes te kopen en gewoon lekker alvast rond te snuffelen.
Wij willen het geslacht ook graag weten, omdat we het heel leuk vinden om te weten en idd ook praktisch! Bij onze dochter hebben we met 14 welen een geslachtsecho/pretecho gedaan en dat willen we nu ook graag weer zo doen.
Je maakt me nieuwschierig.... Een kindje? Vanwaar deze bewuste keuze? Ik ben er nog helemaal niet mee bezig het geslacht. Eerst maar kijken of alles goed gaat, gezien mijn eerdere miskraam.