16 t/m 29 Februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dayna, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FaBoDeJa

FaBoDeJa Actief lid

28 apr 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerste weken zijn zo spannend!! Hier ook, hoewel ik toch behoorlijk last van kwaaltjes heb... idd je wil ze niet, maar ergens toch soort bevestiging.
    Kan niet wachten... nog 2 weekjes, ook eerder echo ivm eerdere mk.

Vind de eerste echo ook mega spannend, eerste echo met tweeling waren 2 mooie kloppende hartjes, de echo daarna was mis... :(

Bevallingen, eerste is geboren met 38+2, vliezen braken spontaan, 10 uur later was ze er, tweede is geboren met 39+4, vliezen braken spontaan, 4,5 uur later lag hij op me buik, derde bevalling, begon met weeën, vliezen braken nadat vk er was om 3.00 uur en 20 minuten later lag er een mannetje op mijn buik. De vierde bevalling (2de kerstdag) begon met weeën, vk brak vliezen en anderhalf uur later was me kleine meisje er al... Snelle bevallingen, eerste ziekenhuis andere 3 thuis.

2. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    :Dik wist dat ik niet gek was:D

3. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hier een mono amonetiche tweeling ( 1 eiige tweeling zonder tussenschot ) met 9 weken goede echo 2 kloppende hartjes ( buiten het missen van tussenschot om) met 11 weken wist ik al dat het niet goed zat voelde fout... ziekenhuis voor echo bevestigde mijn gevoel

4. FaBoDeJa

FaBoDeJa Actief lid

28 apr 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( he wat naar!!

5. FaBoDeJa

FaBoDeJa Actief lid

28 apr 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had een eeneiige tweeling, wel met eigen vruchtzakjes. Hartjes klopten beide, anderhalve week later echo die helaas niet goed was. Daarna afgewacht, vervolgens uiteindelijk cytotec, dat ging niet goed, dus spoedopname met spoed curettage, week later nieuwe curettage ivm rest. Dus allemaal best heftig...

6. Vosje88

Vosje88 Lid

8 jun 2015
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd nieuwe!! Lekker druk hier☺️ Sorry als ik niet alles bijhoud!!

Pff onzekerheid blijft bij iedereen zeker?

Vorige x begon t bloeden nu ongeveer... Dus zolang ik geen bloed zie..kdacht ik doe ff een test,, onmiddelijk 2 strepen,, alleen de ene word lang niet zo donker als 2 weken geleden!! Dus hoppa nog een schepje onzekerheid erbij op..

Lijkt me heel zwaar na een goede echo alsnog opeens alles mis..
    Hoop dus op nog heeeeel veel goede echo's en geen problemen voor ons allemaal natuurlijk!!!

T klonk als een interesante discussie :p maar toch goed dat je m weg hebt gehaald!

Symptomen,,kwas veel moe de laatste 2 3 dagen en af en toe misselijk en nu alleen nog maar gevoellige borsten..

Zo en nu slaaaapen!! Fijne avond iedereen!!

7. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
  8. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    Ik zou gewoon niet wroeten in de tuin en geen kattenbakken vervangen voor de komende maanden. Mijn Gyn heeft het mij toch alvast verboden vooral omdat ik niet immuun ben. Heb je al laten testen of je immuun bent voor toxoplasmose?

9. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeker spannend de eerste weken. Bij mijn mk had ik op 13 dpo bloed dus vandaag spannend. Mijn temperatuur was was nog steeds hoog. Gister om 8 uur in slaap gevallen op de bank, ik was zo moe. Ik voel mijn baarmoeder veel groeien en bukken lukt al haast niet want dat doet pijn. Ik heb het idee dat het erg snel gaat de derde zwangerschap en dat ik snel een dikke buik krijg(had bij de andere twee ook)

10. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik heb de discussie ook gelezen ;) Toen ik reageerde was het weg. Ik dacht echt WTF :(
    Waarschijnlijk een oude bekende van je??

Hier verschillend erachter gekomen dat ik een mk had. 1e keer had ik een goede echo met 7,5week en met 10weken bloeden en met echo gezien dat het hartje gestopt was. 11weken spontane mk. 2e keer extra echo met 10 weken na een goede echo en was het hartje weer gestopt 2 dagen erna curettage. 3e keer kwam ik er met de eerste echo achter dat het niet goed zat en cytotec gebruikt. 4e keer weer goede echo's gehad. En weer rond de 9weken geen hartslag meer. En ben ik weer gecuretteerd. 5e zwangerschap met utro ging eindelijk goed en prachtige dochter!

Ik had bij dochter echt een waterijs verslaving (zomer). En nu weer!

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen dames!
    Hier nog steeds last van minimale kwaaltjes, alleen gevoelige borsten. Van mij mag het zo blijven, voel me top fit. Gisteren zelfs 5km wezen hardlopen.

Hier trouwens pas een echo rond de 10 weken, vind het enorm moeilijk om te wachten. Maar goed er is geen aanleiding om het eerder te doen.

12. Vosje88

Vosje88 Lid

8 jun 2015
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duurt lang he Pas echo bij 10 weken!!! Bij ons ook 😐

13. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Ik krijg mijn echo op 8 weken en dan hoop ik dat ik er ook 1 krijg met 12 weken.

Mijn buik.. Als anderen mijn buik vandaag zien gaan ze denken dat ik elk moment kan bevallen. Echt zo gek dat je buik ineens groot is.

14. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Ja, die buik is een verhaal apart! Bij mij ligt het nu nog wel echt aan mijn darmen. De ene dag is ie veel groter dan de andere, net hoeveel lucht mijn darmen produceren ;). Maar plat is het sowieso niet meer. Ben benieuwd wanneer het echt een zwangerschapsbuikje gaat worden.

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik ga maandag ff bellen

16. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie de ene dag meet kwaaltjes dan de andere? Vandaag weinig kwaaltjes terwijl ik vandaag zo erg bevestiging nodig heb van mijn zwangerschap.

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @kwaaltjes, hier is de misselijkheid sinds een paar dagen volop aanwezig. Koffie kan ik niet meer drinken, terwijl ik soms echt behoefte heb aan een bakkie. Vandaag ook voor het eerst overgegeven.

@miskraam, hier in oktober een gehad. Toen heb ik echt veel minder kwaaltjes. Maar toen ik ineens een plons bloed in de wc zag, wist ik eigenlijk al dat het niet goed zat; bij de vk was ook geen mooi vruchtzakje te zien. Paar dagen later zetten het pas echt door toen. Maar de angst zit er nog wel in; ik zal blij zijn als ik een week of 10 ben.

18. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    #518 littlemunchkin, 26 jun 2015
    Laatst bewerkt: 26 jun 2015
    Nee, nog niet bij de verloskundige geweest. ;)
    Ik wilde het sowieso al houden bij onkruid wieden tussen de tegels. Het oogsten laat ik nu ook aan mijn man over, aangezien het bemeste grond is.

Ik zal wel wachten dan met tuinwerk nog ff, het ligt er nu redelijk bij.

19. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Ja, bij mij wisselt het ook. Sowieso niet heel veel kwaaltjes nog, maar eerst een paar dagen moe en toen weer helemaal niet. Ik word er ook heel onzeker van, je gaat toch denken of het misschien mis is. Van de vorige zwangerschap weet ik nog wel dat het toen ook wisselde. Soms heel erg, dan paar dagen minder, dan ineens weer erger. Het zegt helaas allemaal heel weinig.

20. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo dames,

Wat fijn dat de echo goed was!altijd weer een geruststelling!

Ik kan mijn buik nu echt niet meer inhouden, zal een foto toevoegen van mijn darmenbuik haha.
    En dan na een week diarree, normaal zou mijn buik nu plat moeten zijn :p

Deel Deze Pagina