Zo inderdaad al een behoorlijk buik. Ik heb het ook zo erg, ik zal morgen een foto maken. Als ik hen inhou dan doet het pijn.
Ik heb juist niet het idee dat het heel zichtbaar is, maar mn broeken zitten wel strakker. Ik trouwens nu al 3 dagen op rij gedroomd dat het mis was en dat ik begon te bloeden. Mn kwaaltjes lijken niet toe te nemen, ben zo bang dat het mis is... Ik heb dat de vorige zwangerschap ook gehad. Heb volgens mij 9 maanden gecontroleerd of er bloed was met afvegen.
Ik voel ook helemaaaaaal niks. .vorige zwangerschappen hing ik boven de pot. Dus ja het kan. Maar ik vind het ook wel wat apart. Buik ja ik heb ook zon buik maar had hem ook niet veel platter. Kan hem nu alleen niet inhouden. Doet zeer ook nog. Maar het valt niet op dan he
Hier hetzelfde... Buik valt niet op maar kan hem niet inhouden maar ja mn darmen zijn dan ook flink aan het huishouden Donderdag avond en gisterochtend veel krampen gehad in mn buik dacht even dat het foute boel is, maar denk nu toch dat het mn darmen zijn geweest #nagelbijten de eerste weken 😉
me28 Vreemd hè. Nu is mijn buik wat minder dan gisteren. Ik ben ook wel benieuwd wanneer het een zwangerschapsbuikje gaat worden. Was het bij je vorige ook snel? Debke83 Wel een mooie darmenbuikje.
Charlie Vervelend die nare dromen. Ik hoop dat het niks betekent en dat je over 9 maanden een heerlijke beebje in je armen hebt. Weer overgegeven en continue misselijk. Lage rugpijn en darmen die heel vreemd bewegen. Ik ben deze zwangerschap zo moe, gesloopt en uitgeput. Ik ga de deur niet meer uit en dochterlief verzorgen is opeens een opgave geworden. Alles ruikt vies. De wc en vooral de keuken en dan nog niet beginnen over de poepluiers. Schoonmaakactie beginnen lukt mij echt nog niet om die vieze geuren aan te pakken. Weet ook echt niet waar die geur vandaan komt. Me man ruikt niks. En nu ik het over mijn man heb, die heeft de laatste maand zo'n rare tik erbij gekregen. Als hij geplast heeft spoelt hij niet door en als ik de volgende ben die erin gaat ... Jullie raden het al.. Dan ga ik zo over mijn nek. Al paar keer boos geworden en hem op aangesproken, maar hij doet het nog steeds. Ach ja, al die symptomen heb ik voor lief want het is namelijk voor een goed doel.
Nou had ik maar niets gezegd, ik was een partij misselijk vanochtend! De borstvoeding loopt helaas ook hard achteruit. Terwijl ik toch wel had gehoopt om het nog even vol te kunnen houden. :'( Aaah het duurt allemaal zo lang! Waren we de 12 weken maar alvast voorbij!
Oh inderdaad debke, je het al een aardig buikje! Hier nog niets te zien, gelukkig maar want wil het nog een tijdje voor onszelf houden. Hier nog steeds geen symptomen behalve hele pijnlijke borsten, af en toe maak ik me wel zorgen. Maar aan de andere kant heb ik me bij de andere zwangerschappen eigenlijk ook altijd goed gevoelt.
Ikzelf ben al anderhalve kg afgevallen omdat ik van sinds mijn eisprong niets meer van wijn heb gedronken. Ben wel niet misselijk en eigenlijk niets van kwaaltjes, af en toe gevoel in mijn baarmoeder. Soms benauwelijk dat ik niets voel en hoop ik dat alles in orde is natuurlijk. Maandag verlossende echo. Wat ik wel heb ik dat ik minder goed kan zien momenteel. Dat had ik vorige keer ook. Kan bijna niets meer lezen zonder bril. En het iets vaker plassen maar dat valt eigenlijk al bij al nog mee
De pijnlijke borsten zijn ook hier in opkomst, draaf altijd de trap af maar is alles behalve prettig nu. Ook moet ik al wat vaker plassen en soms blijf ik zin in eten houden. Vooral watermeloen is favoriet.
owww damess......gelukkig ben ik nog niet misselijk. Maar dat zou vast nog wel komen, had ik bij mijn zoontje ongeveer met 3 a 4 maanden. Wel pijnlijke borsten en ook een opgezet buikje draag nu alleen maar wijde t/shirtjes wil het nog ff voor ons zelf houden. Maar komt dat door de darmen?
Gevonden, hij was op pag 39 dus een hele brok achteruit. Ik zal even kijken of hij nog up to date is en dan hier posten
Hier ook nog steeds weinig kwaaltjes. Veel afscheiding, veel plassen en steeds heel erg veel trek. Vorige zwangerschap vond ik chocolade heel vies, maar nu heb ik er de hele tijd trek in . Mel28, dat zijn inderdaad je darmen. Het kan komen van lucht, maar je organen gaan ook een nieuw plekje zoeken in je buik. De baarmoeder moet ruimte krijgen om te groeien, dus vandaar. Ik voel mijn darmen op het moment nogal goed soms, steeds luchtbellen, en het ligt nu al een beetje op een andere plaats dan normaal volgens mij. Wel grappig hoe dat werkt eigenlijk!
Hebben jullie nog goede smoesjes om uitleg te geven waarom een mri uit te stellen voor je knie terwijl je thuis zit en niet kan werken. Iedereen vraagt erom en ik mag pas vanaf twaalf weken. Ik heb over drie weken en drie dagen mijn eerste echo. Ik dacht dan zeg ik dat ik de mri over drie weken krijg dan gaan we na een goede echo toch vertellen dat we zwanger zijn. Is realistische?
♥ Zwanger ♥ 16 Feb Thea23 29 jaar 4e kindje Koali 27 jaar 2e kindje Nora Alexis 26 jaar 1e kindje 17 Feb Abbi 21jaar 1e kindje Anzza29 jaar 2e kindje Dayna 29 jaar 2e kindje Anan 34 jaar 2e kindje Zonnebloem 25 jaar 1e kindje Vosje88 27 jaar 1e kindje Julia1979 35 jaar 4e kindje mopke 28 jaar 3e kindje 18 Feb Lolsmurf 30 jaar ?? kindje Nelta 29 jaar 3e kindje 19 Feb Lovely83 32 jaar 3e kindje wiedeltje 25 jaar 3e kindje Rianne2985 29 jaar 1e kindje 20 Feb littlemunchkin27 jaar 1e kindje ri92 .. jaar .e kindje Mel28 28 jaar 2e kindje 21 Feb Me28 30 jaar 2e kindje SpecialGift 26 jaar 2e kindje Rosamber 30 jaar 3e kindje FaBoDeJa 29 jaar 5e kindje 22 Feb Bl0empje 24 jaar 1e kindje Zwelgje1981 33 jaar .e kindje 23 Feb Bubbelbad 28 jaar 1e kindje Solevita 25 jaar 2e kindje Trotsema 23 jaar .e kindje 24 Feb Dobbie 33 jaar 2e kindje Newdawn 35 jaar 1e kindje lablover 25 jaar 1e kindje Charlie11 27 jaar 2e kindje linthee 32 jaar 2e kindje abb 25jaar 1e kindje 25 Feb Happyr 24 jaar 2e kindje Deedee91 24 jaar 1e kindje mamatjevan4 26 jaar 4e kindje 26 Feb Rica ?? jaar 3e kindje Jeszjuh?? jaar 2e kindje minieme1984 31 jaar 2e kindje 27 Feb Caprice 34 jaar 1e kindje IrisN 25 jaar 1e kindje 28 Feb jjs87 28jaar 4e kindje 29 Feb Kimmie80 35jaar 1e kindje debke83 32 jaar 3e kindje Maaiketjuh 27 jaar 3e kindje ♥ Afspraken ♥ 24 Juni - Nelta - Vroege echo 29 Juni - Nora Alexis - Intake 29 Juni - Anan - Intake 29 Juni - Caprice - Eerste echo 30 Juni - Julia1979 - Eerste echo 01 Juli - Thea23 - Eerste echo 02 Juli - Rianne2985 - Intake 06 Juli - IrisN - Vroege echo 06 Juli - Solevita - Vroege echo 07 Juli - Thea23 - Intake 07 Juli - Lolsmurf - Eerste echo 07 Juli - linthee - Eerste echo 08 Juli - Koali - Eerste echo 08 Juli - Dobbie - Eerste echo 08 Juli - abb - Eerste echo 08 Juli - Dayna - Intake/Echo 09 Juli - Mel28 - Eerste echo 09 Juli - mopke - Intake/echo 09 Juli - FaBoDeJa - Eerste echo 10 Juli - Charlie11 - Intake 10 Juli - minieme1984 - Intake/echo 13 Juli - Wiedeltje - Eerste echo 13 Juli - Happy r - Intake 14 Juli - Zwelgje1981 - eerste echo 15 Juli - Anzza - Eerste echo/intake 15 Juli - Debke83 - intake 16 Juli - Bubbelbad - intake 16 Juli - mamatjevan4 - eerste echo 16 Juli - jjs87 - eerste echo/intake 16 Juli - FaBoDeJa - intake 20 Juli - Vosje88 - Eerste echo 20 Juli - Dobbie - Intake 20 Juli - Bl0empje - Eerste echo 21 Juli - Me28 - Eerste echo 22 Juli - Maaiketjuh - echo/intake sterretjes Boommm nurrie09
@Trotsemama............hahaha ja die is wel een goede ja...en dan de verassing vertellen. Dan zullen ze wel denken aaahhhhhhhhh vandaar???!