Sterkte kimmie! Misselijkheid neemt hier wel toe... overgeven nog net niet al kost luier verschonen veel moeite soms. Gisteren silhouette binnen gekregen en nu dus lekker mee rommelen en uitproberen . Vandaag heeft oudste dochter afgezwommen voor B. Topper is 7/11 beginnen en nu al 2 diploma's. Begint steeds spannender te worden met al die aankomende echo's duimduimduim voor allemaal!
iemand anders ook wat sneller prikkelbaar? Vandaag flink op moeten ruimen en schoonmaken, maar jeetje... Wat een slak was ik(zo snel moe), en nog geirriteerd erdoor ook.
Ik ben heel nieuwsgierig en nerveus ter gelijkertijd voor morgen voor de eerste ontmoeting met onze kleine spruit
Ja spannend Caprice! Ik zit de dagen ook af te tellen. Ook wel heel bang dat t niet goed zit. Nu ja..we zullen zien.
Leuk Caprice, morgen al Lekker van genieten. Wij mogen nog 1,5 week wachten. Gelukkig gaat dat met het werk en de kleine meid erbij super snel, dus dat moet nog wel even te doen zijn. Soms twijfel ik wel even, aangezien ik weinig kwaaltjes heb. Alleen af en toe wat meer moe. Maar bij m'n vorige zwangerschap begon de misselijkheid ook pas met 7 weken, dus wie weet komt alles nog bij mij
Ik heb ook amper kwaaltjes. Soms doet mij dat ook twijfelen, gelukkig heb ik een vriendin die ook bijna geen kwaaltjes had. Maar het maakt een mens onzeker he
Ik heb ook geen kwalen hoor . Echt niks......idd maakt je wat onzeker. Ik ga morge vk bellen en dan laaaaaang wachten tot echo. Morgen wordt ook mijn zoon geopereerd en ben zo nerveus en naar ervan. Ik ga janken en men hornonen flink aan de hobbel laten ha haha. Jan wel sneller... Maar ja we moeten er even door heen morgen.
Geruststellend om te lezen. Ik heb ook geen kwaaltjes, alleen rugpijn na het klaarkomen. Ben daarom bang voor een BBZ. Voel niets in mijn baarmoeder. Heb hogere kans op een BBZ, wegens een verkleefde eierstok. Wachten tot 6 juli, dan weet ik of het vruchtje op de juiste plaats zit.
Wat een spannende tijd irisn, duim voor je dat het geen bbz is!! Hier ook erg prikkelbaar... Zit met iedereen ruzie te zoeken en ga dan tekeer als een viswijf (schaam schaam) Vooral een combi van extreme vermoeidheid en hormonen denk ik! Bij mij is de misselijkheid heel wisselend ene dag heel erg andere dag weinig tot niet! Wel voel ik echt mn steken in mn baarmoeder en bandenpijn
Hier vanmorgen de dag gestart met bloedverlies. Icm m'n weinige symptomen ben ik bang voor het ergste