16 t/m 29 Februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dayna, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ach wat leuk vosje :) lief van 'm.

Hier nog niks gekocht. Merk dat met de kleine in huis deze zwangerschap veel minder op de voorgrond is dan de vorige keer. Je bent de hele dag druk in de weer en nauwelijks tijd om eraan te denken. Heb wel ontzettend zin in de echo!!

2. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Wat lief vosje!

Hier hetzelfde Koali. Soms denk ik owjaaaaa, haha.
    Dochterlief vandaag 10maanden dus die spookt nu van alles uit ;)

3. Zonnebloem0304

8 mei 2015
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog niets gekocht, ik wil eerst zeker weten dat alles goed is!

Vandaag enorm besef momentje!! Had vandaag anders m'n mri gehad maar de onderzoeken zijn niet meer nodig!! Happpyyy

4. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.016
    2.377
    113
    Net brief gehad van het ziekenhuis. 29 juni heb ik de eerste afspraak :)

5. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ha dames. Ik wil graag meekletsen.. 35 jaar, 4de kindje, uitgerekende datum 17 febr. En eerste echo 30 juni 9.30.

Zonnebloem..jij gaat de 22ste naar de gyn..maar dan ben je nog geen 6wk. Vind je het niet jammer dat je dan zeer waarschijnlijk nog geen kloppend hartje ziet?

6. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Gezellig, Julia :D

7. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Jeetje, ik zou al kunnen slapen.. Ik was bij dochterlief ook echt zo moe.

8. Zonnebloem0304

8 mei 2015
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Julia, het zal erom hangen wel of geen zes weken het is even afwachten idd. Los daarvan heeft de assistent dit zo berekent voor een extra check vanwege de endometriose. Als we het hartje niet kunnen horen kloppen maken we zsm weer een afspraak is nu de afspraak. Vind het wel fijn vroeg al te kunnen dus ivm endometriose dubbel dubbel check!!

Vandaag spontaan verrast door mijn vriendjelief!! Hij kwam thuis met zo n knuffeldoekje. Voor ons prinsje of prinsesje! Erg lief ik was stom verbaast dat is niks voor hem!

Hoe gaat het met de klachten dames, hier bijzonder goed nog:)

9. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ik denk dat je bedoelt ZIEN kloppen :) Luisteren naar t hartje doen ze over het algemeen uit veiligheid pas na 12 weken (is een andere techniek die niet bewezen onschadelijk is..dus uit voorzorg niet)
    Wat is Endiometrose?

10. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Ik kom me hier ook even gezellig melden.

En ik kijk er ook erg naar uit naar mijn eerste echo. Heb echt van die gekke dromen gehad waar ik in verwachting ben van meerlingen. En dat heeft me toch nu wel een beetje nieuwsgierig gemaakt haha

11. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Haha SpecialGift..dat zou wat zijn he.. Ik heb gezien met de echos dat er maar 1 follikel was..dus acht hier de kans op een meerling minimaal. Normaal heb je dan ook vaak erg donkere testen al voor je nod omdat het er twee zijn. Heb je al een afspraak gemaakt?

12. Paardebloem

Dat zou inderdaad wel wat zijn, want ik begon al in mijn dromen al erg in paniek te raken hoe ik het moest doen met een vierlig en later werd dat vierling een negenling en toen vond ik de vierling opeens minder erg dan een negenling en toen werd ik maar wakker want het stond op het punt om meer te worden hahaha:p

Nee, nog geen afpraak gemaakt. Ik denk dat ik volgende week vrijdag maar een belletje ga geven voor een afspraak.

Maar 1 follikel kan zich toch alsnog in tweeën splitsen of heb ik dat mis...

13. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Goedemorgen dames,

Zonnebloem, wat lief van je vriend :D
    Hier koop ik sowieso niks tot aan ik weet wat het word, of na de 12 weken echo miss als ik wat leuks tegen kom. Heb ook zo enorm veel van dochterlief nog.

Bij 10 weken hebben wij volgens mij het hartje gehoord. Maar echt maar heel snel.

Ik ga dalijk zelf een shirtje maken voor dochterlief met de tekst: Voorkant: Ik ben het 1e geluk,
    nu komt....
    Achterkant: de 2e uk!!

Ben zo benieuwd hoe ze reageren :D:D

14. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    SpecialGift, ik heb ook zo van die rare dromen. Maar bij mij zijn het echt enge dromen, niks leuks aan haha.

Over donkere testjes btw bij meerlingen. Een vriendin deed een MvM test en die was heel licht. Nu las ik gisteren nog zo'n verhaal op ZP. Teveel hCG ;)

15. Paardebloem

Dat ia al helemaal erger. Nee ik houd echt absoluut niet van enge dromen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik geen nachtmerries, maar voor en na mijn zwangerschap weer wel. Ik hoop zooooo erg dat ik ook met deze zwangerschap niet eng zal dromen.

Dus omdat je zwanger bent van een meerljng maak je te veel hcg aan wat leidt tot lichte teststrepen? Begrijp ik dat goed....

En heb je al een voorgevoel voor het gealacht van je baby?

16. Zonnebloem0304

8 mei 2015
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja natuurlijk zien.. Bedoel hetzelfde in ieder geval.

Endometriose zijn verklevingen. In de darmen baarmoeder eierstokken eileiders etc. Ze denken dat ik dat heb aan mijn linker eierstok. Laat ik nou net deze maand m'n eisprong hebben gehad op rechts hihi!

Spannend een meerling ik heb zulke bizarre Dingen meegemaakt wat dat betreft. Vier jaar geleden werd ik op straat aangesproken door een wildvreemde vrouw. Die ging mij vertellen dat ik later een tweeling zou krijgen. Ik heb gedroomd dat ik een tweeling krijg. Mijn moeder droomde dat ik een tweeling krijg. Mijn vriend en ik heb samen dezelfde droom gehad over een tweeling. Het eerste wat mijn pa zegt toen we het hem vertelde dat ik zwanger ben, je krijgt twee meiden😂
    Op straat kom ik alleen maar tweelingen tegen haha nog noooooit zoveel gezien! Terwijl mijn gevoel zegt het is er 1, lijkt mij ook erg zwaar een tweeling. We wachten het rustig af! Als alles maar goed is en de kleine kernnngezond is 💪🏻

17. Zonnebloem0304

8 mei 2015
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh mijn voorgevoel is een meisje, waarom geen idee

18. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    @SpecialGift: Ja, hoeft niet per see maar je test kan ook licht uitvallen omdat er teveel hCG is. Dat had iig mijn vriendin bij de mvm test. Het is sowieso bij iedereen verschillend qua aanmaak van hCG. En je bent pas zeker na een echo :p

Voorgevoel qua geslacht; Ik denk een jongen maar dat dacht ik bij dochterlief ook, haha! Mijn moeder en man zeggen dat wij alleen meiden krijgen :p

@Zonnebloem: Haha, nou ben benieuwd!

19. Vosje88

Vosje88 Lid

8 jun 2015
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom julia en specialgift! Gefeliciteerd ☺️

Zonnebloem!! Haha ik was ook zo verbaast van mijn vriend 😉 maar super lief van hem!! En een tweeling haha wieweet komt de voorspelling uit!!

Dayna! Das nog leuker ipv ik word grote zus! Ben benieuwd hoe ze reageren 😊

Ik rij morgenvroeg om 7 uur naar nl dan kan ik mee ontbijten daar 😉 en wou mijn vader een kaartje op zn bord leggen met dat ie niet 1x maar 2x opa word!

Bij mij is de kans op een tweeling aanwezig! Had 2 follikels dus ben benieuwd 😜 en 13 dpo al een knaltest....stel je voor!! Mijn vriend hoopt t zijn we in een keer klaar zegt hij!

Voorgevoel kwa geslacht echt geen flauw id!

En nog steeds totaaal geen symptomen... Hoe is t bij jullie? Word t nu steeds erger?

20. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vosje, spannend. Wie weet worden het er inderdaad wel twee 😊 lijkt me wel pittig hoor, een tweeling.

Zonnebloem, zou wel extra bijzonder zijn als het nu een tweeling blijkt te zijn :$

Dayna, leuk idee met dat shirtje. Leuke tekst. Ben benieuwd hoe snel ze het door hebben. Wij hebben een shirt besteld waarin je zo'n balkje ziet wat aan het laden is. Erboven staat dan 'sister loading' benieuwd hoe snel ze het doorhebben straks :) we hebben het de ouders al wel verteld. De rest wachten we even mee tot na de eerste echo.

Wij hebben en voorgevoel voor weer een meid. Hier ook nog weinig symptomen. Borsten wel wat groter en wat sneller moe. Thats it eigenlijk.

Deel Deze Pagina