16 t/m 29 Februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dayna, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Oh Koali, wat een stress! Het is 50% he, hoeft niks te zijn! Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook bloedverlies met 5 en 6 weken en amper kwaaltjes. Er bleek toch echt niks aan de hand! Met 7 weken begonnen de kwaaltjes toch nog flink, dus het kan nog alle kanten op. Heel veel sterkte, en gewoon de vk bellen als je ongerust bent hoor! Misschien mag je een echo.

2. linthee

linthee Actief lid

28 jun 2014
    157
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ohh Koalli...... Hopelijk zet het niet door!! Ik duim voor je.
    Ik heb itt m'n vorige zwangerschap ook bijna geen kwalen. Ben alleen erg moe. Dat maakt een mens idd onzeker. Ik hoop voor jou dat het goed zit.

Caprice spannende dag vndg!!

Rica veel succes vndg, hopelijk is deze dag snel voorbij voor jullie!

En irisn voor jou duim ik ook!

3. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Moet je dat nu dan al zo sterk in je baarmoeder voelen? Dacht dat dat pas later was.

4. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Dames met een echo, veel kijk plezier, hopelijk een mooi wondertje te zien met een mooi kloppend hartje. Al is het bij jou wel erg vroeg daarvoor Caprice, maar toch fijn om te zien of het goed zit :)

Koali, aah nee :( Hopelijk niks ergs. Bel anders je vk voor een echo, dat kan nu makkelijk.

5. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij ons doen ze nogal moeilijk over vroege echo's en zijn ze meer van het afwachten en 'het hoeft niets te betekenen'. Alsof het ze teveel geld kost ofzo. Bel dan ook niet zo snel... Kijk het eerst vandaag maar even aan :(

6. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Anan en Nora..mag ik aannemen dat jullie bij de intake ook een echo krijgen? Ik hoop voor jullie inwendig. Dan zie je veel meer. Ik morgen bij de gyn..inwendig. En dan volgende week bij de VK wel uitwendig denk ik.

7. Vosje88

Vosje88 Lid

8 jun 2015
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad koali tis 50/50 he! Hoop dat t nix is! Zet t door? Dat was bij mij toen namelijk vrij snel,,wel stom dat je geen vroege echo mag! Maar tis vast niks!

Rica succes vandaag!!

Iris hoop dat t geen bbz is :( altijd uitgaan van t positieve!!

Succes met de echo's vandaag!!

Hier ook onzeker door weinig kwaaltjes,,en moest aan de antibiotica voor een infectie op me voet,, heb het duidelijk gezegd dat ik nogmaar pril zwanger ben.. En dokter heeft me iets gegeven wat mag bij zwangerschap..maar voel me er toch niet fijn bij..maarja twas dat of giga dikke pijnlijke rode voet en niet kunnen lopen..

Fijne dag allemaal!! Xx

8. IrisN

IrisN Niet meer actief

Ik had het met mijn vorige zwangerschap wel, maar die eindigde in een miskraam, dus dat zegt ook niets. Misschien is het dan juist nu wel een goed teken dat ik hem niet voel. We zullen zien. Maar de angst is wel groter na de miskraam.

9. IrisN

IrisN Niet meer actief

Jakkes meid! Wat spannend. Ik duim voor je dat het toch goed zit. Kan helaas twee kanten op gaan. Je ziet ook vele gevallen waarbij het wel goed gaat! Heb je ook seks gehad gister of vanochtend? Er kan namelijk ook een vaatje zijn gesprongen. Je baarmoeder is nu extra goed doorbloed. Sterkte en probeer rustig te blijven!

10. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb toch de vk even gebeld. Ze zeggen ook dat het alle kanten uit kan gaan, maar zo lang ik geen krampen heb is dat nog positief. Als het bloeden aanhoudt, dan krijg ik een echo. Nog even onzeker dus..

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    We wachten tot onze zoon klaar is op de ok. Ondertussen vk gebeld.
    Echo 30-07

12. Maaiketjuh

22 jun 2015
    86
    0
    0
    Mn kids en werk in verpleeghuis
    Ede
    Koali wat vervelend nu dat afwachten wat er gaat gebeuren. Ik duim voor je dat het niks is 😘

13. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Rica, succes met wachten, hopelijk is het allemaal helemaal goed gegaan!
    Koali, lastig zeg, sterkte met de onzekerheid. Hopelijk is alles gewoon goed!

Dames die een eerste echo hebben, ik ben benieuwd!

Hier al een beetje vakantiestress voor het inpakken enzo. Het lijkt erop alsof de moeheid en misselijkheid nu toch op gaan spelen. Gisteren de hele dag supermoe en vandaag ook niet bepaald veel energie. Eten smaakt ook minder en voel me een beetje weeig. Ik hoop dat het tijdens de vakantie niet ineens heel erg wordt! Nou ja, en anders kan ik lekker veel rusten en hoef ik iig niet te werken/koken/schoonmaken.

14. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    Hier dan onze eerste echo. Ik probeer straks een betere foto te nemen.

Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

De gyn zei dat het er super uit zag. Beter dan bij mijn eerste zwangerschap/miskraam. Het eerste wat hij zei bij de echo is. Ik zie al meer dan ik had verwacht. Ik dacht oh neen een tweeling lol maar neen hoor ons garnaaltje was al heel duidelijk zichtbaar. 13 juli mag ik terug om het hartje te zien. Ben zooo blij dat alles zo goed was

15. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Koali
    Vervelend dat je dat hebt. Ik hoop dat het niks betekent en dat alles goed is.

Caprice
    Wat een mooie echo. Heerlijk z'n eerste echo en je kan al wat kan zien. Geniet er van.

16. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Ik ben nog steeds erg misselijk en nog steeds overgeven. Ik kan wel de hele dag slapen. Heb al een zwangerschapsbuik, maar ik kom niet aan en ben zelfs 3 kilo afgevallen.

17. Maaiketjuh

22 jun 2015
    86
    0
    0
    Mn kids en werk in verpleeghuis
    Ede
    Mooie echo caprice!

18. mel28

mel28 Actief lid

2 mrt 2015
    202
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie echooo Caprice! wat fijn dat je alweer snel terug mag komen en gelukkig zit alles goed.

Kan ook niet wachten hoor tot mijn eerste echo.
    Met hoeveel weken kan je het hartje zien kloppen??

19. IrisN

IrisN Niet meer actief

Wauw! Wat mooi Caprice. En wat groot voor jou termijn. Geniet er van! Deze echo neemt niemand je meer af. Hopelijk zie ik maandag ook zoiets moois! 😍

20. IrisN

IrisN Niet meer actief

Vanaf ongeveer 6 weken.

Deel Deze Pagina