16 t/m 29 Februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dayna, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    dat was behoorlijk schrikken ja en vooral ook om 2 knipperlichtjes te zien

2. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Ben ook benieuwd naar jouw buik straks. Zal wel erg groot worden hihi.

Ik moet nog 2 weken wachten en dan kan ik ook zien wat er in mij groeit. Mijn man wilt niks weten van me dromen over meerlingen en knijpt m ook nu erg.

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Volgens mij idd door kattenuitwerpselen. In onze achtertuin komen geen katten, dus dat is geen probleem.
    Verder kun je je beschermen met handschoenen.

(al heb ik met dit weer en mijn huidige energielevel 0,0 zin om in de tuin te werken :p)

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Haha, hier is het juist andersom. Mijn man heeft het steeds over de tweeling. Zelfs na de eerste echo nog.....

5. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    wow!! Gefeliciteerd!:$:D

6. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Oooh ik begon al bijna in paniek te raken. Wilde bijna de vk bellen. Ben echt iemand die snel zorgen maakt.

Mijn energielevel was ook 0.0 maar het irriteerde mij zo erg dat het er was dat het meteen weg moest.

Haha wel grappig dat jou man er over begint. Je zou zeggen dat het eerder te heet wordt onder hun voeten.

Vandaag gedroomd dat ik bevallen was een meisje. Bevalling was pijnloos en snel. Ik wist niet eens dat ze er al uit was.

7. mel28

mel28 Actief lid

2 mrt 2015
    202
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wowwww Thea dat zal wel even schrikken zijn geweest, maar Oohhh zo gaaf!

8. linthee

linthee Actief lid

28 jun 2014
    157
    2
    18
    NULL
    NULL
    Thea gefeliciteerd!!!! Wat een mooi nieuws!!!

9. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Wat mooi Thea! Gefeliciteerd!

10. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Wauw Thea wat bijzonder! Lijkt me fantastisch maar ook heel spannend natuurlijk. Er zitten natuurlijk wel wat meer risico's aan zo'n zwangerschap. Mooie echo foto ook zeg! Zal idd wel een megabuik worden hihi.

Ik zie in de lijst dat er een vraagteken bij mij staat. Dit wordt mijn tweede kindje. Ik heb een dochter van 2 (mei 2013).

Nog een klein weekje wachten tot de eerste echo. Zoo spannend! Ik vind het nog zo onwerkelijk dat er nu gewoon weer een kindje in mij groeit van al 1 cm haha. Hopelijk snel meer mooie echo foto's hier te zien, blijft leuk!

11. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    image.jpg

Is er nog iemand die hier misschien belangstelling voor heeft? Natuurlijk helemaal trots al besteld, maar helaas zullen we er niks meer aan hebben. Het is voor een meisje van 12-18 maanden qua maatje. Mocht ik weer zwanger raken, dan zal ons meisje hier al uit gegroeid zijn.

Mocht iemand het voor een klein prijsje over willen nemen, dan stuur maar een pb'tje :)

12. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Wow Thea, gefeliciteerd! Vast wel even wennen, maar ook bijzonder!

Specialgift, ik ben ook benieuwd hoeveel er bij jou in je buik zitten, zou je voorgevoel kloppen of niet?

Hier beginnen de symptomen nu ineens echt te komen. Ik maakte me eerst zorgen dat ik zo weinig voelde, maar nu komen de moeheid en misselijkheid opzetten. Het voelt een beetje als wagenziekte en ik krijg ook weer dat ik specifieke voorkeuren krijg voor eten. Sommige dingen vind ik ineens heeeeel lekker en andere dingen heb ik dan echt geeen trek in. Vandaag een broodje met kaas en toen ik het at vond ik het ineens zo lekker! Ik wou ineens heel veel kaas eten, hihi. Ik hoop wel dat het goed gaat met de vakantie. We zitten in een hotel en zou toch een beetje jammer zijn als ik kotsend in het restaurant zit :$.

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Hier ook geen katten.....mijn honden lusten ze rauw.
    En Ben er ook niet zo bang voor.... als het de klimop is e.d. gebruik ik zowieso handschoenen...

Hier is 1 genoeg hoor haha....wouden altijd 2 kids en nu...de derde op komst! Vandaag begonnen met uitbouwen...2kamers erbij ...oa een babykamer dus hah

14. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Wauw Thea, wat leuk een tweeling :D

15. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    #675 Caprice, 1 jul 2015
    Laatst bewerkt: 1 jul 2015
    Hier volledig no-no gekregen van de gynecoloog. Ik mag absoluut niet in de tuin wroeten, kattenbakken verversen of in kinderzandbakken voor toxoplasmose gevaar.

Als je het toch wilt doen zou ik je aanraden om te laten testen of je immuum bent dan weet je zeker dat je wel of niet iets kan oplopen

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    #676 nelta, 1 jul 2015
    Laatst bewerkt: 1 jul 2015
  17. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
  18. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik heb het ook nooit gedaan, leuke klusjes voor manlief hahaha

19. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Thea, wauw twee babies!

20. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Haha inderdaad! Tis toch al niet mijn hobby, dus tijdens mijn zwangerschap ga ik dat zeker niet doen! Heb ik eindelijk een goed excuus :)

Deel Deze Pagina