16 t/m 29 Februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dayna, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0

Haha Dayna en Me28 ik moet toegeven dat ik het ook echt niet graag doe en dus nu een extra excuus heb loool

2. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Jullie hebben me bang gemaakt :(

3. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    Ik zou nu niet bang zijn meid maar ik zou het gewoon vermijden in de toekomst. Allez zo zou ik gaan doen he

4. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Ach meid, dat is ook niet nodig hoor. Als er bij jullie geen katten in de tuin poepen is er sowieso niks aan de hand. En anders is de kans ook klein hoor. Als je er heel erg mee zit kun je de vk even bellen om het voor te leggen, helpt misschien weer voor je gemoedsrust :). Heel erg in de stress zitten is ook niet goed!

5. FaBoDeJa

FaBoDeJa Actief lid

28 apr 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een nacht! Bij jullie ook zo warm? Hier in huis bleef temperatuur hangen op 29,5... pfff! Kleinste meisje was ook om 5 uur al wakker... dat word lange dag!

Kwaaltjes nemen lekker toe, warmte lijkt ook erger te maken. Eetlust is nauwelijks hoewel moet eten anders word helemaal beroerd...

6. mel28

mel28 Actief lid

2 mrt 2015
    202
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook super warm, maar gelukkig maakt de ventilator het iets minder.....gisteren lekker afgekoeld in een meertje met zoontje lief dus konden we daar lekker in afkoelen...

Ik Vind het wel moeilijk mijn buikje te verbergen met dit weer, hebben jullie dat ook?

7. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Hier ook BRAK. Zoonlief stond vanacht 3 of 4x naast ons bed.. Die was vd warmte klaarwakker. We zijn op!

8. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    buik verbergen? hoe ? haha iemand tips? ik kan de mijne niet meer verbergen .. mn moeder heeft wel wat door maar ze wacht denk ik tot we er zelf mee komen( wil eerst echo van 13 juli afwachten tot alles goed is)

hier gisteren een badje gehaald.. nja bad had me beetje vergist in de grote :p hij is 4 meter doorsnede ( oeps )
    Mja kinderen hebben grootste lol !

Dank jullie wel voor de lieve woorden.
    Ik weet nu dat het er 2 zijn en ik zie het ook maar het komt nog niet helemaal binnen eerlijk gezecht .

Straks 5 kinderen OMG hoe !!!!!!

zou straks wel buikfototje plaatsen

9. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier ook zo warm en zoooo moe. Ik kon gister nog niet naar bed omdat de kinderen laat op waren anders ga ik liefs om negen uur al naar bed, zelfs met de warmte. Ik ben afgevallen het afgelopen jaar. Mijn zussen zeiden gister "je ziet het wel dat je afgevallen bent hoor" terwijl mijn buik behoorlijk opgezet is. Waarschijnlijk merk ik het alleen zelf.

10. Maaiketjuh

22 jun 2015
    86
    0
    0
    Mn kids en werk in verpleeghuis
    Ede
    Hier ook echt super moe. Ben na dat ik kids naar school en kdv heb gebracht nog even op bed gaan liggen (moet vanavond werken dus moet dan enigsins fit zijn 😉)

Kwaaltjes: lijken juist minder te worden 😳 ben 's ochtends 5 min misselijk en dan is het gelijk over dit terwijl ik tot vorige week echt tot 10 uur in de ochtend kei misselijk bleef. Voel me beetje onzeker dus.

Buik: ook flink aan het groeien straks stond ik ook echt voor de kast van hmmm wat moet ik aan zag ergens achter in de kast een fladderig los jurkje die zal dus vaak aangetrokken worden deze periode

mvm: zaterdag komen ze langs ben benieuwd

11. Maaiketjuh

22 jun 2015
    86
    0
    0
    Mn kids en werk in verpleeghuis
    Ede
    Oh ja heb onwijs last van mn hormonen.... Kan om alles beginnen te huilen, als iets tegenzit op het werk, een zielig verhaal of film, mn vriend die iets verkeerds zegt bij alles biggelen de tranen over mn wangen.... Vraag me echt af hoe lang ik het nog verborgen kan houden 😉

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik ben nu sinds 2dagen broerd.... yep dus zo voelde het ook al weer haha

13. Vosje88

Vosje88 Lid

8 jun 2015
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dus nogsteeds weinig last van iets.. heel soms steekjes onderin me buik en wat vaker na toilet.. maakte me zo zorgen dat ik zelfs gebeld heb om me echo eerder te krijgen helaas deden ze dit niet 😑 maar ik mocht wrl opnieuw hcg prikken!! En alles was prima in orde! Dus hou me daaraan vast.. nog 18 dagen en dan kunne we hem haar eindelijk zien 😊

Thea gefeliciteerd een tweeling!! Super leuk!!

14. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Hier ook ineens flink beroerd. Best lastig als je alle koffers moet inpakken, maar het is voor een goed doel :). Die buik is best lastig ja, ik schrok ervan hoeveel mijn lichaam met een paar weken al veranderd is! Vandaag heb ik een jurkje aan dat ik 2 maanden geleden nieuw had gekocht. Toen zat het heel mooi en slank, nu zit het ineens een stuk strakker bij mijn buik en sluit het gewoon minder mooi aan. 'S ochtends kan het nog wel, maar 's avonds voel ik me echt dik en uitgezakt. Ik ben benieuwd hoe ik dit tot 12 weken verborgen ga houden. Gelukkig is het wel vakantie, dus veel mensen zien we een tijdje niet. Scheelt weer hopelijk

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik heb de wc heel vaak gezien vandaag pffff en het is al zo heet.

16. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Hier ook mega beroerd vandaag en boven de bak gehangen. Pijn aan mn keel ervan :(

Bij mijn dochter begon dit pas met 9weken. Hopelijk stopt dit nu dan ook eerder.

Vandaag ineens de angst dat er niks zit :( Nog een kleine week wachten.

17. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Wel fijn dat je het hier op het forum kunt delen! Het voelt toch wat minder beroerd als je weet dat er meer zijn die hetzelfde voelen. Niet dat ik hoop dat anderen zich ook slecht voelen trouwens! Maar gedeelde smart is halve smart zeg maar :).

18. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Mag ik hier ook meekletsen?

19. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

#699 rianne2985, 2 jul 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2015
    Vandaag m'n intake gehad. Veel informatie gehad, poeh!
    15 Juli mijn eerste echo. Kan iemand dat in de lijst erbij zetten?

Ik heb al een echt buikje (vooral de darmen) dus ik ben benieuwd hoe lang ik het nog "verborgen" kan houden, zeker met dit weer. Hier Is ook sinds een paar dagen de misselijkheid begonnen, maar gelukkig nog niet hoeven overgeven. Hopelijk blijft dat zo.
    Wel het advies van de verloskundige gekregen om advies in te winnen bij een diëtiste omdat mijn bmi 30 Was ( 165cm-82kg )
    *schaam schaam*
    Heeft iemand ervaring met een voedingsdeskundige tijdens de zwangerschap? Ik wil namelijk niet onnodig teveel aankomen.

20. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    Ja hoor, mogen wij meer info van jou hebben

Leeftijd, en hoeveelste kindje en de dag dat je uitgerekend bent

Ook kan je de datums doorgeven van intake en echos

Deel Deze Pagina