Zonnebloem Haha wat bizar. Dat is wel heel veel tweeling. En zo eng dat er gewoon iemand op je afstapt en zegt je krijgt een tweeling. Maar we gaan het meemaken of je een tweeling hebt en anders een meisje Dayna haha dus 2 tegen 1. Ben benieuwd wie straks gelijk heeft jij of je vriend&moeder Ik had bij de eerste ook het gevoel dat het een meisje zou zijn en dat was het ook, maar nu totaal geen gevoel wat het gaat worden. Bij mijn dochtertje zat ik ook onder de puisten en heb dat nu weer. Dus als ik daar op af ga dan denk ik ook weer een meisje. Vosje dankje wel en jij ook gefeliciteerd. Mijn symptomen: ●Pijnlijke borsten/tepels ●misselijk de hele dag en bepaalde geuren maken het alleen maar erger ●pijn in mijn onderrug ●steken in liezen ●veel plassen ●erg moe en veel willen slapen ●hoofdpijn ●last van opvliegers ●trek in bepaalde eten maar weet nog niet wat ●mijn hele gezicht en hals zit onder de puisten
Mijn symptomen: ●Pijnlijke borsten/tepels (maar niet de hele dag door) ●Soms wat weeig ●Pijn in mijn onderrug ●Steken/kramp in liezen ●Veel plassen ●Erg moe en veel slapen ●Honger ●Soms eng dromen ●Buikpijn en opgeblazen gevoel
Mijn vader onze dochter voor zich op tafel gezet en zag het gewoon niet. Mijn moeder was koffie en thee aan het zetten en daarna zei ze: Heb jij een nieuw shirtje aan? Wat staat er op? En toen las ze het. OOOOhhhh ben je zwanger?!?! Mijn vader; krijg jij een broertje of een zusje!!!!! Gefeliciteeeeerd wat leukkkk!!! Dus opa en oma zijn heel blij met een 6e kleinkind op komst.
Hey dames ik zou graag met jullie mee will schrijven. Na een miskraam in Maart met 7 weken zijn we weer zwanger ! Ik ben thea (29)een moeder van 3 kinderen, een meisje van 11( bijna 12) een jongen van 4 en een meisje van 2. Dus zoals je ziet zijn wezwanger van nummer 4.! Dit word een drukke periode aangezien we binnenkort ook gaan verhuizen richting Arnhem ! Spannend en ook wel angstig , hopend dat dit keer alles goed mag gaan ! O btw 16 feb uitgerekend Maar zal vast nog wel veranderen naar eerste echo! Maandag bellen naar de vk en dan mag ik gelukkig een vroege echo ! zodra ik een hartje zie kloppen kan ik misschien gaan genieten beetje bij beetje
BTW kwa tweelingen ik hoop echt dat ik niet zwanger ben van 2 .. mijn grootste angst en ik zou niet durven genieten de hele zwangerschap door ( met 11 weken een 1 eiege tweeling verloren ) behoorlijke naspeel na curretage en geestelijkk mega harde k lap gekregen ervan dus nee liever 1 kindje hier
Hallo dames, ik sluit me ook graag aan. Ik zag al heel veel bekenden van het NOD-forum, leuk! Mijn uitgerekende datum (volgens internet) is 21 februari. Het zal ons tweede kindje worden, vind het nog wel spannend! Voor de dames die al een of meer kindjes hebben: voelt het bij jullie ook zo anders de tweede keer? Bij de eerste was ik voor mijn gevoel veel blijer en onbezorgder. Nu dringt het nog niet zo goed door, heb ook veel minder tijd om er bij stil te staan. Ik ben wel heel erg blij, maar het is nog een beetje onwerkelijk allemaal, lijkt nog niet helemaal echt. Dat komt ongetwijfeld nog wel, maar ik moet nog een beetje wennen dat ik gewoon zwanger ben! Een tweeling lijkt mij ook wel heftig, maar als ze wat ouder zijn is het vast ook weer heel erg leuk. Maar ik heb het gevoel dat het er gewoon eentje is
Ha Me28! Leuk dat je meekletst. Ik heb vandaag nog ff mijn laatste actiontest gedaan..(gisteren niet getest) en een dikke knaller! Heel blij mee gezien de hoeveelheid hcg die de action altijd nodig heeft. De kruidvat knalde al op nod. Nu dus ook een actionknaller Denk dat ik komende zaterdag een digitale ga doen waar dan met wat geluk 3+ op zou moeten staan.. Symptomen: - Borrelbuik..opgezet ook.. - Wazig zien af en toe - Misselijkheid..meestal in de loop vd ochtend
Julia1979, mooie knaller zeg! Bij mij duurt dat denk ik nog een paar dagen . Leuk verteld Dayna! Wij willen het onze ouders ook graag binnenkort vertellen, maar het wordt erg moeilijk om nog met iedereen af te spreken voor we op vakantie gaan (over2,5week). Ik vind het niet zo leuk om het over de telefoon of facetime te vertellen, maar weet ook niet zo goed hoe anders. Iemand nog een leuk idee? Mijn symptomen nu: - rommelende darmen/veel lucht - opgeblazen gevoel - erge honger als ik even niks heb gegeten - eten zit 'hoog' voor mn gevoel - beetje buikpijn/steekjes - jeuk bij mn schaambot - af en toe heeeel moe gevoel Maak me wel een beetje zorgen dat ik nu al af en toe heel moe ben. Bij mijn vorige zwangerschap begon dat met 6 weken en ging niet meer over tot de bevalling. Dat was niet bepaald leuk, echt heel extreem, dus ik hoop niet dat ik dat nu weer krijg.
Dayna, Echt zo leuk hoe je dat via je je dochtertje hebt gedaan. Ik zelf ga nog wachten tot na 13 weken om het aan te kondigen. Ik denk dat ik het net als jou ga doen. Dochtertje een tshirt aantrekken met ik wordt grote zus. Thea wees welkom en gefeliciteerd. Zo je bent wel jong moeder geworden. Echt superleuk als je zoontje 18 is dan ben je al weer 36. De angst voor een 2ling begrijp ik wel als je er 1 hebt verloren. Ik hoop dat deze zwangetschap je goed gaat. Me28 welkom. Het voelt wel anders inderdaad. Ik weet niet hoe anders, maar het is wel anders. Julia Mooie tedt. Ze hebben inderdaad wel veel hcg nodig. Maar het belangrijkste is er staat een tweede streep.
SpecialGift, Ik heb het zo alleen mijn ouders verteld hoor. Ik wacht met echt openbaar maken ook tot na de 12weken echo. Bij dochterlief pas met 13w gedaan.. Thea, welkom. Me, welkom, hier ook de 2e en idd ben heel druk met dl nu. Ze zit ook in de periode van alles ontdekken haha.
Mooie testen Ik had op 4,1 net geen knaller. Maar bij de meeste op ZP zie ik pas een knaller met kv na NOD.
Dankje Dayna. Ik dacht ik ga even mijn testen opmaken. Nu heb ik niks meer liggen. Mijn nod zou gisteren zijn dus klopt wel wat je zegt dat je pas een knaller krijgt op nod/na nod.
Hier ook nog een action test liggen en gisteren nog gedaan. Altijd leuk zo'n knaller. Specialgift, die kv knalt er ook echt mooi vanaf! Welkom Thea! Me ook welkom, leuk je weer te zien hier ervaar ik t precies hetzelfde. Bij de eerste zwangerschap stond de wereld voor m'n gevoel exht even stil en ging alles om de zwangerschap. Nu ga ik na een test gewoon door met waar ik mee bezig was. Soms vergeet ik gewoon bijna dat ik al zwanger ben. Mooie test Julia! Wij zullen het waarschijnlijk na de eerste echo (8 weken) al bekend maken bij broers en zussen. Dan de rest pas na de termijnecho.
Welkom alle vrouwen die nieuw zijn! Wat leuk die knallers van een testen. Zelf test ik niet meer. Mijn symptomen: Ernstige krampen (vooral in de nacht) moet dan echt naar de wc om te poepen. Poepen lukt sowieso slecht. Schijnt erbij te horen. Ken dat niet ging altijd makkie Moeier dan normaal, val ook sneller in slaap Gevoel dat eten hoog zit maar niet misselijk Gevoelige borsten Opgezette buik
Mijn borsten voel ik dus nog helemaal niets aan! Wel inmiddels toe kunnenvoegen aan het lijstje: - Zin in zoet - s Nachts zweten - Raar en levendig dromen Heb besloten niet te hardlopen deze zwangerschap. Vorige keer gewoon gedaan..maar door de miskraam ben ik nu wel banger geworden. Ga het dus bij wandelen en finessen houden. Heb het hier aan mijn moeder en 2 zussen verteld. Decrest komt na de eerste echo. Die is 30 juni.
Hey Nog een topic voor februari! Leuk! Ik kom er ook bij! Ik ben 27, dit wordt mijn eerste kindje en qua uitgerekende datum, rond de 20e. Ik weet dat er nog een hoop aan kan veranderen dus ik pin me nog nergens aan vast tot de termijn echo. Wel echt super spannend dit zeg! Ik hoop ergens deze week een verloskundige te kiezen en een afspraak te maken voor over een tijdje. Alleen heb er nog weer een gevonden hier in de buurt, dus nu heb ik keuze uit 3! Wat wordt het me lastig gemaakt zeg! Tips voor keuzes maken zijn erg welkom! Helemaal als die uit Alkmaar komen Haha!
Ik heb gister nog een test gedaan omdat we een duidelijkere test wilden voor de bekendmaking als we die wilden gebruiken. Nu test ik niet meer. Symptomen bij mij zijn tot nu toe: Pijnlijke tepels Vermoeidheid Veel boeren na het eten Meer last van wagenziekte En ik ontdek net gewoon 3 puistjes! Heel irritant moment, vanavond naar een bruiloft namelijk..
Welkom me n littlemuchkin!! Gefeliciteerd!! Hier nog steeds weinig symptomen.. zure oprispingen dat wel nooit gehad en de laatste 2 dagen opeens wel! En opgeblazen buik savonds,, en verder gister voor de eerste x wat Misselijk.. maar begin me eigenlijk steeds meer zorgen te maken dat ik misschien weer een miskraam krijg...pfff stom he zo onzeker te zijn.. durf ook niet weer te testen.. bang dat ie afloopt.. heb t wel aan me zusje verteld intussen superblij natuurlijk!! Ma zij heeft zoveel meer last van alles!! Is natuurlijk ook 4 weken verder dan mij..we zullen zien!! Sorry voor ego bericht!! Maar pff voel me echt niet op me gemak..