16 t/m 29 Februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dayna, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Wat fijn die kloppende hartjes!

Misselijkheid goed onder controle te houden met steeds wat eten, maar mijn buik.... Pfff, dat kan ik niet lang meer voor me houden. Oudste verteld over baby in de buik en boek erbij gepakt. Ze wil graag nog een zusje.

Ben erg benieuwd morgen, ga mijn vermoeidheid wel bespreken. Want kan de hele dag wel slapen.

2. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuk om te doen!

3. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Yay dames. Echo was super. Volgens mijn eigen berekening moest ik vandaag 8.0 zijn..en volgens de berekening van vorige week 7.6. Maar haar eerste meting kwam op 8.3 en de 2e op 8.2. Dus ik ben megahappy. Er zit wel nog een tweede lege vruchtzak of blaasje in de baarmoeder..dat kan geen kwaad zei ze maar ze noemde het omdat je daar wat spotting van kan krijgen. Maar hij verschrompelt al dus dat is mooi. Ik plaats zo daar ook een foto van dan zien jullie het. Hieronder eerst ons kleintje.Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

4. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
  5. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    Super blij voor jou Julia en mooie echo hoor!!!

6. FaBoDeJa

FaBoDeJa Actief lid

28 apr 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie echo Julia! Super

7. Loontje83

Loontje83 Actief lid

14 feb 2015
    166
    1
    0
    E tekenaar
    Tilburg
    #827 Loontje83, 9 jul 2015
    Laatst bewerkt: 9 jul 2015
    Mooie echo. Heel wat meegemaakt zie ik in je onderschrift.Gaat het lege zakje er zelf uit?

Leuke rompertjes zeg

8. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Het lege blaasje is aan het verschrompelen.. Het kan verder geen kwaad.

9. Maaiketjuh

22 jun 2015
    86
    0
    0
    Mn kids en werk in verpleeghuis
    Ede
    Wauw wat fijn julia! Lekker van dat fijne gevoel genieten 😘

10. Maaiketjuh

22 jun 2015
    86
    0
    0
    Mn kids en werk in verpleeghuis
    Ede
    Hebben jullie ook trek in dingen die je normaal nooit eet?
    Ik eet bijv. (Bijna) nooit chips.... Nu wil ik sinds het begin van de zwangerschap het liefst elke dag een hele zak leegeten (wat in natuurlijk niet doe 😉)
    Ook had ik vanochtend veel zin in kaiser broodjes met kruidenkaas dus dat gehaald in de supermarkt, maar ja nou ga ik zo mijn grootste dametje ophalen en bij de gedachte dat we die broodjes dan gaan eten komt er een knoop in mn maag en heb ik er totaal geen zin meer in.
    Klinkt dit zo ongeveer bekend bij jullie??

11. FaBoDeJa

FaBoDeJa Actief lid

28 apr 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net echo gehad. Was goed met een kloppend hartje. Waren wel 2 vrichtzakjes waarvan 1 leeg... Vanishing Twin... Kwa meting kwam ze uit op 7+6 (ipv 7+2) heel positief dus! Ukkie had mooie hoge hartslag en ook eventjes gehoord!

12. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    Ik had een rare droom vannacht lol. We waren maandag 13 al en ik moest voor mijn tweede echo en wat bleek, dat er geen 1 maar 2 waren. Ze konden al het geslacht zien (iets wat onmogelijk is weet ik natuurlijk) en twee klopppende hartjes. Ik was blij want ik had 1 van elk geslacht maar mijn man xas beetje in paniek. Toen ik wakker werd moest ik even nadenken of dat nu echt gebeurd was of niet lol

Wauw super Fabodejan

13. mel28

mel28 Actief lid

2 mrt 2015
    202
    0
    16
    NULL
    NULL
    @fabodeja wat fijn dat de echo goed was gegaan. Ik had net ook weer een echo maar dan in het ziekenhuis en heb dat waarschijnlijk ook. Ik heb er ook eentje waarvan die leeg is. toch wil de gynocaloog mij volgende week nog een keertje terug zien omdat het vruchtzakje dan wat kleiner moet zijn dan de andere. Maar in het andere zat wel een mooi kloppend hartje.😍

14. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn, weer twee mooie echo's erbij!!!

15. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit was mijn echo gisteravond:

16. mel28

mel28 Actief lid

2 mrt 2015
    202
    0
    16
    NULL
    NULL
    Owww wat een mooie echo's dames!!

17. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Wow, wat een mooie echo's weer, gefeliciteerd! Het komt blijkbaar nog best wel veel voor om 2 vruchtzakjes te hebben, of zou het in deze groep toevallig zo zijn?

Maaiketjuh, heel herkenbaar ja, eten wordt ineens zo'n ding. In plaats van gewoon iets gaan eten heb ik ineens heeeel veel zin in bepaald eten (fetakaas, spaghetti bolognese, pizza, watermeloen) en ander eten heb ik echt een afkeer van (aardappels met peterselie, banaan, bloemkool). En die voorkeur kan per dag of zelfs uur verschillen, raar! Ik vind het wel lastig dat ik ineens veel groente en fruit heel moeilijk weg kan krijgen en er bijna van moet kokhalzen, terwijl ik dat normaal juist heel lekker vind. Vlees heb ik dan ineens bijna altijd zin in, terwijl ik normaal niet zo'n vleeseter ben. Vind het op deze manier wel moeilijk om gezond te eten, het is al zo lastig om iets te eten te vinden waardoor je niet alsmaar misselijker wordt. Normaal eet ik juist heel gezond, maar nu het extra belangrijk is lukt het niet goed. Hebben meer mensen dit? Ik slik wel elke dag multivitamine voor zwangere vrouwen, dat is in ieder geval iets.

18. FaBoDeJa

FaBoDeJa Actief lid

28 apr 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuwe afspraak voor de lijst: 23/7 termijnecho en mag hartje bij :)

Idd komt veel voor hier... het waren 2 eitjes, kon de gele lichaampjes nog op foto zien, beide kwamen van rechts. Heb ik ook wel gevoeld... Ze zei ook dat niet heel gek was dat ik zo misselijk was, gezien de aanleg wel dubbel geweest is...

19. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ik ga de lijst bijwerken nu dames.. dus niet tegelijkertijd hetzelfde doen :p

20. mel28

mel28 Actief lid

2 mrt 2015
    202
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb 4 aug weer een echo

Deel Deze Pagina